De Late Leeuw Deel 34 (9/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 01-03-2010 17:44
Weer terug van Skivakantie in Ehrwald! [knip] heel wat door te lezen zie ik al :P
Alert : Let op je taalgebruik aub.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Mod edit by Jorrit on 01-03-2010 17:57 (14%)
Flexii    posted on 01-03-2010 17:54
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI

Weet iemand waarom David Guetta is deze clip met van die "cheap" cd players en mixer draait?
bij 'love takes over' loopt David nog met cdj 1000's en een djm 800 rond?
ik snap dit niet goed en vind nergens een antwoord Happy, laughing

vaak als wereldbekende dj's met bepaalde apparatuur te vinden zijn heeft de fabrikant de desbetreffende dj meestal expliciet om gevraagd.

Daarbij doet David Guetta niks anders dan 'acteren' voor een videoclip, hij draait er toch niet mee
LLCoolP    posted on 01-03-2010 18:00
Zag net dat La Fuente?samen met het ?Rosenberg Trio een plaat op heeft genomen en morgen de live clip in de studio gaat opnemenHappy, laughingWordt de opvolger van Irisch zo zegt La Fuente zelfHappy, laughingBen erg benieuwd!

Irisch was topHappy, laughingunieke samenwerking!
Join the party and become famous!
Lucalicious    posted on 01-03-2010 18:56
ben benieuwd
Tekhead    posted on 01-03-2010 19:00
Poster: Vassilli
Ja.
  En zou pioneer dan Armin, en andere Tiesto's niet betalen voor met Pioneer te draaien, en kregen alle dj's ten tijde van de TT's ook geld voor daarmee te draaien ? Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:02
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI

Weet iemand waarom David Guetta is deze clip met van die "cheap" cd players en mixer draait?
bij 'love takes over' loopt David nog met cdj 1000's en een djm 800 rond?
ik snap dit niet goed en vind nergens een antwoord Happy, laughing

dat heet een sfeer cre?ren.
waar hij met crappie gear draait, dat is ergens op een of andere drive in feestje.
dat moet de sfeer wekken dat het gewoon een spontaan goedkoop feestje is.
later als hij in de club staat heeft ie wel gewoon pioneer
Tekhead    posted on 01-03-2010 19:06
who cares eigenlijk
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:07
edit doet het niet dus dan maar zo:

tek heeft gelijk. merken gaan dj's echt niet betalen om met hun gear te draaien. voor sponsering ja, en heel misschien ook wel voor een clip, maar echt niet voor gewoon draaien.
dan zou pioneer zo blut zijn als je ziet hoe vaak ze daar mee draaien.
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:09
edit doet t weeer niet:

tis idd wel een erg laag niveau deze discussie, dat kan ie zelf neem ik aan ook wel bedenken Winking my eye
ccc    posted on 01-03-2010 19:10
Poster: ccc
Ik ben op zoek naar een house nummer waar een vrouw in zegt tuu tuu pie pie. Beetje vage omschrijving maar redelijk bekent nummer.
Hopelijk kent iemand het nummer?

Tekhead    posted on 01-03-2010 19:14
Poster: Lucalicious
edit doet het niet dus dan maar zo:

tek heeft gelijk. merken gaan dj's echt niet betalen om met hun gear te draaien. voor sponsering ja, en heel misschien ook wel voor een clip, maar echt niet voor gewoon draaien.
dan zou pioneer zo blut zijn als je ziet hoe vaak ze daar mee draaien.

Pioneer is al blut, zoals vele merken.
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:18
@ tek: daar merk ik anders niks van hoor. maar heb er verder ook geen verstand van dus...
@ ccc: pm justifiedmusic even, die draaide dat nummer tijdens de kunstbende
Esmee    posted on 01-03-2010 19:24
Poster: Tekhead

Pioneer is al blut, zoals vele merken.

vind je het heel gek na al die idiote prijsstijgingen? Er is wel wat leukers op de markt dan al die dure zooi en zeker nadat het meeste bijna 200 euro duurder is geworden...
Xurion    posted on 01-03-2010 19:27
En dan net wanneer ik apparatuur ga sparen he Unhappy
Tekhead    posted on 01-03-2010 19:33
Dag Esmee-ke meid, hoe gaat het ermee meid ?

