Virus scanner  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dolivieira    posted on 21-02-2010 20:47
Ik ben op zoek naar een virusscanner die niet veel van je computer prestaties vraag. Maar wel goed zijn werk doet en ook nog leuk in prijs is. Wat raden jullie mii aan?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

What do you think about Virus scanner ??

Vote :   

BennoRevelli    posted on 09-03-2010 18:54
De virusscanner van microsoft is inderdaad snel,, alleen de vraag is of hij ook zijn werk goed doet Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Dyno    posted on 09-03-2010 20:21
Volgens een test van de consumentenbond kwam Panda Internet Security het beste uit de test.

Zelf gebruik ik al heel lang AVG.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Marcelb    posted on 09-03-2010 23:58
Ik kan je zeker de microsoft eigen app microsoft essentials aanraden. Doordat deze van microsoft zelf is heeft deze een optimaal resultaat. Daarnaast dekt deze ( uit mijn hoofd) 97% van de virussen wat een stuk meer is dan de meeste andere virusscanners.

Tevens pluspunt : graaaaaatiszzz! Thumbs Up

Succes met je keuze
Illusion    posted on 10-03-2010 13:27
Spyware Doctor + antivirus is momenteel een van de beste van dit moment. Dit is gebleken uit onderzoek, en uit mijn persoonlijke ervaring. Licentie voor drie pc's in combinatie met jaar abonnement is 29,99.

Werkt snel, handig en is erg gebruikersvriendelijk. Is helaas niet gratis, maar 29,99 heb ik er wel voor over per jaar om een goede virusscanner te hebben.

Daarnaast heeft Spyware Docter meerdere awards gekregen voor zijn kwaliteiten. Illegaal downloaden hoef je niet te proberen, tijdens updaten moet je vertificeren en wordt gebruikersnaam en licentie gecontrolleerd. Is ook niet te cracken. Supersysteem.

Gewoon kopen die handel. Ideaal. Computer is altijd lekker schoon. Om mijn volledige systeem netjes te houden gebruik ik:

- CCleaner
- Spybot Search & Destroy
- Registry Mechanic
- Spyware doctor

Niks anders dan goede woorden over je pc als je deze programma's gebruikt.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
indra123    posted on 10-03-2010 18:47
Ik Gebruik gewoon AVG Antivirus 9.0
Maar en je hebt daar ook een gratis versie van.
LibertyNL    posted on 11-03-2010 08:33
Voor window's heb ik goede ervaringen met AVG of McAfee
T-to-the-J    posted on 11-03-2010 17:58
Poster: indra123
Ik Gebruik gewoon AVG Antivirus 9.0
Maar en je hebt daar ook een gratis versie van.

Die heb ik ook, en die scanned heel veel virussen, spreek uit eigen ervaring(ben nogal een kluns met downloaden:D)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
walteur    posted on 11-03-2010 19:24
Poster: Illusion

Toch is AVG een scanner van de laagste klasse. Ik vind het slechte poep. Iedereen vind AVG goed omdat het gratis is. (in mijn ict wereld heb ik al meegemaakt dat AVG standaard bij de OEM installaties werdt meegeleverd. Deze werden direct verwijderd en?klanten werden aangeboden om een nieuwe te kopen.

Spyware Doctor. Niet erg bekend maar de beste die er bestaat. In samenwerking met spybot search en destroy.

Elke gratis scanner is rommel Winking my eye

Maar je kan ook betalen voor AVG he, en dan is het een zeer goede virusscan Winking my eye
niiicola    posted on 11-03-2010 20:17
Ik zweer het nog steeds bij BitDefender Total Security!
Gewoon.
Illusion    posted on 19-03-2010 11:39
AVG is in mijn eigen ervaring en bedrijfservaring niet de meest gewilde virusscanner.
We adviseren mensen ook om geen AVG te nemen.

Meeste mensen die AVG hebben en zeggen dat het goed werkt, hebben niet echt het idee wat het programma precies doet. Meestal zijn het de mensen van.. mooi gratis.. hij scant wat virussen.. wow wat is die toch goed. Terwijl AVG lang niet alles scant bij een volledig geinfecteerd systeem. Het woord goed verdient het ook zeker niet.

Nou wil ik niet beweren dat AVG slecht is hoor. Als beveiliging werkt hij wel goed. Maar tijdens het scannen naar geinfecteerde bestanden voldoet het niet aan de eisen die bij de meeste gebruikers zijn gesteld. Alleen de gebruiker zelf ziet dit niet. De verhalen dat AVG een hele goede virusscan is wil ik hiermee tegen spreken.

Wij vinden het daarom verstandig om klanten een virusscanner aan te bieden die zekerheid bied. Spyware Doctor! Een van de beste anti virus/spyware programma's van deze tijd. Vind werkelijk alles, spit je hele systeem door. En bij een volledige infectie waarbij je systeem langzaam loopt, of je heb het leuke virus XpAntivirus2010 (gaat inmiddels niet meer rond omdat de verspreider hiervan is opgepakt) hij verwijderd alles.

Om een goed beeld te krijgen van wat nou echt een goede virusscanner is, kunnen jullie eens kijken op av-comparatives.org rapporten. (zie link voor rapporten)

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Limb-Girdle    posted on 19-03-2010 14:52
Poster: walteur

Elke gratis scanner is rommel Winking my eye

Maar je kan ook betalen voor AVG he, en dan is het een zeer goede virusscan Winking my eye

Lekker onderbouwde post ook.. (not).

Persoonlijk vind ik Eset Smart Security een erg goed beveiligingsprogramma (Antivirus, antispyware, firewall & antispammodule voor email) voor de pc. Updates worden ongeveer 1 tot 2 maal per dag uitgevoerd. Het systeem is erg licht, gebruiksvriendelijk, en de updates zijn ook erg licht.
Daarnaast vind ik de anti spammodule van Eset (die erbij wordt geleverd) ook echt een aanrader. Elk phishingbericht wat in mijn mailbox verschijnt wordt direct herkent en in de prullenbak geplaatst...

Echt een aanrader dus (damn... ik lijk wel een Eset verkoper, haha)
Where the music meets the deejay!
kippebotje    posted on 19-03-2010 15:55
Ik zou zeggen neem Avast antivirus, het is gratis, vraagt weinig van je cpu en blokeerd echt een heel hoop virussen en trojans.
CDJ-850 < RMX40 USB > CDJ-850 / HDJ 2000 Black Edition

This is an old Topic

No new postings for 5.651 days.
 Post CommentThat would be 188.4 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

353 Users online: 254 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 23.768
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.291.741