Poster: main
haha, ik ben ook pas 17 h?. maar ik ga daar in mee, denk dat t alleen de hersenleeftijd is ipv de leefjaren.
Poster: Lucalicious
maarja, je bent wel erg zielig als je die mogelijkheid nu gaat gebruikendus, niet doen iedereen want we zijn hier niet zielig
Poster: djdolivieira
Maar het is bij jullie wel eerder gezellig. Hier is het pas na 12 pas dat iedereen een beetje los begint te gaan. Is Belgie wel anders. Daar is het vroeg gezellig. Zonder problemen. ?
Poster: Snoey
Ben naar 2 feesten in Belgie geweest, wat een rotsfeer!! Heeel saai volk.
Poster: ccc
Welke feesten ben je dan geweest als ik vragen mag? Je bent de eerste die ik hoor zeggen dat het een rotsfeer is en al helemaal een saai volk.
ASOT 350 @ NOXX
Tiesto @ Sportpaleis
Heb zelfs een filmpje bij Tiesto, zie je iedereen stil staan en mensen gapen... Leuk hoor in Belgie :P
Poster: walteur
LOL Ti?sto is een Nederlander h? :D hij moet voor de sfeer zorgen haha :D
Nee maar Ti?sto is meer trance, en ik heb het gevoel dat trance niet zo goed loopt in Belgi?.
En voor de NOXX, raar, maar daar is normaal altijd dik feest
Kom eens naar Versuz in Hasselt, laatst draaide Eric Prydz er, en John Dahlback
EDIT: ik ga frieten eten, tot seves misschien
ASOT 350 @ NOXX
Tiesto @ Sportpaleis
Heb zelfs een filmpje bij Tiesto, zie je iedereen stil staan en mensen gapen... Leuk hoor in Belgie :P
Ben denk ik in de afgelopen 4/5 jaar naar meer dan 10 Tiesto feestjes geweest, die in Antwerpen was het saaist, terwijl al die andere erg leuk waren.?
Een dag later was ik op het slotfeest van BLM9 met (Housequake), dat zo'n 10 keer leuker was dan Antwerpen.?
Bij armin in Noxx, al die wijfen staan met lelijke gasten :P?
Zelfs in de RNB zaal lukte het niet om meisjes te scoren :P Dat is dan wel heeel slecht.
Poster: walteur
dan moet je echt naar de Versuz komen, wijven kwamen me vragen voor een trio haha :D
de frieten + bicky waren zalig