Boys,
na flink nadenken en meerdere punten tegen elkaar af te wegen+ het feit dat ik voorlopig vanuit huis werk en nu dus de ruimte nodig ga hebben, heb ik besloten om de toko toch te gaan verkopen met heel veel pijn in het hart. Daarentegen kan ik dat geld nu gaan gebruiken om een andere hobby waar wel ruimte voor is te bekostigen namelijk motorrijden.
?Er zijn een aantal spullen al gereserveerd, daarom wil ik eerst beginnen met de 2 denon s 3700 en de Reloop RMX DSP 40 USB. Omdat alles nog super nieuw en in perfecte staat gaan ze er natuurlijk niet goedkoop uit. Er zijn meerdere aanmeldingen voor de Denon's en ik wil hier graag gaan laten bieden vanaf 1200 euro

Garantie bewijs included! Zelfde geldt?voor de mixer, bieden vanaf 250, met kopie van garantie bewijs, het orgineel bewaar ik voor degene die de Technics kopen, inclusief Ortofon Concorde naalden.
De manier van betalen etc worden we het natuurlijk wel eens. Ik zal van het weekend ff een lijstje maken van de platen die ik heb liggen, er zullen vast wel mensen zijn die hier platen van kunnen gebruiken

Verder nog:
UDG platen tas 80 euro.
Cdspeler road ready 50 euro.