Poster: Tekhead
Die van jou komen de sfeer wel ten goede idd, aan de pm's en vrienden aanvragen op hyves, FB en andere forums heb ik niet het gevoel dat ik de sfeer verziek, in tegenstelling tot jij, die zelf gedurig kapt op Vlaamse uitdrukkingen en woordspeling. Maar het verschil tussen mij en jou is dat ik zeg wat ik denk en geen vooroordelen heb, en dat bij mij een onenigheid nadat het opgelost is, gesloten blijft, en ik niet steeds terug oude koeien uit de gracht haal, en geen andere er bij betrek, dus wie is hier de 12 jarige.
Poster: Tekhead
Die van jou komen de sfeer wel ten goede idd, aan de pm's en vrienden aanvragen op hyves, FB en andere forums heb ik niet het gevoel dat ik de sfeer verziek, in tegenstelling tot jij, die zelf gedurig kapt op Vlaamse uitdrukkingen en woordspeling. Maar het verschil tussen mij en jou is dat ik zeg wat ik denk en geen vooroordelen heb, en dat bij mij een onenigheid nadat het opgelost is, gesloten blijft, en ik niet steeds terug oude koeien uit de gracht haal, en geen andere er bij betrek, dus wie is hier de 12 jarige.
Poster:?Tekhead
Poster: DAW
voel je niet elke keer zo aangevallen en schiet niet elke keer zo in de verdediging. Probeer eens te communiceren als een volwassene.?
maar weer ontopic.
De nieuwste Canon EOS 550D besteld.?
Poster: Estacy
wat een geruzie hier op DJR... waar ging dat topic laatst toch over? oh ja: De sfeer op DJR.
Nou, iets positievers:
D? tip voor vinyl jocks:
Poster: Mixt-Ape
Nice! Die zijn waarschijnlijk enkel in Holland te verkrijgen? Anders wil ik mij er ook wel een paar aaschaffen!
Poster: EstacyDie eerste plaat is dat het Anthem van I love Techno (DJ Redhead voor Lupp)
wat een geruzie hier op DJR... waar ging dat topic laatst toch over? oh ja: De sfeer op DJR.
Nou, iets positievers:
D? tip voor vinyl jocks:
Poster: Bootstrap
Pff wordt er nou nog steeds ruzie gemaakt..Ik heb het deze week echt belachelijk druk gehad. Nu is er zelfs al een nieuwe LL en ik heb de oude nog niet eens bijgelezen
Poster: Jorrit
Volgens mij maakt Curver ook een bak die perfect is voor vinyl, en is die wel in Belgie te verkrijgen??
@Tekhead; Ja! Doe is je best, en gedraag je is naar je leeftijd. Hou dat een poos vol, en je hebt van mij geen last meer!?
Poster: Jorrit
Volgens mij maakt Curver ook een bak die perfect is voor vinyl, en is die wel in Belgie te verkrijgen??
@Tekhead; Ja! Doe is je best, en gedraag je is naar je leeftijd. Hou dat een poos vol, en je hebt van mij geen last meer!?
Poster: Esmee
waaaaat.... die chainmix.... sla ik t verkeerde op.... is mn audio weg... alweerik heb t echt gehad met die chainmix, dit is zeker de 6e keer dat een goeie mix of bleef hangen of opeens weg was.... zijn er ook meer Esm?e geschikte programma's om je setjes te recorden? Audacity mag vanmij echt doodvallen (al gaat dat lastig bij een programma)