De Late Leeuw Deel 34 (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

niiicola    posted on 02-03-2010 22:28
Post 1500!! LOL
Gewoon.
XMatiC    posted on 02-03-2010 22:31
Poster: niiicola
Post 1500!! LOL

Proficiat !

Ik ga zo maar eens slapen ...
www.youtube.com/LennertDJ
niiicola    posted on 02-03-2010 22:35
Ja ik ookTongue
Gewoon.
Tekhead    posted on 02-03-2010 22:50
Poster: Lucalicious
dat dacht ik dus ook tek!

Onthoud het dan goed als je je prijs ergens gaat maken, als je een correcte prijs vraagt, moet je niet toegeven aan afbieders, heb ik ook nooit gedaan, en zal dat ook nooit doen, jezelf verkopen is iets wat je moet leren, en ook durven uiteraard. Als je er wat moeite mee hebt met je prijs te durven verdedigen, vraag dan eventueel back-up aan je ouders of zo.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Crazy    posted on 02-03-2010 23:28
Ik heb nu een aantal dingen bij New-Line besteld, maar kan ik niet alsnog het adres van levering wijzigen?

Jorrit    posted on 02-03-2010 23:29
Poster: Crazy
Ik heb nu een aantal dingen bij New-Line besteld, maar kan ik niet alsnog het adres van levering wijzigen?

Stuur ze een mail / bel ze. DJR is niet een of andere new-line helpdesk...?Cool
Crazy    posted on 02-03-2010 23:30
Dat begrijp ik maar aangezien ze nu denk ik niet echt telefonisch bereikbaar zijn....
Bartjens    posted on 02-03-2010 23:35
Poster: Crazy
Dat begrijp ik maar aangezien ze nu denk ik niet echt telefonisch bereikbaar zijn....

Dan bel je ze morgen ochtend even, de klantenservice bij new-line is perfect dus er valt vast wel wat te regelen.?
Tenzij je al een bevestiging hebt gehad dat je bestelling verzonden is, dan wordt het lastig?Cool
www.djbrowbeat.com
Roov    posted on 02-03-2010 23:38
Al bijna 550 downloads van mijn remix in nog geen dag! Happy, laughing
Tekhead    posted on 02-03-2010 23:51
Poster: Roov
Al bijna 550 downloads van mijn remix in nog geen dag! Happy, laughing

Wow gaaf man, The Roov, The Roov, The Roov's site is on (download)fire Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Laidback    posted on 03-03-2010 00:07
hahaa! 1 dag voor de release heb ik toch al mooi de Singleplayer van Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld! Cool Cool Cool Cool
Mixt-Ape    posted on 03-03-2010 00:11
Poster: Laidback
hahaa! 1 dag voor de release heb ik toch al mooi de Singleplayer van Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld! Cool Cool Cool Cool

Naar het schijnt een shitspel...zelf nog niet gespeeld aangezien de eerste zo slecht was. Is hij OK?
Laidback    posted on 03-03-2010 00:19
Poster: Mixt-Ape

Naar het schijnt een shitspel...zelf nog niet gespeeld aangezien de eerste zo slecht was. Is hij OK?

de eerste was idd echt een "laugh" !!..

Deel 2 is Grafisch heeeeel veeeeel sterker. (ik heb hier 2x ATI Radeon nogwattes in Crossfire en kan em nog steeds niet heel lekker op MAX spelen, best zwaar deze engine!)
veel betere verhaal-lijn met 13 "levels"
zat wapens om lekker los te gaan.
nog meer bad guys. (die dit keer toch echt wel een stuk slimmer zijn!)
Tanks, Jeeps, Buggys, Quads, Apache's, Hind's , Blackhawks, APC's, etc, etc.
Sandr    posted on 03-03-2010 10:01
Goedemorgen allen!

Gister dagje vrij gehad en daarom maandag avond op stap geweest. Was horeca beurs in Goes dus was eens even wezen kijken in de stad... was nog best gezellig daarzo!

Helaas valt je dinsdag ochtend dan een beetje in duigenWinking my eye Gister middag naar Bax-shop geweest. Even beetje rondgeneusd, bijgkletst met bekende die daar werken en me kontrol X-1 meegenomen.

