Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI
Weet iemand waarom David Guetta is deze clip met van die "cheap" cd players en mixer draait?
bij 'love takes over' loopt David nog met cdj 1000's en een djm 800 rond?
ik snap dit niet goed en vind nergens een antwoord
Poster: VassilliEn zou pioneer dan Armin, en andere Tiesto's niet betalen voor met Pioneer te draaien, en kregen alle dj's ten tijde van de TT's ook geld voor daarmee te draaien ?
Ja.
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI
Weet iemand waarom David Guetta is deze clip met van die "cheap" cd players en mixer draait?
bij 'love takes over' loopt David nog met cdj 1000's en een djm 800 rond?
ik snap dit niet goed en vind nergens een antwoord
Poster: ccc
Ik ben op zoek naar een house nummer waar een vrouw in zegt tuu tuu pie pie. Beetje vage omschrijving maar redelijk bekent nummer.
Hopelijk kent iemand het nummer?
Poster: Lucalicious
edit doet het niet dus dan maar zo:
tek heeft gelijk. merken gaan dj's echt niet betalen om met hun gear te draaien. voor sponsering ja, en heel misschien ook wel voor een clip, maar echt niet voor gewoon draaien.
dan zou pioneer zo blut zijn als je ziet hoe vaak ze daar mee draaien.
Poster: Tekhead
Pioneer is al blut, zoals vele merken.
Dag Esmee-ke meid, hoe gaat het ermee meid ?
Poster: Esmee
Heerlijk, school is weer begonnen.. vaandag wel 2 lesuren gehad... echt hoezo nutteloos
bepaald persoon kon ik wel wurgen vandaag, ik vecht niet gauw maar ik had haar bijna een stoot tegen dr hoofd gegeven.. ik was echt heel boos :P toen was ik maar even naar buiten gegaan met een vriendin en toen ging t wel weer. Morgen lekker uitslapen(1e 3 uur vervallen) en verder gaat mn leven wel zn gangetje
vind je het heel gek na al die idiote prijsstijgingen? Er is wel wat leukers op de markt dan al die dure zooi en zeker nadat het meeste bijna 200 euro duurder is geworden...
Ff gigje doen meid, na zo een k*t schooldag, ga je je gelijk beter voelen.
Poster: Lucalicious
oh oke, dat klopt, de rest doet het niet heel goed idd. daar hebben ze veel concurrentie van philips enzo.
en het is trouwens luuk, inet luc
Ik ging net lekker winkelen met een vriendin, dat werkt ook erg goed![]()
@ Estacy, maar de gewone bedroom dj's kopen toch eerder iets anders, er zijn er genoeg die het wel kopen,
maar gezien het feit dat je failliet (volgens tek hoor)zijn moeten ze eens na gaan denken hoe ze dat terug willen winnen.
Luuk, is een schrijfwijze die ik nog niet kende, wel Luke (Engels)