@Luc: volgens een Dun&Bradstreet rapport is alleen hun dj afdeling nog redelijk rendabel, maar andere afdelingen moeten een tandje bijsteken, want de positieve cijfers van? de dj afdeling kan de negatieve cijfers van andere afdelingen niet opvangen, maar dat is bij meerdere merken zo momenteel.
Esmee    posted on 01-03-2010 19:37
Dag Esmee-ke meid, hoe gaat het ermee meid ?

Heerlijk, school is weer begonnen.. vaandag wel 2 lesuren gehad... echt hoezo nutteloos Cool
bepaald persoon kon ik wel wurgen vandaag, ik vecht niet gauw maar ik had haar bijna een stoot tegen dr hoofd gegeven.. ik was echt heel boos :P toen was ik maar even naar buiten gegaan met een vriendin en toen ging t wel weer. Morgen lekker uitslapen Happy, laughing (1e 3 uur vervallen) en verder gaat mn leven wel zn gangetje
Lucalicious    posted on 01-03-2010 19:37
oh oke, dat klopt, de rest doet het niet heel goed idd. daar hebben ze veel concurrentie van philips enzo.
en het is trouwens luuk, inet luc Winking my eye
Tekhead    posted on 01-03-2010 19:55
Poster: Esmee

Heerlijk, school is weer begonnen.. vaandag wel 2 lesuren gehad... echt hoezo nutteloos Cool
bepaald persoon kon ik wel wurgen vandaag, ik vecht niet gauw maar ik had haar bijna een stoot tegen dr hoofd gegeven.. ik was echt heel boos :P toen was ik maar even naar buiten gegaan met een vriendin en toen ging t wel weer. Morgen lekker uitslapen Happy, laughing (1e 3 uur vervallen) en verder gaat mn leven wel zn gangetje

Ff gigje doen meid, na zo een k*t schooldag, ga je je gelijk beter voelen.Cool
Estacy    posted on 01-03-2010 20:11

vind je het heel gek na al die idiote prijsstijgingen? Er is wel wat leukers op de markt dan al die dure zooi en zeker nadat het meeste bijna 200 euro duurder is geworden...

In de meeste clubs staat anders wel Pioneer! en alle DJ's willen Pioneer, dus wordt Pioneer nog gewoon gekocht, ondanks de prijsstijging.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Esmee    posted on 01-03-2010 20:22

Ff gigje doen meid, na zo een k*t schooldag, ga je je gelijk beter voelen.Cool

Ik ging net lekker winkelen met een vriendin, dat werkt ook erg goed Happy, laughing

@ Estacy, maar de gewone bedroom dj's kopen toch eerder iets anders, er zijn er genoeg die het wel kopen,
maar gezien het feit dat je failliet (volgens tek hoor Winking my eye)zijn moeten ze eens na gaan denken hoe ze dat terug willen winnen.
Tekhead    posted on 01-03-2010 20:26
Poster: Lucalicious
oh oke, dat klopt, de rest doet het niet heel goed idd. daar hebben ze veel concurrentie van philips enzo.
en het is trouwens luuk, inet luc Winking my eye

Luuk, is een schrijfwijze die ik nog niet kende, wel Luke (Engels)
Vassilli    posted on 01-03-2010 21:31
@ Esmee

Denk niet dat Pioneer snel failliet gaat :p
Tekhead    posted on 01-03-2010 21:35

Ik ging net lekker winkelen met een vriendin, dat werkt ook erg goed Happy, laughing

@ Estacy, maar de gewone bedroom dj's kopen toch eerder iets anders, er zijn er genoeg die het wel kopen,
maar gezien het feit dat je failliet (volgens tek hoor Winking my eye)zijn moeten ze eens na gaan denken hoe ze dat terug willen winnen.

Helaba Esmee, heb dat toch niet gezegd dat Pio failliet gaat (alhoewel hun jaarcijfers niet in de juiste richting tellen) maar ze liggen met hun niet dj apparatuur in het meest concurrentvolle marktsegment, en dan is het moeilijk om er bovenuit te steken. Ze kunnen in dit segment niet profiteren van hun naam in dj middens.
Dj_Fantasy    posted on 01-03-2010 21:40
Dacht dat Pioneer ook ging stoppen met de andere segmenten en alleen zich ging richten op hun dj-gear.
dj2dj.nl
Lucalicious    posted on 01-03-2010 21:43

Luuk, is een schrijfwijze die ik nog niet kende, wel Luke (Engels)

haha, luc is frans, luke is engels, luca is italiaans, luuk is nederlands :D

131 Users online: 10 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 3.491
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.950