Heb een poosje met een CDJ2000 staan spelen maar was er toch niet echt van onder de indruk. Wel leuk maar niks bijzonders. Heb hem niet in actie gezien met rekordbox dus misschien dat ik dan mijn mening nog wat bijstel... Maar de weergave van tracks op het schermpje, de laadtijd van waveforms, het stotteren wanneer je met 100% gaat schuiven etc. lieten geen goede indruk op mij achter.

Play that funky music white boy....
main    posted on 03-03-2010 10:06
vanmiddag (nu ongeveer) word mijn nieuwe mp3: cowon s9 voor de 2e keer geleverd, en alweer is er niemand thuis.. vanmiddag maar even ophalen op t postkantoor, hopen dat ze die in zeist uitkiezen en niet een onhandige zoals ups.. toch wel blij dat ik bijna de cowon s9 in handen heb LOL
Mixt-Ape    posted on 03-03-2010 10:12
Had ik nog nooit over gehoord...ziet er wel cool uit!
Bouncy    posted on 03-03-2010 10:36
Zo, gisteravond weer een ontdekking gedaan, ik geloofde zelf nooit zo in hoge audiokwaliteit, ik dacht dat een mp3tje wel goed genoeg was (en ik blijf er bij, verschil tussen mp3 320 en 44.1 ruw is niet te horen). Tot ik gisteravond aan een track van onze vriend?main?wilde gaan sleutellen... Wat valt dat ineens tegen dan!
Bartjens    posted on 03-03-2010 14:58
Laatst hadden we zo'n mooi topic ergens hier op DJR?en dit topic ging over hoe we met elkaar om gaan enzo.
Nu lees ik net dit topic, en ik vind dit nou een mooi voorbeeld van hoe het dus niet moet.

Aangeven dat je beter de search kan gebruiken is natuurlijk prima, maar vragen welke opleiding hij volgt alsof hij een of andere halve is lijkt me ook niet de bedoeling, op deze manier schrik je de nieuwe members misschien wel erg af.Ik wou dit tog even kwijt, denk hier de volgende keer gewoon even aan bij zo'n topic, gewoon vriendelijk blijven Cool
www.djbrowbeat.com
Saskia    posted on 03-03-2010 15:08
Een vraagje:
Weet iemand wat precies?het verschil is tussen een cdj 800 mk2 en een cdj 800 mk1?
Mixt-Ape    posted on 03-03-2010 15:10
Ja: geen mp3 support, mk1's jog is superveel losser, play/cueknoppen zijn prullig plastiek.
Outsider    posted on 03-03-2010 15:11
main    posted on 03-03-2010 15:14
Poster: Mixt-Ape
Had ik nog nooit over gehoord...ziet er wel cool uit!

en heeft het beste geluid van de mp3 spelers LOL en fully customizable etc. etc. etc.

helaas was ik niet thuis, mag m morgen vanaf 13:00 ophalen op t postkantoor.. best een tegenvaller
walteur    posted on 03-03-2010 15:45
Poster: main

en heeft het beste geluid van de mp3 spelers LOL en fully customizable etc. etc. etc.

helaas was ik niet thuis, mag m morgen vanaf 13:00 ophalen op t postkantoor.. best een tegenvaller

Haha :D toen ze mijn mixer kwamen leveren, was ik ook niet thuis, kon ik nog een dag wachten Unhappy :D
main    posted on 03-03-2010 16:00
ik wacht al 2 dagen! dinsdag was mn moeder net even weg en vandaag dus ook.. ach, morgen gewoon even ophalen dan maar LOL
Lucalicious    posted on 03-03-2010 16:07
Poster: Bartjens
Laatst hadden we zo'n mooi topic ergens hier op DJR?en dit topic ging over hoe we met elkaar om gaan enzo.
Nu lees ik net dit topic, en ik vind dit nou een mooi voorbeeld van hoe het dus niet moet.

Aangeven dat je beter de search kan gebruiken is natuurlijk prima, maar vragen welke opleiding hij volgt alsof hij een of andere halve is lijkt me ook niet de bedoeling, op deze manier schrik je de nieuwe members misschien wel erg af.Ik wou dit tog even kwijt, denk hier de volgende keer gewoon even aan bij zo'n topic, gewoon vriendelijk blijven Cool

maar ja, dit is wel echt heel dom. maar je hebt idd gelijk, we moeten hier lief voor? elkaar blijven!

189 Users online: 18 Guests (171 Unknown)
Pages generated today : 62.588
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.670.339