Poster: Jorrit
En vervolgens:
Poster: djdolivieiraPoster: Jorrit
En vervolgens:
Okay Jorrit heb je gelijk in. Maar soms kan je niet editen. Bug report gedaan.Ja ik stoorde me vooral aan het feit dat iemand een andere member op z'n gedrag wijst, terwijl diegene zelf degene is waar ik het meeste werk aan heb van dubbelposts verwijderen / samenvoeg (ook voor de tijd van die bug).Van die bug merk ik zelf overigens niets, ik kan ongestoord ediiten in m'n eigen en andermans posts...
En vervolgens:
Ja ik stoorde me vooral aan het feit dat iemand een andere member op z'n gedrag wijst, terwijl diegene zelf degene is waar ik het meeste werk aan heb van dubbelposts verwijderen / samenvoeg (ook voor de tijd van die bug).
Van die bug merk ik zelf overigens niets, ik kan ongestoord ediiten in m'n eigen en andermans posts...
Poster: Look
Als ik zo vrij mag zijn drop ik even een klein bootlegje
Poster: Tekhead
heb je het over mij ?
Het is raar Jorrit. De ene keer kan je wel editen de andere keer weer niet. Ik heb er geen kaas van gegeten hoe het precies werkt. Maar hier een daar moet er denk ik nog wat aangepast worden.
Poster: LLCoolP
geheh check dit:
Ke$ha Tik Tok PARODY GO COPS! by Rucka Rucka Ali
http://www.youtube.com/watch?v=95MY6_YBklU&feature=player_embedded
wat ene onzin:P
Poster: Stephanie
Gisteravond m'n SD kaartjes vergeten.......da's effe schrikken als je op je hotcue's drukt?
Poster: Stephanie
Gisteravond m'n SD kaartjes vergeten.......da's effe schrikken als je op je hotcue's drukt?
Poster: timmy90
2 cdj 1000 mk3 tjes juist gaan ophalen, toch maar nieuwe gekocht!
Poster: timmy90
2 cdj 1000 mk3 tjes juist gaan ophalen, toch maar nieuwe gekocht!
Ja idd, domme vraag, wie anders dan ik zou je fixeren, als je maar iets vind om op te reageren ben je er snel bij, trop triste.... Ik probeer af en toe tenminste nog iets constructiefs te posten, zou jij? beter ook eens doen ipv te kankeren op mijn dubbelpost, iets wat ik probeer te vermijden, maar ja als de editknop het niet doet is het niet mijn schuld, eerst de oorzaak aanpakken en dan pas het gevolg?
Poster: Estacy
dit moet toch wel de slechste verkoop truc ooit zijn
http://link.marktplaats.nl/325473734