Poster: niiicola
Post 1500!!
Poster: Lucalicious
dat dacht ik dus ook tek!
Poster: Crazy
Ik heb nu een aantal dingen bij New-Line besteld, maar kan ik niet alsnog het adres van levering wijzigen?
Poster: Crazy
Dat begrijp ik maar aangezien ze nu denk ik niet echt telefonisch bereikbaar zijn....
Poster: Roov
Al bijna 550 downloads van mijn remix in nog geen dag!
Poster: Laidback
hahaa! 1 dag voor de release heb ik toch al mooi de Singleplayer van Battlefield Bad Company 2 uitgespeeld!![]()
![]()
![]()
Poster: Mixt-Ape
Naar het schijnt een shitspel...zelf nog niet gespeeld aangezien de eerste zo slecht was. Is hij OK?
Poster: Mixt-Ape
Had ik nog nooit over gehoord...ziet er wel cool uit!
Poster: main
en heeft het beste geluid van de mp3 spelersen fully customizable etc. etc. etc.
helaas was ik niet thuis, mag m morgen vanaf 13:00 ophalen op t postkantoor.. best een tegenvaller
Poster: Bartjens
Laatst hadden we zo'n mooi topic ergens hier op DJR?en dit topic ging over hoe we met elkaar om gaan enzo.
Nu lees ik net dit topic, en ik vind dit nou een mooi voorbeeld van hoe het dus niet moet.
Aangeven dat je beter de search kan gebruiken is natuurlijk prima, maar vragen welke opleiding hij volgt alsof hij een of andere halve is lijkt me ook niet de bedoeling, op deze manier schrik je de nieuwe members misschien wel erg af.Ik wou dit tog even kwijt, denk hier de volgende keer gewoon even aan bij zo'n topic, gewoon vriendelijk blijven