Poster: Vassilli
Oh wat leuk Dap audio maakt ook technics tegenwoordig xD
Poster: Roov
Oeh, das niet fijn, hoe heb je 't opgelost?
Poster: nils7
En jij je afvragen waarom ze niet groen werden voordat je erop drukte?
Poster: StephaniePoster: nils7
En jij je afvragen waarom ze niet groen werden voordat je erop drukte?
Ik tik echt blind op die knoppen.......er vanuit gaande dat het werkt. Beetje dom dus?Da's niet zo leuk nee ..?
Poster: JorritPoster: djdolivieiraPoster: Jorrit
En vervolgens:
Ja ik stoorde me vooral aan het feit dat iemand een andere member op z'n gedrag wijst, terwijl diegene zelf degene is waar ik het meeste werk aan heb van dubbelposts verwijderen / samenvoeg (ook voor de tijd van die bug).
Van die bug merk ik zelf overigens niets, ik kan ongestoord ediiten in m'n eigen en andermans posts...
o ja, natuurlijk, ge kijkt alleen maar naar mijn post. Weet ge wat Jorrit, ik zal niks meer posten, alleen nog lezen, en als ik iets te zeggen, melden of te vragen heb zal ik het via pm aan de desbetreffende persoon doen. Beter zo Mijnheer de moderator ?
o ja, natuurlijk, ge kijkt alleen maar naar mijn post. Weet ge wat Jorrit, ik zal niks meer posten, alleen nog lezen, en als ik iets te zeggen, melden of te vragen heb zal ik het via pm aan de desbetreffende persoon doen. Beter zo Mijnheer de moderator ?
Poster: Jorrithet minste of geringste ? lees al je reply's eens door t.o. mij dan zal je zien dat dat niet bij het minste of geringste is ! Btw jij lag te kankeren destijds ivm mijn onenigheid met bambam, dat ik niet moest reageren en blabla, en kijk, je doet constant hetzelfde, de pot verwijt de ketel... ach wat maak ik me druk in jou, doe tenminste ook eens iets positief op djr ipv afbraak-kritiek te posten aan members die je niet kan luchten?
Lijkt me inderdaad het beste, als je je door het minste of geringste aangevallen voelt.
Poster: TekheadPoster: Jorrit
Lijkt me inderdaad het beste, als je je door het minste of geringste aangevallen voelt.
het minste of geringste ? lees al je reply's eens door t.o. mij dan zal je zien dat dat niet bij het minste of geringste is ! Btw jij lag te kankeren destijds ivm mijn onenigheid met bambam, dat ik niet moest reageren en blabla, en kijk, je doet constant hetzelfde, de pot verwijt de ketel... ach wat maak ik me druk in jou, doe tenminste ook eens iets positief op djr ipv afbraak-kritiek te posten aan members die je niet kan luchten?Lees nou eens terug. Een paar posts terug ga je de moderator uithangen door een member te wijzen op dubbelposten (wat ik je vaker zie doen), terwijl je zelf koning dubbelpost bent.?Ik ben die sfeermakerij van je zat, en zit je daarom op de huid inderdaad.
Poster: XMatiC
Ik wil wel met u mee gaan :p
Jammer genoeg vanavond weer gewoon thuis zitten ..
Maar wat zag ik 2minuten geleden :o
Spiderman 3 komt op tv
Poster: Stephanie
Gisteravond m'n SD kaartjes vergeten.......da's effe schrikken als je op je hotcue's drukt?
Poster: JorritPoster: TekheadPoster: JorritKoning dubbelpost, Ach jongen toch, tijd dat je terug naar school gaat, dan zou je tenminste begrijpen dat het humoristisch bedoeld was van die dubbelpost, dan zou je dat kunnen lezen en begrijpen, maar ik heb je plannetje door, je probeert me zover te krijgen dat ik dingen ga zeggen waardoor je een reden hebt voor me te laten bannen, zover krijg jij me niet, wat lig ik hier eigenlijk te discuteren met iemand die m'n zoon kan zijn.
Lees nou eens terug. Een paar posts terug ga je de moderator uithangen door een member te wijzen op dubbelposten (wat ik je vaker zie doen), terwijl je zelf koning dubbelpost bent.?
Ik ben die sfeermakerij van je zat, en zit je daarom op de huid inderdaad.
Poster: JorritPoster: TekheadPoster: Jorrit
Lees nou eens terug. Een paar posts terug ga je de moderator uithangen door een member te wijzen op dubbelposten (wat ik je vaker zie doen), terwijl je zelf koning dubbelpost bent.?
Ik ben die sfeermakerij van je zat, en zit je daarom op de huid inderdaad.
Ik durf ook wel eens iemand te wijzen op een dubbelpost, als ik het teveel zie.
Dat heeft naar mijn mening niets te maken met moderator spelen.
& DAW, persoonlijk vind ik dat Tekhead heel gemanierd is.
Vrijheid van meningsuiting; je mag je mening zeggen, als je maar beleeft bent, hebben mijn ouders me geleerd
Koning dubbelpost, Ach jongen toch, tijd dat je terug naar school gaat, dan zou je tenminste begrijpen dat het humoristisch bedoeld was van die dubbelpost, dan zou je dat kunnen lezen en begrijpen, maar ik heb je plannetje door, je probeert me zover te krijgen dat ik dingen ga zeggen waardoor je een reden hebt voor me te laten bannen, zover krijg jij me niet, wat lig ik hier eigenlijk te discuteren met iemand die m'n zoon kan zijn.?