Poster: Roov
Lul
Poster: Crazy
Vandaag moest ik met de drive-in draaien tijdens een voetbaltoernooi. Geloof het of niet, meteen 7 boekingen erbij!
Poster: dacubaIk om 9 uur...
Pfff om 13h alweer naar de les..
Poster: Tomazos
Had zaterdag nacht een vage storing in me bmw..
me vriendin+haar vriendin + Dj Remzy (Remco V @ djr) waren mee met mij waar ik moest draaien..
hardstikke gezellig in de auto en opeens AL me wijzers op 0.. (toerenteller,benzine,water temp, verbruiks meter, snelheids meter) maar me Kilometer teller (dus niet de snelheids meter) bleef wel de km's door tikken..
motor aan en uit gedaan.. en sinds dien geen last meer van gehad:O
Poster: Tomazos
Had zaterdag nacht een vage storing in me bmw..
me vriendin+haar vriendin + Dj Remzy (Remco V @ djr) waren mee met mij waar ik moest draaien..
hardstikke gezellig in de auto en opeens AL me wijzers op 0.. (toerenteller,benzine,water temp, verbruiks meter, snelheids meter) maar me Kilometer teller (dus niet de snelheids meter) bleef wel de km's door tikken..
motor aan en uit gedaan.. en sinds dien geen last meer van gehad:O
Poster: Tekhead
Wss een fiche die niet goed vastgeklikt is of zo, moet je toch eens even laten uitmeten, want troubles met auto electronica, kan ontiechelijk veel euro's kosten.
Dat je kmteller blijft doorlopen is niet abnormaal, daar de kabel van de teller meet op de boite (versnellingskast) en met aparte kabel, op ander circuit tot aan instrumenten paneel, en de meting, van temp. benzineverbruik, etc... via vlotters en sensoren die die gegevens naar ??nzelfde opslagpunt? versturen, een ander dan de kmteller.
Poster: main
.. ik kom steeds minder vaak op deze site, je hoeft maar 1 ding te zeggen wat je verkeerd op kan vatten en meteen krijg je 20 mensen op je af die zeggen dat je normaal moet doen.. vat ik niet..
zeg eens eerlijk: waarom meteen afkraken? ik zei niet eens iets lulligs o.i.d. in iedergeval niet de intentie.
gaat hard achteruit hier.. it's about music, niet over mensen afkraken via het heerlijke anonieme internet.
Poster: Adrien1989
Heb ik ook een keer gehad in mijn 7 serie, zekering van de tellerbak vervangen en nooit meer last van gehad. Bij mij bleven ze alleen wel altijd uit natuurlijk.