Los in Berlijn
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 25-02-2010 23:30
Ik ben volgende week 5 dagen loss op studiereis in berlijn. Weet iemand een beetje goede (techno)tent waar we absoluut een avond heen moeten?

Ik had al ff wat research gedaan, maar zo gauw nog niet echt iets boeiends gevonden. Ide?en welkom dus, zet ook ff een linkje van de club er bij als je wat hebt.

Thnx

What do you think about Los in Berlijn ??

Vote :   

Yorick    posted on 25-02-2010 23:56
tresor? Ofzo?
Adrien1989    posted on 26-02-2010 13:26
Nice, ik ben al vaker naar Berlijn geweest, maar Berlijn is nogal een groot woord Tongue, voordeel is wel dat het OV 24:7 rijd. Bij Alexanderplatz heb je een aantal leuke tenten, metrostation en S bahn heb je daar ook, dus lekker makkelijk Happy, laughing.
Sjoewe    posted on 26-02-2010 13:39
Tresor (Techno)
Watergate (Techno/Minimal)
Berghain (Minimal/Techno)
Club Weekend (House/Minimal)
Club Maria am Ostbahnhof (Electro/MinimalDubstep)
Club Matrixx (R&B/Club/House)
Zeker de Berghain is d? Technotent van het moment, maar reken op lange wachttijden (deur is pas open om 0.00u en het komt pas op gang rond 3u.) en een zeer streng deurbeleid.
Renzis    posted on 26-02-2010 14:38
Ok thanks guys,

Matrixx en Watergate stonden op het programma hoorde ik vandaag. Andere dag nog maar naar Tresor denk ik. Heb wat beelden op youtube gezien, looks good.

Limb-Girdle    posted on 16-02-2012 21:28
Iemand anders nog suggesties voor een wat algemenere tent? Happy, laughing Morgenvroeg vliegen we naar Berlijn voor een weekendje party'en.
Where the music meets the deejay!
Bootstrap    posted on 16-02-2012 22:20
Vorige keer dat ik in Berlijn was kwam ik helaas niet binnen in de Berghain Unhappy Echt een bullshit deurbeleid wat ze daar hebben, ze kiezen gewoon random mensen uit. Volgens mij doen ze dat om de club een soort 'underground' en exclusieve feeling te laten hebben. Aanraders zijn inderdaad Tresor, Watergate en andere eerder genoemde clubs.

Verder zijn er door de hele stad vage underground feestjes te vinden als je een beetje zoekt. Ben zelf vorige keer op een drum&bass/dubstep feest beland in een heel vet ingericht pand. Zulk soort feesten zijn er gewoon bijna niet in Nederland. Het is vaak wel handig om een beetje aan te pappen met wat locals, die weten ook wat er op dat moment speelt.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 16-02-2012 @ 22:21:09 (2%)
Ashley    posted on 17-02-2012 13:56
IK WIL MEEE
Maar wat nou als het lukt, mama?
Danekato    posted on 17-02-2012 14:27
Dat is het probleem met het stappen in bijna heel Berlijn.
Ben je met allemaal jongens? Dan wordt het al meteen een stuk lastiger, althans daar ben ik dan achter gekomen. Als je met 5 gasten in de rij staat beginnen ze bij sommige tenten al lastig te doen, erg jammer!
Neemt niet weg dat als je ergens binnen komt het meestal wel erg vet is!
Veel plezier, je zult er zeker van genieten Winking my eye
Unidentified    posted on 17-02-2012 22:11
Inderdaad, aan dat deurbeleid erger ik me soms ook wel. Hier in de grootste club in de buurt hebben ze het ook mooi geregeld. Je komt alleen binnen als je een pasje hebt, maar die pasjes moet je wel binnen aanmaken. Ben je met een grote groep (zeker jongens) dan kom je niet binnen, omdat de club zo 'kliekjesvorming' wil vermijden.
Ik heb geluk gehad dat ik de eerste keer dat ik ging gemakkelijk binnen geraakte (wel maar een klein groepje) en ook dat het studentenavond was die dag.

Over Berlijn: daar wil ik zeker ooit ook nog een keer gaan feesten, en dan heel graag de Berghain, al veel goede verhalen over gehoord!
Bootstrap    posted on 18-02-2012 00:45
Ik weet inderdaad dat het lastig is om met groepen jongens binnen te komen, daarom hadden we toen voorzorgsmaatregelen genomen en stonden mijn maat en ik allebei afzonderlijk van elkaar met een Zwitsers meisje (die ook nog eens perfect Duits konden praten) in de rij. Je zou zeggen dat we zo binnen zouden komen, maar nee.. Totaal random die shit.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Danekato    posted on 18-02-2012 13:02
Het is daar inderdaad heel raar. Voorzorgsmaatregelen kun je treffen maar zoals Bootstrap al zegt, ze pakken je er gewoon random uit! Al sta je met zn 3en waarvan 2 vrouw en 1 man, maakt ze daar niks uit. Als zij jou zien en ze vinden t niks dan mag je mooi weer weg :S

PS
Gelukkig heb ik een liev (ja met een v Winking my eye) gezicht en kwam ik overal binnen :P
ceesietopc    posted on 19-02-2012 00:08
Pas naar een feestje geweest geinspireerd op de Tresor. Veel rook, stroboscopen, industrial sfeertje, tralies voor de bar etc. Was een mooi feest, moet de Tresor zelf ook nog maar eens opzoeken.
MichaelMiller    posted on 19-02-2012 22:57
Ned. 3 nu in Spuiten en Slikken o.a. onderwerp; (Underground) uitgaansleven in Berlijn.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Dennis1981    posted on 19-02-2012 23:15
Poster: MichaelMiller
Ned. 3 nu in Spuiten en Slikken o.a. onderwerp; (Underground) uitgaansleven in Berlijn.

Lekker smerig, een bloedende kerel met een dildo in zijn reet met een staart eraan bah?Sad
MichaelMiller    posted on 20-02-2012 00:59
Poster: Dennis1981
Lekker smerig, een bloedende kerel met een dildo in zijn reet met een staart eraan bah?Sad

Aaaaaah, 'sorry', haha! Zelf niet gezien. Ik zapte toen ze over die gay scene begonnen daar. Hoopte wat meer te zien van de clubs zelf daar.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Dennis1981    posted on 20-02-2012 12:35
Heb alleen het laatste stukje gezien van het programma, maar die club hoef ik niet meer te zien...

This is an old Topic

No new postings for 4.829 days.
 Post CommentThat would be 161 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

129 Users online: 42 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 10.718
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.618.469