De Late Leeuw Deel 34 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

niiicola    posted on 27-02-2010 17:48
Poster: Vassilli
Oh wat leuk Dap audio maakt ook technics tegenwoordig xD

Wist je dat nog niet dan?? Tongue
Gewoon.
Vassilli    posted on 27-02-2010 17:49
Nee :P
Stephanie    posted on 27-02-2010 18:04
Poster: Roov
Oeh, das niet fijn, hoe heb je 't opgelost?

Twee keer op m'n bek gaan en daarna maar creatief zijn Winking my eye
Stephanie    posted on 27-02-2010 18:05
Poster: nils7
En jij je afvragen waarom ze niet groen werden voordat je erop drukte? Winking my eye

Ik tik echt blind op die knoppen.......er vanuit gaande dat het werkt. Beetje dom dus?Cool
XMatiC    posted on 27-02-2010 18:08
Poster: Stephanie
Poster: nils7

En jij je afvragen waarom ze niet groen werden voordat je erop drukte? Winking my eye

Ik tik echt blind op die knoppen.......er vanuit gaande dat het werkt. Beetje dom dus?Cool

Da's niet zo leuk nee ..?

www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 27-02-2010 18:09
Poster: Jorrit
Poster: djdolivieira

En vervolgens:

Ja ik stoorde me vooral aan het feit dat iemand een andere member op z'n gedrag wijst, terwijl diegene zelf degene is waar ik het meeste werk aan heb van dubbelposts verwijderen / samenvoeg (ook voor de tijd van die bug).

Van die bug merk ik zelf overigens niets, ik kan ongestoord ediiten in m'n eigen en andermans posts...Cool

o ja, natuurlijk, ge kijkt alleen maar naar mijn post. Weet ge wat Jorrit, ik zal niks meer posten, alleen nog lezen, en als ik iets te zeggen, melden of te vragen heb zal ik het via pm aan de desbetreffende persoon doen. Beter zo Mijnheer de moderator ?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
timmy90    posted on 27-02-2010 18:31
klaar maken en dan naar regi in the mix gaan in de ethias arena in hasselt!!
XMatiC    posted on 27-02-2010 18:37
Timmy veel plezierr !!!
timmy90    posted on 27-02-2010 18:40
thanx, kga vertrekken se!

ciao mannen!
Jorrit    posted on 27-02-2010 18:47
o ja, natuurlijk, ge kijkt alleen maar naar mijn post. Weet ge wat Jorrit, ik zal niks meer posten, alleen nog lezen, en als ik iets te zeggen, melden of te vragen heb zal ik het via pm aan de desbetreffende persoon doen. Beter zo Mijnheer de moderator ?

Lijkt me inderdaad het beste, als je je door het minste of geringste aangevallen voelt.
XMatiC    posted on 27-02-2010 18:47
Ik wil wel met u mee gaan :p
Jammer genoeg vanavond weer gewoon thuis zitten ..
Maar wat zag ik 2minuten geleden :o
Spiderman 3 komt op tv
Tekhead    posted on 27-02-2010 19:06

Lijkt me inderdaad het beste, als je je door het minste of geringste aangevallen voelt.
 het minste of geringste ? lees al je reply's eens door t.o. mij dan zal je zien dat dat niet bij het minste of geringste is ! Btw jij lag te kankeren destijds ivm mijn onenigheid met bambam, dat ik niet moest reageren en blabla, en kijk, je doet constant hetzelfde, de pot verwijt de ketel... ach wat maak ik me druk in jou, doe tenminste ook eens iets positief op djr ipv afbraak-kritiek te posten aan members die je niet kan luchten?
Jorrit    posted on 27-02-2010 19:18
Poster: Tekhead

het minste of geringste ? lees al je reply's eens door t.o. mij dan zal je zien dat dat niet bij het minste of geringste is ! Btw jij lag te kankeren destijds ivm mijn onenigheid met bambam, dat ik niet moest reageren en blabla, en kijk, je doet constant hetzelfde, de pot verwijt de ketel... ach wat maak ik me druk in jou, doe tenminste ook eens iets positief op djr ipv afbraak-kritiek te posten aan members die je niet kan luchten?

Lees nou eens terug. Een paar posts terug ga je de moderator uithangen door een member te wijzen op dubbelposten (wat ik je vaker zie doen), terwijl je zelf koning dubbelpost bent.?
Ik ben die sfeermakerij van je zat, en zit je daarom op de huid inderdaad.

