BB codes in de text editor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Kiwi    posted on 31-10-2005 10:11
Ik had even een vraagje. Kan dit forum niet normaal met BB codes werken?

Ik heb al een Java error in Safari, en het is een hel om een foto te posten. Ik moet telkens als ik hier wat wil posten vloeken en schelden om het werkend te krijgen. Ik heb ook geen mogelijkheid om het uit te zetten.

oja, als ik aan het typen ben, dan gaat de cursor zomaar verder ergens in het begin van het bericht. NEE dit is geen fout van mij, en NEE mijn toetsenbord is niet kapot. Het is echt SUPER irritant om zo zo te moeten typen (het is nu alweer 5 keer gebeurd tijdens het typen van dit bericht)

User edit by Kiwi on 31-10-2005 @ 10:14:14 (7%)

What do you think about BB codes in de text editor ??

Vote :   

Kiwi    posted on 31-10-2005 10:17
Dj_Danny    posted on 31-10-2005 16:25
Lead en Wim hebben er bewust voor gekozen om het forum zonder BB codes te laten werken. Als Safari fouten blijft geven kun je beter kiezen voor een van de andere webbrowsers die beter met de scripts van deze site overweg kunnen. Kijk bijvoorbeeld eens naar Internet Explorer, Firefox, Opera en meer van die ongein..
User edit by Dj_Danny on 31-10-2005 @ 16:25:28 (5%)
W.i.M    posted on 31-10-2005 18:44
Wat zou er dan moeilijk aan zijn om een plaatje in te voegen ?

Bovenaan waar je de berichten in typt staan iconen boven om gemakkelijk een plaatje in te kunnen voegen. Het enige wat je moet doen is de url er in plakken.

Geeft hij dan foutmeldingen als je dit wilt doen ?

Ik wil hier best naar kijken als de foutmeldingen duidelijk zijn om djresource in alle browsers goed weer te geven.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 31-10-2005 19:25 (1%)
Kiwi    posted on 31-10-2005 19:14
bij mij werkt het dus niet. Het Java script is gewoon aan het rellen, en ik word er gek van.
Lead    posted on 31-10-2005 19:20
Om een goed textinvoerveld te gebruiken gebruiken we een javascript. Jammer genoeg werkt Safarie voor je Mac nog verre van ideaal...

Is er niet een andere browser die je kunt gebruiken ??

Let the BASS be louder
Gery    posted on 02-11-2005 19:56
Ik denk dat  dit eerder een probleem is van IE...

Safari, FF, opera interpreteren de broncode zoals het zou moeten, waar IE dat niet doet en werkt met allerlei m$ speciefieke bullshit.

Soit, ik erger er mij ook aan dat de standaard hier niet ondersteund wordt...
Altijd klikken is wel leuk, maar niet zo erg handig, ik typ liever alles, en met BB code gaat dit soms veel vlotter. Zelfs al werken de GUI features bij mij correct.

Vergelijk het met een dj booth waar de cdj 1000 en de sl 1200 ontbreken en vervangen zijn door mooi ogende alternatieven... :D

BB code is slecht één klein scriptje bijvoegen, en het zou zo veel handiger zijn.
mensen die grafisch willen werken kunnen nog altijd klikken, anderen kunnen BB code gebruiken. Waarom doen jullie dat eigenlijk niet?
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 7.240 days.
 Post CommentThat would be 241.3 months
or a whopping 19.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 126 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 81.503
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.540