Aflassen Koninginnedag Eindhoven Dance!!! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ccc    posted on 23-02-2010 00:01
Het moet niet gekker worden. Al het leuke in het leven gaat ons ontnomen worden. Eerst de danceparade. Nu Koninginnedag in Eindhoven.

Teken allemaal de petitie zodat dit wordt tegen gegaan. http://www.zodiakcommune.com/petitie/

Ik kopieer even een stuk tekst van die website:

Teken deze petitie en stem JA voor Dance muziek in Eindhoven!

Onlangs heeft de Gemeente Eindhoven via het Eindhovens Dagblad bekend gemaakt het evenementenbeleid met Koninginnedag dusdanig aan te passen dat er minder ruimte ontstaat voor Dance muziek. Burgemeester en Wethouders zien graag een bredere programmering en geeft hierin een voorkeur aan popmuziek als Guus Meeuwis en multi culturele bands.

Niet alleen zou het Zodiak Commune Koninginnedag Dance evenement op het Lichtplein moeten wijken voor een multi cultureel programma, ook de andere Dance podia in de stad zijn hun plekje van de ene op de andere dag niet meer zeker. Een besluit waarmee de Gemeente Eindhoven niet alleen de organisatie bedankt die veertien jaar geleden in samenwerking met Dynamo als eerste een Koninginnedag Dance festival opzette, maar ook de inzet van honderden vrijwilligers die al negen jaar lang hun vrije tijd, bloed zweet en tranen steken in de totstandkoming van het Zodiak Commune Koninginnedag Dance evenement op het Lichtplein.

De Dance programmering tijdens Koninginnedag en Eindhoven zijn landelijk en internationaal inmiddels net zo nauw met elkaar verbonden als Philips dit met de Lichtstad is. De afgelopen jaren is Koninginnedag in Eindhoven zelfs uitgegroeid tot het grootste openlucht Dance evenement van Nederland, met jaarlijks zo\'n 150 tot 200,000 bezoekers verspreid over zo\'n zes Dance podia. De opzet van Koninginnedag in Eindhoven is uniek en moet behouden blijven. Daarom hebben we jouw steun hard nodig! Teken deze petitie en stem JA voor Dance muziek in Eindhoven!

Naast het in gang zetten van deze petitie is Zodiak Commune op zoek naar andere gedupeerde organisaties in Eindhoven, om samen met hen te bekijken wat er gemeentelijk dan wel juridisch mogelijk is om deze beleidsvorming van vijf ambtenaren terug te draaien. Stuur deze link dan ook door naar alle dance liefhebbers die je kent en die ons willen steunen.

Nogmaals de link.

http://www.zodiakcommune.com/petitie/

En mocht Koninginnedag? of Eindhoven je niks boeien, teken de petitie dan alsnog, want de overheden nemen al onze leuke dingen af!!!
User edit by ccc on 23-02-2010 @ 15:31:21 (9%)

What do you think about Aflassen Koninginnedag Eindhoven Dance!!! ??

Vote :   

Flexii    posted on 23-02-2010 00:12
Als ze het nu lieten vervallen omdat ze er geen zin meer inhadden, maar er zullen op die plekken nog steeds grote podia staan alleen met andere artiesten. Dat kan toch ook leuk zijn.
bambamstudio    posted on 23-02-2010 00:26
Het is een hele rel aan het worden, tis ook te belachelijk voor woorden....
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJMartijnn    posted on 23-02-2010 01:01
Koninginnedag zou toch toch weer een feest worden? Zoals in vele reclame spotjes. Daar hoort toch echt wel DANCE muziek bij!
Stagiar    posted on 23-02-2010 01:20
Poster: DJMartijnn
Koninginnedag zou toch toch weer een feest worden? Zoals in vele reclame spotjes. Daar hoort toch echt wel DANCE muziek bij!

