Poster: T-to-the-J
Als je het alleen om de usb midi en naam doet, dan zijn er spelers in een prijsklasse of 2 lager.
inderdaad zoals de denon dn1200. Kun je nog een toetsenbord ook op aansluiten als ik me niet vergis ipv dat je een hele usb stick af moet zoeken gewoon lekker typen.
Ik zou gaan voor cdj-1000
1. Hotcues
Ik gebruik mn hotcues op mn mcd's zo vaak... ik zou echt niet zonder meer kunnen.
2. Midi is voor mij niet nuttig en usb sticks niet overizichtelijk.
Als jij geen idee hebt wat je wilt gaan draaien kun je lekker door een cd map bladeren, dat doe ik niet even lekker op een usb stick. (ja ik heb hem ooit gebruikt). Ja je kunt vast ook lekker bladeren in je computer, maar als je dan ff lekker wilt gaan draaien moet je je pc ook weer opstarten, als je bij iemand anders thuis gaat draaien moet je een heel HD meenemen en misschien heeft dat persoon wel geen eens midi/usb.
zoals je zelf al zei vind je cd's branden niet erg.
3. Jogwheel
een groot jogwheel is gewoon fijn, al heb ik daar geen last van met draaien, maar qua comfort is het beter.
Oja, Handig schermpje op je jogwheel.
Je kunt je hot cues opslaan op een cdj-1000 en t waveform ding is anders toch?
edit:
Oja Oja Oja, stel er gebeurt iets met je USB stick, jij hebt er maar 2 bij je naar een gig... sta je daar... erg lullig. Als je cd faalt kun je gewoon een andere pakken.
en de pluspunten van de cdj 400. Hij is nieuwer dus 2e hands ook minder misbruikt, en wss in betere staat. Hij is kleiner en neemt minder ruimte in, al is dat voordeel weer weg als je een computer nodig hebt. Ook nemen 2 usb sticks minder ruimte in dan een cd map.