De Late Leeuw Deel 34 (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lucalicious    posted on 26-02-2010 18:51
En dat is 34!
Het gezelligste topic van DJResource maakt zich op voor alweer zij 34ste deel en dit keer heb ik de eer hem te openen.

De regels blijven nog steeds het zelfde:

- geen dubbelposts
- geen links naar webshops
- geen spam
- en, wees lief voor elkaar

Voor wie de vorige Late Leeuwen nog eens wilt nalezen:

DLL 1
DLL 2
DLL 3
DLL 4
DLL 5

DLL 6
DLL 7
DLL 8
DLL 9
DLL 10
DLL 11
DLL 12
DLL 13
DLL 14

DLL 15
DLL 16
DLL 17
DLL 18
DLL 19
DLL 20

DLL 21
DLL 22

DLL 23
DLL 24
DLL 25
DLL 26
DLL 27
DLL 28
DLL 29

DLL 30
DLL 31
DLL 32
DLL 33

Ik zou zeggen: leeuwse!

What do you think about De Late Leeuw Deel 34 ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 01:04
Ik ga knerren....jooooooeeeeeeew!
Tomazos    posted on 02-03-2010 01:15
Poster: Tekhead

Ja dat kermismerk kennen we, maar is niet origineel geplaatst, want origineel staat er altijd bmw of bavaria op, alhoewel het natuurlijk bij blaupunkt of Becker/alpine gemaakt wordt.

Amai een 2,5/6C is een snelle jongen met een zo goed als onverwoestbare motor erin.? hopelijk zijn de gloeikaarsen recent vervangen, 6 gloeikaarsen not cheap my friend. Mooie wagen, hoeveel betaal je autowegentaks voor deze diesel in Nederland ?

heb hem ook gekocht om kilometers mee te maken Winking my eye
vandaag even lucht filter vervangen.. ding van bijna halve tot 1 meter..
helemaal ZWART.. nieuw filter erin.. leek wel alsof ik dubbel vermogen had.. lol:P

ding is bmw dealer onderhouden dus zal haast wel,

ik betaald 308eu per 3 maanden Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tekhead    posted on 02-03-2010 02:29
Poster: Tomazos

heb hem ook gekocht om kilometers mee te maken Winking my eye
vandaag even lucht filter vervangen.. ding van bijna halve tot 1 meter..
helemaal ZWART.. nieuw filter erin.. leek wel alsof ik dubbel vermogen had.. lol:P

ding is bmw dealer onderhouden dus zal haast wel,

ik betaald 308eu per 3 maanden Happy, laughing

O ja jullie betalen volgens gewicht dacht ik he, maakt dus niet uit of het een diesel of benzine uitvoering is ?

In Dieseluitvoering betaal je bij ons +/- 670,00 eu/jaar, in benzine uitvoering is bijna de helft, een 350,00 eu/jaar. Scheelt een hoop met Nederland, amai.

En voor onderhoudcheck, kijk het onderhoudboekje na, zou normalieter vermeld moeten zijn, en anders vraag je de historiek bij de dealer op. Opvolgen ervan is heel belangrijk voor een bmw motor.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Snoey    posted on 02-03-2010 03:22
Zo eindelijk maar eens me remix van Kesha afgemaakt, heb er ook totaal geen zin meer om aan verder te werken. Zal hem van de week hier even online gooien. Is het een succes, heb ik nog twee andere leuke remixes liggen Winking my eye Waarvan ik er dan 1 weer 2 weken later online gooi :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 02-03-2010 03:32

O ja jullie betalen volgens gewicht dacht ik he, maakt dus niet uit of het een diesel of benzine uitvoering is ?

In Dieseluitvoering betaal je bij ons +/- 670,00 eu/jaar, in benzine uitvoering is bijna de helft, een 350,00 eu/jaar. Scheelt een hoop met Nederland, amai.

En voor onderhoudcheck, kijk het onderhoudboekje na, zou normalieter vermeld moeten zijn, en anders vraag je de historiek bij de dealer op. Opvolgen ervan is heel belangrijk voor een bmw motor.

hier maakt het ook uit hoorHappy, laughing

wegenbelasting voor benzine is VEEL goedkoper als diesel Happy, laughing
670 eu per jaar WOW verschilt nogal met 308 eu per 3 maanden :O
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Dolivieira    posted on 02-03-2010 09:58
Heb ik eindelijk geld voor een NI-X1 is dat ding nergens meer te krijgen in nederland. Spuig ik een beetje van. Importeur heeft er 300 in backorder staan. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Sandr    posted on 02-03-2010 12:09
Ik ga hem straks bij Bax-Shop ophalen... had al bij de eerste levering gereserveerd Cool

Heb nog geen traktor in huis maar ach, die Kontrol X1 heb ik dan maar alvastWinking my eye Je mag hem wel overkopen voor 300 euroWinking my eye
Play that funky music white boy....
MaximDJ    posted on 02-03-2010 15:25
Review van de X1 ga ik doen, volgt binnenkort. Zie www.dj2dj.nl
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Snoey    posted on 02-03-2010 15:32
Ziet er goed uit in het promo filmpje, al blijf ik wel erg skeptisch. Wat moet zo'n ding kosten? 350 euro?
Vassilli    posted on 02-03-2010 15:33
199 euro!
Snoey    posted on 02-03-2010 15:36
Dat valt wel mee, voor een apparaat dat 2 cd speler kan vervangen.
Tekhead    posted on 02-03-2010 15:36
Poster: djdolivieira
Heb ik eindelijk geld voor een NI-X1 is dat ding nergens meer te krijgen in nederland. Spuig ik een beetje van. Importeur heeft er 300 in backorder staan. ?

eens kijken via belgie dennis, kan je eventueel naar mij laten sturen, en kan je het effe later ophalen in Breda eventueel. Is maar een suggestie.
Snoey    posted on 02-03-2010 15:40
Kesha remix binnen nu en 5 minuten hier exclusief op DJR te downloaden! \0/
Sandr    posted on 02-03-2010 16:15
Yes yes yes! Het stuk dat ik gehad heb vond ik al bruikbaar, helaas te kort!