Zeker waar, ik moet je alleen op een ding even terugroepen.
De verhouding Familiefeest/Megadanceparty was in Eindhoven al jaren een beetje oneerlijk verdeeld.
Ik kan me vinden in het besluit, al had ik niet verwacht dat het zo drastisch zou zijn. Ik teken de petitie Happy, laughing
dacuba    posted on 23-02-2010 03:22
Hoezo omdat ze het meer multicultureel willen maken gaan ze de 'normale' bevolking wat dingen afpakken? Dat gaat zeker helpen..
Estacy    posted on 23-02-2010 08:01
Ja hoor... we zijn weer de junkies die alleen maar ruzie willen maken.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dp_    posted on 23-02-2010 08:20
Multicultureel wanbeleid... Een band/DJ moet optreden omdat hij goed is, niet omdat hij van allochtone afkomst is. Die positieve discriminatie is ook discriminatie. CoolNet nu koniginendag in Eindhoven echt op de kaart komt (vorig jaar was echt vet!) komen ze met zulk soort acties aan.
DVDM    posted on 23-02-2010 08:27
straks wordt het het grote " raad jij eens wat het volgende feest is wat wordt afgelast " spelletje?Cool
durko    posted on 23-02-2010 10:18
gewoon onzin dat door een paar van die mensen die een klacht indienen dingen worden afgelast. Het danceevenement in Eindhoven hoort gewoon bij koninginnedag. Mensen die er in de buurt wonen (ik ook) horen altijd van zoveel mensen dat ze ernaartoe gaan. Het is een soort van place2be in onze regio. Ik zou het dus ook jammer vinden als het in 1 keer niet meer zou mogen.
Dolivieira    posted on 23-02-2010 14:15
Het is sneu maar dit hebben we gewoon aan een paar diebel-en te danken. Moeten we maar eens leren. Want ik zie het keer op keer. Waar Drugs en Drank gebruikt wordt, zitten helaas ook mensen tussen die er niet tegen kunnen. En dat soort Oen-en want dat zijn ze verzieken de sfeer. Jammer genoeg maar we hebben het een beetje aan ons zelf te danken. Want niemand hier kan mij zeggen dat ze ook niet van dat soort diebel en kennen. Iedereen hier heb wel een of meerdere diebiel en in hun kennissen kring zitten. We moeten dat soort mensen maar eens met ze alle gaan opvoeden. En weet je weetje?zo erg is. Er komen er steeds meer bij die zich niet kunnen gedragen. En als we er niks van zeggen. En dit met ze allen de kop indrukken. Dan wordt er steeds meer verboden.

Jullie zijn gewaarschuwdCool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 23-02-2010 @ 14:20:58 (20%)
feestbeest    posted on 23-02-2010 14:21
Poster: DVDM
straks wordt het het grote " raad jij eens wat het volgende feest is wat wordt afgelast " spelletje?Cool

Nou zullen we dan maar beginnen met Amersterdam die straks geen vergunning meer af zal geven voor 538?Cool
Hmm, nou als dat soort feesten eronder gaan leiden, dan organizeren we een actie!CoolCool
Uiteindenlijk moeten we gewoon de mensen die vorigjaar opgepakt zijn een straat verbod opleggen!
Ik bedoel het is maar een bepaalde boel die het verziekt, en sja daar lijden de goede dan maar onder hea.
Redelijk sneu als je zo van een feestdag een normalen dag kan maken...
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 23-02-2010 @ 14:22:02 (2%)
ccc    posted on 23-02-2010 15:29
Poster: feestbeest
Hmm, nou als dat soort feesten eronder gaan leiden, dan organizeren we een actie!CoolCool

Ik denk dat we gewoon met een 1.000.000 man in opstand dan moeten komen en de hele overheid omver moeten werpen. Tongue

Het is namelijk niet alleen met feesten maar met alles. Onze hele vrijheid wordt afgenomen.
Vingerafdruk in je paspoort, rfid chip in je paspoort, gps tracker(rekening rijden) in je auto.
Maximaal tot 2 uur opstap.

Het gaat echt te ver.
User edit by ccc on 23-02-2010 @ 15:30:29 (61%)
kuituhh    posted on 23-02-2010 15:40
ga voor gezellige familie muziek en culturele activiteiten gewoon lekker naar 's-Hertogenbosch. Daar is het voor de jeugd helemaal CRAP maar voor gezinnen en dergelijken super.

