Poster: Seca
Draai je al veel buitenshuis Heliox?
De kans is dan groot dat ik je eens bezighoor als je in omstreken brasschaat draait.
Poster: dacuba
Ik vind het een beetje jammer dat Lead niet reageert op mijn PM..
Poster: Ilja
Iedereen die in Almere woont, hartelijk?gefeliciteerd met jullie keuze om op PVV te stemmen.
Poster: Lucalicious
zal zeker wel aanspreken ja! je moet wel opletten want die gast kan soms denk ik nog wel grof zijn zeg maar en ik weet niet of dat gepast is op een school...
Poster: Jorrit
Ik wordt een beetje moe van jou PVV-geneuzel op dit forum?
Poster: IljaIk moest toch wel stiekem grinniken bij deze uitspraak van jou, typische pvver. Ik heb een aantal mensen op msn uit almere die het wat minder vinden. Misschien moet je even met hun ook praten? :")
Iedereen die in Almere woont, hartelijk?gefeliciteerd met jullie keuze om op PVV te stemmen.
Poster: Jorrit
Ik wordt een beetje moe van jou PVV-geneuzel op dit forum?
Poster: IljaPoster: JorritJe zegt het in groot lettertype, terwijl sommige mensen de pvv niet zo boeiend vinden.
Hoezo ?? Ik zeg toch helemaal niets beledigens, of kun je gewoon niet met mijn politieke keuze omgaan ?
en bedenk wel h? jongens, de clubs die dit betalen kunnen het zich ook ruim permiteren. zij maken zo veel winst op een avond. en doordat zij een beroemde dj betalen krijgen ze weer meer klanten dus meer winst. het bedrag dat ze afstaan aan de dj is vaak nog niet eens een vijfde van de totale winst op een avond voor dat soort clubs. (voor de kleinere natuurlijk wat meer, logisch)
en bedenk wel h? jongens, de clubs die dit betalen kunnen het zich ook ruim permiteren. zij maken zo veel winst op een avond. en doordat zij een beroemde dj betalen krijgen ze weer meer klanten dus meer winst. het bedrag dat ze afstaan aan de dj is vaak nog niet eens een vijfde van de totale winst op een avond voor dat soort clubs. (voor de kleinere natuurlijk wat meer, logisch)