Poster: Estacy
hoppie snapt emmaar zoals Adrien al zei, Denon heeft mooie USB/hd spelers. Werken echt heel mooi. Ook wil ik wel weten waar jij 2 CDJ 1000mk3 voor hetzelfde geld als CDJ 400's haalt!
Poster: djdolivieira
Ik denk dat die het verkeerd heeft geformuleerd Estacy. Hij zal wel bedoelen dat 2de hands CDJ1000MK3s (2X)?ongeveer op de zelfde prijs komen dan 2x CDJ400 nieuw. Klinkt geloofwaardiger,?niet??
Poster: tek-zotic
ik zou voor de 400 gaan, is meer dan genoeg voor thuis, heb zelf de keuze ook gemaakt en heb m'n 1000MKIII verkocht en m'n 400 gehouden, waarom? de 1000 nam eigenlijk teveel plaats in, ik kende hem al helemaal ( had hem gekoch om hem te leren gebruiken omdat hij overal staat ) en waarom heb ik thuis een 1000 nodig. Dat is ook de vraag die je jezelf moet stellen: heb ik het nodig thuis? ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog veel meer geld kon krijgen voor de 1000 en dat de 400 meer dan voldoende is voor thuis.
Poster: Adrien1989
Met een setje OEM bakken kom je ook prima weg nl.
Heb ik een televisie nodig? Ik heb twee banken nodig? Heb ik een magnetron nodig? Heb ik vier Dateqs nodig? Heb ik drie paar schoenen nodig??
Lekkere onzin om na te denken wat je nodig hebt. Met een setje OEM bakken kom je ook prima weg nl.?
Poster: Mixt-Ape
Mmmmneih!
Leuk dat de ts zegt dat hij er voor nagenoeg de zelfde prijs aan kan geraken.?
Om mijn voorbeeld te ondersteunen. Natuurlijk weten we allemaal dat een wat stevigere cd speler gewenst is. Nog een reden om de 1000 te nemen dus.