Laat de jeugd lekker Eindhoven onveilig maken Winking my eye

Nee ergens snap ik het wel dat de gemeente meerdere doelgroepen wil aanspreken, maar als je bedenkt dat 2 jaar terug mensen die uit de trein kwamen werden terug gestuurd door de politie omdat Eindhoven op koniginnendag VOL was :S met dik 300.000 bezoekers! Dat geeft aan dat het super populair is en een dikke economische boost voor centrum Eindhoven. Waarom eraan morrelen?
Spin that Sh!t BAM!
User edit by kuituhh on 23-02-2010 @ 16:11:44 (1%)
LilQuint    posted on 23-02-2010 15:44
Kan ik eindelijk een keer naar me helden kijken (vorige jaar Vato) Stopt het!

Ik zeg : JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Joep    posted on 23-02-2010 16:01
Wat een onzin!
Ik zeg ook jaCool
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Yvaroz    posted on 23-02-2010 16:06
soms heb ik wel eens t idee dat de overheid en leraren en al die mongols,
ons het leven zuur proberen te maken.
maar waarom al die rellen? nou, te veel regels zeg ik je
Nothing is Impossible
ccc    posted on 23-02-2010 16:12
En mensen stuur die link naar zoveel mogelijk personen. Des te meer ondertekenden des te beter.
kuituhh    posted on 23-02-2010 16:13
Maak mijn part van Strijp S de nieuwe Queensdag Dance Capital of the World ofzo! Komaan ambtenaren wees een creatief ipv activiteiten cancellen!
Spin that Sh!t BAM!
feestbeest    posted on 23-02-2010 16:54
Poster: ccc

Ik denk dat we gewoon met een 1.000.000 man in opstand dan moeten komen en de hele overheid omver moeten werpen. Tongue

Het is namelijk niet alleen met feesten maar met alles. Onze hele vrijheid wordt afgenomen.
Vingerafdruk in je paspoort, rfid chip in je paspoort, gps tracker(rekening rijden) in je auto.
Maximaal tot 2 uur opstap.

Het gaat echt te ver.

Nou voor de regiring hoef je weinig te doenCool
Ze hebben zigzelf toch al uitelkaar gehaalt.
Of zou wouter bos het niet eens zijn geweest met deze beslissing van het aflassen van dit feest(Meschien is hij wel een dik party animal!Cool)
Alert : Zou je in het vervolg je post even op taalfouten willen doorlezen voordat je op \'Submit\' drukt? Dank!
Mod edit by Jorrit on 23-02-2010 18:18 (1%)
DVDM    posted on 23-02-2010 21:08
Petitie getekend ! en nu maar hopen dat het effect heeft
ccc    posted on 24-02-2010 22:01
Poster: feestbeest

Nou voor de regiring hoef je weinig te doenCool
Ze hebben zigzelf toch al uitelkaar gehaalt.
Of zou wouter bos het niet eens zijn geweest met deze beslissing van het aflassen van dit feest(Meschien is hij wel een dik party animal!Cool)

Haha, die reactie van mij was niet al te serieus bedoelt. Maar goed ik denk dat het uit elkaar vallen van het kabinet niet veel invloed hier op heeft.
ccc    posted on 25-02-2010 23:38
Ik vind toch dat dit belangrijke topic ff op de voorpagina moet staan.
feestbeest    posted on 26-02-2010 13:18
Poster: ccc

Haha, die reactie van mij was niet al te serieus bedoelt. Maar goed ik denk dat het uit elkaar vallen van het kabinet niet veel invloed hier op heeft.

Ik weet wel zeker dat het er helemaal niks mee te maken zou hebben,
Zou overigens best grappig zijn als dat de rede zou zijn, zou btw ook redelijk triest zijn:P.
cross-over    posted on 26-02-2010 15:47
even ter info:? Alle geplande feesten gaan gewoon door behalve die bij parkeergarage 't Eindje.

trouwens van de 7 feesten zouden er 5 gewoon doorgaan, nu nog 1tje meer. Dus op 6 plaatsen dance feesten.
http://soundcloud.com/lau-daniels
ccc    posted on 26-02-2010 16:02
Hoe weet je dit als ik vragen mag?

146 Users online: 24 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 58.203
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.718