De Late Leeuw Deel 34 (5/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

Estacy    posted on 27-02-2010 20:04
wat een geruzie hier op DJR... waar ging dat topic laatst toch over? oh ja: De sfeer op DJR.
Nou, iets positievers:
D? tip voor vinyl jocks:
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 27-02-2010 20:11
Die van jou komen de sfeer wel ten goede idd, aan de pm's en vrienden aanvragen op hyves, FB en andere forums heb ik niet het gevoel dat ik de sfeer verziek, in tegenstelling tot jij, die zelf gedurig kapt op Vlaamse uitdrukkingen en woordspeling. Maar het verschil tussen mij en jou is dat ik zeg wat ik denk en geen vooroordelen heb, en dat bij mij een onenigheid nadat het opgelost is, gesloten blijft, en ik niet steeds terug oude koeien uit de gracht haal, en geen andere er bij betrek, dus wie is hier de 12 jarige.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Vassilli    posted on 27-02-2010 20:12
Een kist?
djjw    posted on 27-02-2010 20:13
super de boer kratje!
DAW    posted on 27-02-2010 20:17
Poster: Tekhead
Die van jou komen de sfeer wel ten goede idd, aan de pm's en vrienden aanvragen op hyves, FB en andere forums heb ik niet het gevoel dat ik de sfeer verziek, in tegenstelling tot jij, die zelf gedurig kapt op Vlaamse uitdrukkingen en woordspeling. Maar het verschil tussen mij en jou is dat ik zeg wat ik denk en geen vooroordelen heb, en dat bij mij een onenigheid nadat het opgelost is, gesloten blijft, en ik niet steeds terug oude koeien uit de gracht haal, en geen andere er bij betrek, dus wie is hier de 12 jarige.

voel je niet elke keer zo aangevallen en schiet niet elke keer zo in de verdediging. Probeer eens te communiceren als een volwassene.?
maar weer ontopic.
De nieuwste Canon EOS 550D besteld.?Cool
http://EOSfotografie.nl
Jorrit    posted on 27-02-2010 20:19
Poster: Tekhead

Als het woord 'gedurig' betekend meerdere keren, dan zou ik niet weten waar je het over hebt. Ik heb een keer in de late leeuw gepost dat ik me eraan stoorde dat er in dialect gepost werd, that's it.
En om nou te gaan roepen dat ik hier de sfeer zit te verzieken vind ik helemaal te ver gaan. Ik zit hier in m'n vrije tijd, vrijwillig, dit forum netjes te houden. En deel daarvan is members zoals jou op hun gedrag te wijzen, want laat duidelijk zijn dat voor elke vrienden aanvraag op hyves die jij ontvangt, ik twee klachten ontvang van members die zich aan je storen.
Onenigheden opgelost? Er worden met jou nooit onenigheden opgelost, of wou je dit een oplossing noemen:
?
Poster:?Tekhead
nu weer wel, als een toffe Nederlander positieve reply geeft, verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, gegroet modje?Cool 
Bootstrap    posted on 27-02-2010 20:36
Pff wordt er nou nog steeds ruzie gemaakt.. Cool Ik heb het deze week echt belachelijk druk gehad. Nu is er zelfs al een nieuwe LL en ik heb de oude nog niet eens bijgelezen Cool

Straks een leuk huisfeest op IBB 61 in Utrecht. Zijn altijd legendarische feestjes Cool Dit wordt de eerste keer voor mijn lieve mooie Xone:4D buiten de deur. Nu nog even wat nieuwe muziek kopen en ik ben er weer klaar voor.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Tekhead    posted on 27-02-2010 20:44
Poster: DAW

voel je niet elke keer zo aangevallen en schiet niet elke keer zo in de verdediging. Probeer eens te communiceren als een volwassene.?

maar weer ontopic.

De nieuwste Canon EOS 550D besteld.?Cool

Tis niet van aangevallen voelen DAW, maar aangevallen worden. Moet ik op m'n kop laten zitten misschien ? Ik heb niks tegen kritiek, er zijn hier genoeg members die het bij bepaalde topics niet eens waren met mij, maar einde discussie, blijft einde discussie, en diezelfde members geven ook positieve reply, bij andere postings, of reviews van mij, in tegenstelling tot, die alleen hetgeen eruit haalt wat hij tegen mij kan gebruiken. Ik probeer al van de vorige discussie's een volwassen discussie te voeren, maar dat lukt niet, hij wil niet.

@jorrit
want laat duidelijk zijn dat voor elke vrienden aanvraag op hyves die
jij ontvangt, ik twee klachten ontvang van members die zich aan je
storen.

