Poster: Mixt-Ape
@ Dennis: Mijne is ook geen nieuwe, een E200 Cabrio uit 96. Mijn schatje.
Poster: -FLoriZ-
Even een kleine site in mekaar aan 't prutsen, te lui om te leren hoe je een FLASH website maakt dus gewoon even Wix gebruiken
Poster: djdolivieiraIk vind het makkelijk werken, genoeg mogelijkheden naar mijn idee en je hoeft geen kennis te hebben van enige computertaal
Ha die ken ik mooie dingen zijn dat.
Is dat wat die Wix. ik heb nog steeds geen website.
Poster: Seca
Hey timmy,
ik dacht dat je een djm 2000 had besteld?
Anyways, ik heb de rodec mx 180 mk3 en de ecler mac 70I gehad.
De rodec mx 180 MK3 is intussen al verkocht en de ecler mac 70i heb ik nog steeds.
Eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik de rodec mx 180 MK3 heb verkocht, want dat is echt een prachtmixer eigenlijk. Nu bezit ik dus de ecler mac70i, en ik kan u zeggen: dit is een echt topproduct van ecler! De ecler mac 70i kost nu tweedehands zo een 350? schat ik, als ik jou was zou ik de ecler mac 70i tweedehands kopen.
Poster: -FLoriZ-
Ik vind het makkelijk werken, genoeg mogelijkheden naar mijn idee en je hoeft geen kennis te hebben van enige computertaal
Poster: timmy90Ja dat heb je met dateq ook. Dat komt omdat ze analoog zijn. Maar dat komt door veel gebruik. En dat moet je het spul ook onderhouden en af en toe het een en andere vervangen.
hoor veel mensen die bij rodec echt problemen hebben met kleine dingen, zoals krakende masters,
kapotte ledjes...
Poster: djdolivieiraGewoon een site waarop je het kan maken en daarna direct online zetten. Ik ben nu aan het prutsen met de Free version, maar je kan ook met Premium version werken en dan heb je ook echt je eigen adres ipv. iets.wix.com
Wat is de volledige naam van dat programma, ?Floriz
Poster: timmy90
die djm 2000 komt pas over enkele maanden uit, en is voor fuiven, niet voor trouwfeeste nzo...
ik wet het niet goed...
hoor veel mensen die bij rodec echt problemen hebben met kleine dinge, zoals krakende masters,
kapotte ledjes...
Poster: ccc
Gister naar Sensation Belgie geweest. Gruwelijk vet!!
Heeft voor mij weer bevestigd dat men weet in belgie hoe je moet feesten.
Haha, wees daar maar zeker van :p
Da's misschien wel waar, al heb ik in Nederland nooit echt veel problemen gehad. Niet dat ik supervaak uitga in Nederland, wel een paar festivals enzo. Daar zitten natuurlijk wel veel buitenlanders.
Poster: MichaelH
Dj Heliox
Dj Dirty M 1
Dj Prestigy
Dj Lil' Prestige
Lil is omdat ik redelijk klein ben ^^