Vassilli    posted on 27-02-2010 19:18
Poster: XMatiC
Ik wil wel met u mee gaan :p
Jammer genoeg vanavond weer gewoon thuis zitten ..
Maar wat zag ik 2minuten geleden :o
Spiderman 3 komt op tv

wat een k*t film is dat zeg! :O zo slecht :P
DAW    posted on 27-02-2010 19:43
Beste Tekhead.
Let eens op je woorden. Je taal gebruik is nou niet echt netjes om het maar zo te noemen. Waarom kun je niet eens iets aannemen. Enige wat we hier van je mogen lezen als men een (klein) puntje van kritiek op jou heeft dat je zwaar in de verdediging schiet.?
Je mag maar al te graag andere corrigeren, maar als men het bij jou doet dan ga je piepen.?
Beetje kinderachtig of niet ?
http://EOSfotografie.nl
djjw    posted on 27-02-2010 19:45
Poster: Stephanie
Gisteravond m'n SD kaartjes vergeten.......da's effe schrikken als je op je hotcue's drukt?Cool

Haha, niet leuk nee...

Denk niet dat er veel waren die het gemerkt hebben!!
Iig niet in het publiek!!
Xurion    posted on 27-02-2010 19:45
RJshop faalt again. Yay gratis Serato controller :D
Tekhead    posted on 27-02-2010 19:46

Lees nou eens terug. Een paar posts terug ga je de moderator uithangen door een member te wijzen op dubbelposten (wat ik je vaker zie doen), terwijl je zelf koning dubbelpost bent.?

Koning dubbelpost, Ach jongen toch, tijd dat je terug naar school gaat, dan zou je tenminste begrijpen dat het humoristisch bedoeld was van die dubbelpost, dan zou je dat kunnen lezen en begrijpen, maar ik heb je plannetje door, je probeert me zover te krijgen dat ik dingen ga zeggen waardoor je een reden hebt voor me te laten bannen, zover krijg jij me niet, wat lig ik hier eigenlijk te discuteren met iemand die m'n zoon kan zijn.

djjw    posted on 27-02-2010 19:46
Nou bestel er snel een paar, daarna verkopen op marktplaats!!! Cool
Helioxx    posted on 27-02-2010 19:50

Ik durf ook wel eens iemand te wijzen op een dubbelpost, als ik het teveel zie.
Dat heeft naar mijn mening niets te maken met moderator spelen.
& DAW, persoonlijk vind ik dat Tekhead heel gemanierd is.
Vrijheid van meningsuiting; je mag je mening zeggen, als je maar beleeft bent, hebben mijn ouders me geleerd Cool

JollyJunkie    posted on 27-02-2010 19:51
Daar is nog geen prijs van bekend, lijkt me niet zo raar dat er dan 0 euro staat...
En hoezo again?
Ik heb namelijk veel goede ervaringen met RJ Shop.

Hee, het editten werkt weer, mooi werk Lead & Wim!
User edit by JollyJunkie on 27-02-2010 @ 19:52:57 (100%)
Xurion    posted on 27-02-2010 19:52
Waarom zetten ze het dan uberhout op te website?
JollyJunkie    posted on 27-02-2010 19:53
Zodat mensen die zo'n apparaat zoeken weten dat het binnekort verkrijgbaar is.
Jorrit    posted on 27-02-2010 19:58
Koning dubbelpost, Ach jongen toch, tijd dat je terug naar school gaat, dan zou je tenminste begrijpen dat het humoristisch bedoeld was van die dubbelpost, dan zou je dat kunnen lezen en begrijpen, maar ik heb je plannetje door, je probeert me zover te krijgen dat ik dingen ga zeggen waardoor je een reden hebt voor me te laten bannen, zover krijg jij me niet, wat lig ik hier eigenlijk te discuteren met iemand die m'n zoon kan zijn.?

Liet je maar eens merken dat je 45 bent kwa gedrag. Zoals DAW aangeeft heb ik het gevoel alsof ik met een 12-jarige op een forum zit.?

En opmerkingen als 'tijd dat je terug naar school gaat' zijn al helemaal van een niveau waar ik van moet huilen. Lees bijvoorbeeld dit stukje topic nog eens door. Ik maak een kritische kanttekening over het belgisch(/vlaams) dialect wat maar toe bleef nemen in de late leeuw, en meneer is over de zeik.?
Slechts een van de vele topics waar je binnen no-time over de zeik gaat. DAT is de reden waarom ik jou posts eruit pik, je posts komen de sfeer hier namelijk niet ten goede.?
Xurion    posted on 27-02-2010 19:59
:P, toch voor de gein op dumpertje gezet
waarschijnlijk komt ie dan toch niet door de redactie heen Winking my eye
User edit by Xurion on 27-02-2010 @ 20:00:48 (100%)

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 70.247
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.621