Kan niet wachten...

Me kontrol X1 ligt hier naast me, volgende week eens gaan proberen denk ik!
qntr0l    posted on 02-03-2010 16:27
Gelukkig is die bij mij al heerlijk in gebruik Happy, laughing.
Jij wacht op de EDU versie van Traktor Scratch Pro Tongue?
Sandr    posted on 02-03-2010 16:30
Nee ik wacht op iets anders... lang verhaalWinking my eye

Maar binnenkort komt het wel... nu nog tijd vinden om me muziek collectie ook digitaal in orde te maken!
Dolivieira    posted on 02-03-2010 17:07

eens kijken via belgie dennis, kan je eventueel naar mij laten sturen, en kan je het effe later ophalen in Breda eventueel. Is maar een suggestie.

Ik wacht wel ff Tek. Zoxeel haast heb ik ook niet. Maar het is een hot idem zo te zien
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tekhead    posted on 02-03-2010 17:59
ja ^mss beter, want hier betaal je zowiezo 2% meer btw, en meestal in de winkel: adviesprijs = verkoopprijs
djvir20    posted on 02-03-2010 19:15
guys vraagje : ik heb binnenkort wss een fuif voor de harmonie van diepenbeek ( limburg, belgie) ik ken een jongen die er bij speelt ( hij heeft me gevraagd, maar hij moet me niet betalen.)
Maar de mensen van de harmonie ken ik niet, hoeveel zou ik hiervoor moeten vragen ? het zal op de middag zijn en ik schat een uurtje of 3-4 ? ik neem enkel cd map en hp mee en miss cdspelers en mixer (ben 13 )

Edit : tek, kan je misschien eens die foto van de booth van je zoon laten zien ? Ben er benieuwd naar. Want je zij toch dat hij zijn eigen booth had niet ? Happy, laughing
User edit by djvir20 on 02-03-2010 @ 19:16:36 (41%)
XMatiC    posted on 02-03-2010 19:19
Damn wat ziet de Reverze aftermovie van 2010 er vet uit !!
www.youtube.com/LennertDJ
Lucalicious    posted on 02-03-2010 21:00
Poster: djvir20
guys vraagje : ik heb binnenkort wss een fuif voor de harmonie van diepenbeek ( limburg, belgie) ik ken een jongen die er bij speelt ( hij heeft me gevraagd, maar hij moet me niet betalen.)
Maar de mensen van de harmonie ken ik niet, hoeveel zou ik hiervoor moeten vragen ? het zal op de middag zijn en ik schat een uurtje of 3-4 ? ik neem enkel cd map en hp mee en miss cdspelers en mixer (ben 13 )

Edit : tek, kan je misschien eens die foto van de booth van je zoon laten zien ? Ben er benieuwd naar. Want je zij toch dat hij zijn eigen booth had niet ? Happy, laughing

voor 3 a 4 uur moet je zeker niet te veel vragen, zeker als je zo weinig hoeft mee te nemen. ik denk iets van 50 euro ofzo
XMatiC    posted on 02-03-2010 21:17
Poster: Lucalicious

voor 3 a 4 uur moet je zeker niet te veel vragen, zeker als je zo weinig hoeft mee te nemen. ik denk iets van 50 euro ofzo

Ik vind 50euro nog veel eiggenlijk ...
Zo jong zou ik niet te veel vragen ...
Als je je spullen enzo moet meenemen wel
wanneer is het precies dan kom ik een kijkje nemen !
www.youtube.com/LennertDJ
Lucalicious    posted on 02-03-2010 21:20
nou, ik iig op 50 beginnen en als ze dat te veel vinden lager.
Tekhead    posted on 02-03-2010 22:05
Poster: djvir20

foto is momenteel niet mogelijk,? heb zijn boothje met de geboorte van mijne jongste voorlopig moeten ontmantelen omdat er verbouwingserken aan de slpkmrs van de boys moeten gedaan worden.

Ivm vraagprijs: Een harmonie heeft veel oudere muziekanten, en die gaan zich vragen stellen als je maar 50,00 euro vraagt, nl dat je maar een kermis-dj bent, want welke kwaliteit heb je nu voor 50,00 euro. Vraag je prijs per uur, met een minimum van 2 uur, vraag wat ze van jou precies verlangen, en of je dat kan bieden, zo ja, zullen ze je graag betalen, ga nooit onder een bepaalde prijs, want dan krijg je het averechtse effect van wat je met je lage prijsstelling had willen bereiken. Naam maken als dj doe je niet met overal gratis of voor hongerloontje te gaan draaien, ze gaan je nooit nog au-serieux nemen. Geloof in jezelf en je dj-capaciteiten, en sta achter je prijsstelling en vertel hen desnoods, ik ben elke eurocent waard, ik lever kwaliteit en kwaliteit heeft een prijs, en dat is iets waar, zeker ouder volwassenen, de normale gang van zaken vindt, punt ander lijn.
Lucalicious    posted on 02-03-2010 22:07
dat dacht ik dus ook tek!

180 Users online: 20 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 57.741
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.256