Poster: Bootstrap
KAK! Mijn lieve vertrouwde macbookje is gecrashed..hij blijft bij het opstarten op een leeg lichtblauw scherm hangen. Ik heb alle trucjes al geprobeerd, morgen gelijk langs de Apple store. Ik hoop niet dat het de harddisk is!
Poster: Ashley
http://www.youtube.com/watch?v=00kqqwbUjvs? m'n memories bootleg![]()
mocht je hem vet vinden de download link staat in de beschrijving naast de vid
nu ga ik weer verder huilen omdat de vakantie alweer afgelopen is
Poster: niiicolaTriple /care.
Hmm, ik ben vannacht pas om 5 uur gaan slapen terwijl ik vandaag school heb... Ik ben MOE!
Poster: OneSixty
So it does happen!
Poster: Sandr
Mensen, ik krijg net een berichtje van
berichtjevoorjou.nl/liefde
Dat iemand een berichtje voor me achter gelaten heeft... het zou kunnen dat zij daadwerkelijk gedaan heeft maar ik vertrouw de site niet helemaal
Iemand ervaringsdeskundige??
Poster: BouncyPoster: Bouncy
Oehh, Aahh, Het moment is eindelijk daar hoor! M'n review van de CDJ2000, waar ik 2 maanden op heb gewerkt, staat online!
Check vooral het supervette filmpje!
Gearjunkies.com (engels)
DJ2DJ.nl (nederlands)
Op zich goede revieuw maar nu ik dit lees zou ik liever een dcj1000 hier hebben staan dan een cdj 2000
Poster: niiicola
Hmm, ik ben vannacht pas om 5 uur gaan slapen terwijl ik vandaag school heb... Ik ben MOE!
Poster: TimmyV
@ Sandr: No problem?
Dus jullie zijn moe? Ik ben verdomme ziek
Wekker ging en stapte me bed uit.
Oppeens heel erg misselijk dus ben met me hand voor me mond naar de wc toe gevlogen.(Ja ik kan vliegen)
Eenmaal daar kwam me pizza van gisteravond eruit.
Nu ook barstende koppijn. Zo maar eerst een warme douche nemen en dan maar me bed in.
Poster: walteur
http://www.youtube.com/watch?v=NUVCQXMUVnI
Weet iemand waarom David Guetta is deze clip met van die "cheap" cd players en mixer draait?
bij 'love takes over' loopt David nog met cdj 1000's en een djm 800 rond?
ik snap dit niet goed en vind nergens een antwoord
Poster: Vassilli
Daar betaalt numark natuurlijk veel geld voor..