Poster: Snoey
Ben naar 2 feesten in Belgie geweest, wat een rotsfeer!! Heeel saai volk.
Poster: dacubaHet is zijn mening, ga daar toch niet zo hard op in man.
Wat ben jij een eikel jonge..
Poster: niiicolaPft, heijmans ook al niet zeg. Wat doen jullie in je vrije tijd 's avonds?
@Floris; Wij ff naast elkaar zitten tijdens de toets, heb Grieks niet goed geleerd
Poster: niiicola*kucht een paar keer*
Antwoord op m'n vraag graag!
Poster: niiicolaAch man, 4 uur valt echt reuze mee.
Ja, we moeten echt heelvroeg verzamelen! Zo kan ik al helemaal geen Frans maken!
Poster: T-to-the-JKan wel, maar ik vind die pm functie op djr zo irritant werken. En zo komt de late leeuw ook weer een beetje op gang.
Wtf, kan je dat niet via pm doen?
Poster: -FLoriZ-
Kan wel, maar ik vind die pm functie op djr zo irritant werken. En zo komt de late leeuw ook weer een beetje op gang.
Poster: DAWHij smst niet terug, bellen kost mij teveel en hij neemt toch niet op, hij doet niets meer met hyves en is amper online op msn.
PM functie is een optie, maar doe dit dan anders via de Telefoon, SMS, Hyves, MSN etc
Wou dat ik nog student was... werken is ook niet alles. Haha ... vandaag de ene meeting naar de andere. Maar vanmiddag lekker thuis werken met eigen muziekje aan
Poster: djdolivieira
Dan ben jij op de verkeerde feesten geweest. Ben al op verschillende feesten geweest. Een stuk of 30 a 40 feesten. en daar kan nederland niet aan tippen. Als er ergens saai is dan is het hier wel. Met die stijve peopletjes hier.
Poster: main
zo, we zijn weer lekker erg bezig op DJR zie ik.
nog even verdergaande op mijn vorige posts in de LL.
nu zelfs iemand die zo geirriteerd is door een doodnormale opmerking dat ie een domme opmerking bij mn booth post..
erg dit.
Poster: -FLoriZ-
Views: 50.036.553
Over de 50 miljoen views!