Poster: djvir20
guys vraagje : ik heb binnenkort wss een fuif voor de harmonie van diepenbeek ( limburg, belgie) ik ken een jongen die er bij speelt ( hij heeft me gevraagd, maar hij moet me niet betalen.)
Maar de mensen van de harmonie ken ik niet, hoeveel zou ik hiervoor moeten vragen ? het zal op de middag zijn en ik schat een uurtje of 3-4 ? ik neem enkel cd map en hp mee en miss cdspelers en mixer (ben 13 )
Edit : tek, kan je misschien eens die foto van de booth van je zoon laten zien ? Ben er benieuwd naar. Want je zij toch dat hij zijn eigen booth had niet ? 
foto is momenteel niet mogelijk,? heb zijn boothje met de geboorte van mijne jongste voorlopig moeten ontmantelen omdat er verbouwingserken aan de slpkmrs van de boys moeten gedaan worden.
Ivm vraagprijs: Een harmonie heeft veel oudere muziekanten, en die gaan zich vragen stellen als je maar 50,00 euro vraagt, nl dat je maar een kermis-dj bent, want welke kwaliteit heb je nu voor 50,00 euro. Vraag je prijs per uur, met een minimum van 2 uur, vraag wat ze van jou precies verlangen, en of je dat kan bieden, zo ja, zullen ze je graag betalen, ga nooit onder een bepaalde prijs, want dan krijg je het averechtse effect van wat je met je lage prijsstelling had willen bereiken. Naam maken als dj doe je niet met overal gratis of voor hongerloontje te gaan draaien, ze gaan je nooit nog au-serieux nemen. Geloof in jezelf en je dj-capaciteiten, en sta achter je prijsstelling en vertel hen desnoods, ik ben elke eurocent waard, ik lever kwaliteit en kwaliteit heeft een prijs, en dat is iets waar, zeker ouder volwassenen, de normale gang van zaken vindt, punt ander lijn.