Laat me die dan eens zien, verwijder de namen maar,

Onenigheden opgelost? Er worden met jou nooit onenigheden opgelost, of wou je dit een oplossing noemen:

Omdat het bij jou het enkel opgelost is als jij je gelijk krijgt.
?
Deze discussie raakt weer niet opgelost, zal de volwassen beslissing nemen en laten voor wat het is.
Mixt-Ape    posted on 27-02-2010 20:46
Poster: Estacy
wat een geruzie hier op DJR... waar ging dat topic laatst toch over? oh ja: De sfeer op DJR.
Nou, iets positievers:
D? tip voor vinyl jocks:

Nice! Die zijn waarschijnlijk enkel in Holland te verkrijgen? Anders wil ik mij er ook wel een paar aaschaffen!
Vassilli    posted on 27-02-2010 20:49
Een kist?
Jorrit    posted on 27-02-2010 20:49
Poster: Mixt-Ape
Nice! Die zijn waarschijnlijk enkel in Holland te verkrijgen? Anders wil ik mij er ook wel een paar aaschaffen!

Volgens mij maakt Curver ook een bak die perfect is voor vinyl, en is die wel in Belgie te verkrijgen??

@Tekhead; Ja! Doe is je best, en gedraag je is naar je leeftijd. Hou dat een poos vol, en je hebt van mij geen last meer!?Cool
Tekhead    posted on 27-02-2010 20:49
Poster: Estacy
Nou, iets positievers:
D? tip voor vinyl jocks:

Die eerste plaat is dat het Anthem van I love Techno (DJ Redhead voor Lupp)

Btw: Als dit zo een inklapbak is, raad ik aan van die niet te zwaar te beladen, heb er ook zo eentje gehad, en die begaf het bij een beetje overgewicht, al m'n vinyls tegen de vlakte, Cool
Esmee    posted on 27-02-2010 20:56
Poster: Bootstrap
Pff wordt er nou nog steeds ruzie gemaakt.. Cool Ik heb het deze week echt belachelijk druk gehad. Nu is er zelfs al een nieuwe LL en ik heb de oude nog niet eens bijgelezen Cool

hier precies hetzelfde... ik dacht huh pagina 5... oh weer een nieuwe LL. En waarom maakt iedereen toch steeds ruzie...
net even de chainmix opnieuw opgenomen, deze keer bleef audacity niet hangen maar zit er een klein foutje in. Toch vind ik deze wel even goed zo en ga ik hem vanavond/morgen ochtend uploaden!

Tekhead    posted on 27-02-2010 20:57
Poster: Jorrit

Volgens mij maakt Curver ook een bak die perfect is voor vinyl, en is die wel in Belgie te verkrijgen??

@Tekhead; Ja! Doe is je best, en gedraag je is naar je leeftijd. Hou dat een poos vol, en je hebt van mij geen last meer!?Cool

Hopelijk doe je het zelf ook.Cool
Mixt-Ape    posted on 27-02-2010 20:57
Poster: Jorrit

Ja ik heb hier zelf ook curverbakken staan, zijn op zich even goed maar degene op de foto ziet er opvouwbaar uit (superhandig) en denk ik ook iets groter in de lengte. Anyway, niet zo superbelangrijk maar ziet er wel handig uit! Enkel mocht voor mij de kleur iets neutraler, hehe :p
Tekhead    posted on 27-02-2010 21:00
zijn niet echt sterk Lorin, de bodem is echt wel een zwakke plek.
Mixt-Ape    posted on 27-02-2010 21:08
Ja dat kan ik wel geloven, ik zal maar gewoon curverbakken blijven kopen zeker:p
Tekhead    posted on 27-02-2010 21:11
stuk steviger ja
Esmee    posted on 27-02-2010 21:15
waaaaat.... die chainmix.... sla ik t verkeerde op.... is mn audio weg... alweer Cool ik heb t echt gehad met die chainmix, dit is zeker de 6e keer dat een goeie mix of bleef hangen of opeens weg was.... zijn er ook meer Esm?e geschikte programma's om je setjes te recorden? Audacity mag vanmij echt doodvallen (al gaat dat lastig bij een programma)
Mixt-Ape    posted on 27-02-2010 21:19
Audition?
tom-j    posted on 27-02-2010 21:31
Poster: Esmee
waaaaat.... die chainmix.... sla ik t verkeerde op.... is mn audio weg... alweer Cool ik heb t echt gehad met die chainmix, dit is zeker de 6e keer dat een goeie mix of bleef hangen of opeens weg was.... zijn er ook meer Esm?e geschikte programma's om je setjes te recorden? Audacity mag vanmij echt doodvallen (al gaat dat lastig bij een programma)

hahaCool.
misschien moet je eens een Ikey overwegen?
werkt altijd en slaat alles meteen op USB. je hoeft alleen nog maar formaat, kwaliteit en volume van het ingangs signaal in te stellen. of lukt je dat ook nietCoolCool
Esmee    posted on 27-02-2010 22:04
ja dat lukt me nog wel Cool ik probeer het morgen nog 1x... en dan moet het gewoon goed gaan Happy, laughing
@ mixt-ape, ik zal eens kijken daarnaar Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 27-02-2010 22:05
Ja het is wel duur...
Esmee    posted on 27-02-2010 22:06
ik zie het... nja dan uhhm... blijft het toch bij audacity, ik heb de nieuwste net gedownload, die versie schijnt beter samen te werken met windows 7. Ik zal het morgen zien Happy, laughing
-FLoriZ-    posted on 27-02-2010 22:27
Oude speakers zijn zo relaxt :d
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

107 Users online: 17 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 32.055
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.639.806