Poster: Tekhead
Een pioneer is altijd overpriced, vergeet dat niet, maar om het dubbele neer te tellen voor de 1000 omdat hij de club standaard is, no way, btw de 1000 is zelfs uit produktie genomen.
Hij zegt net, dat hij ze voor ongeveer hetzelfde geld kan krijgen. Echt niet alle cdj's zijn afgeragd, je moet alleen goed zoeken.
De 400 heeft idd leuke effecten, en zeker de roll is een heel leuk effectje dat je m.i. veel gaat gebruiken. Ik heb effecten op m'n mixer, m'n cd speler en een apparte fx bak, persoonlijk vind ik effecten op de speler of met m'n EFX 500 makkelijker werken dan op m'n mixer, die ik weinig gebruik.
Dat is dan denk ik persoons gebonden, ik heb ze liever op mn mixer, ik vind effecten op cd spelers echt niet lekker werken.
Als midi controler heb ik geen mening, maar de usb functie vind ik perfect werken, en heel overzichtelijke weergave op scherm. Het enige minpuntje t.o. de 1000 is het kleine jogweel, al vind ik die grote jogs op vinyl simulatie ook een lachertje, alleen cd spelers met draaiende platter en vinylschijf erop simulleren vinyl het best.
Ik gok dat hij nog nooit met vinyl gedraait heeft dus waarom moet het dan op vinyl lijken? Ik vind het persoonlijk echt een misser dat de cdj 400 geen hotcues heeft, anders is het de perfecte speler, maar omdat hij ze niet heeft, zeg ik cdj 1000.
Poster: djdolivieira
Ben
het niet helemaal met je eens Esmee. Want die midi werkt perfect op de
CDJ400. Aleen de andere punten heb je wel gelijk.
oke nou dan moet ik me op dat punt intrekken