Op naar de zomer topic 2010! (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 20-02-2010 13:35

Hebben jullie ook zo de zomer gemist? Heb je al veel boekingen voor in de zomer of ga je lekker op vakantie knallen? Wat maakt het ook uit. Ik weet zeker dat zomer 2010 een top zomer wordt en niet alleen omdat ik op 21 juni jarig ben maar omdat wij van deze kl*t*n winter af willen dus tel samen af in dit "Op naar de zomer topic 2010!".

Bespreek hier samen met anderen wat je plannen zijn voor de zomer en wat je zeker niet moet missen in deze zomer.

Regels:
- geen discriminatie
- geen dubbel posting
- geen links naar webshops
- geen geruzie
- geen spam

PS. Als je dit een onzin topic vindt reageer dan niet maar doe dan topic report...
User edit by Xurion on 20-02-2010 @ 18:57:56 (29%)

What do you think about Op naar de zomer topic 2010! ??

Vote :   

Sandr    posted on 23-02-2010 15:41
Poster: Lead
beetje onzin topic dit.....

Lees de startpost en doe een topic report in plaats van te reageren..... CoolOf is dat zoiets als water naar de zee dragen? Een topic report doen dat uiteindelijk toch bij jezelf terecht komt...Cool
Play that funky music white boy....
Tomazos    posted on 25-02-2010 08:39
Poster: Laidback
2,5 Week miami eind maart/begin april
1?week Ibiza in Juni (for shits & Giggles)
en in juli/Aug nog 2 a 3?weekjes met de vriendengroep een huurvilla in spanje onveilig maken!

kost een paar centen zie ik je denken.
beetje slim omgaan met boeken (vooral geen reisbureau's!)
vroeg boeken! (heel vroeg boeken!!)
extreem veel googlen! (als je denkt dat je de goedkoopste hebt, gewoon doorzoeken)
en spaans kunnen lullen als enrique!

kom je dan weer/wel langs?Happy, laughing
(ik zit weer als dj in blanes+lloret de mar, Juli en augustus)
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Tomazos    posted on 09-03-2010 00:54
weetje nou al eens wat remco?:P

wil nou toch weleens weten of je me Blanes collega word:P
dacuba    posted on 09-03-2010 04:09
Hier is het al 6 maanden zomer jongens Cool
DAW    posted on 09-03-2010 07:08
Hiervan de week 3 half week rondreis Java, Bali. Lombok geboekt voor september. Als ik nog een half weekje er bij kan krijgen van me werkgever dan doen we een stap over op Hong Kong, kan ik gelijk nog paar vrienden opzoeken daarWinking my eye

Waarschijnlijk met wat vriendin nog vijf dagen New York mee pakken.?
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 09-03-2010 @ 07:10:38 (100%)
BennoRevelli    posted on 09-03-2010 15:48
Gezellig op vakantie & misschien gaan sparen voor een paar nieuwe pioneers Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Tomazos    posted on 23-03-2010 01:12
Heb begrepen dat Remco V/remzy mijn collega word in spanjeHappy, laughing

hij gaat bij het feestcafe draaien waar wij mee samen werken..
de grote discotheek waar ik draai ligt eronderHappy, laughing, (onder de grond)

gezellig!
User edit by Tomazos on 23-03-2010 @ 01:18:02 (51%)
Tekhead    posted on 23-03-2010 01:19
Ha, den tomas s?, alles goed jongen ? Hoe heet die club waar je gaat draaien ? The Basement ? LOL
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tomazos    posted on 23-03-2010 01:21
hier alles goed:P

neeeej:P

Arena Happy, laughing,

vorig jaar top bevallen op me ziekenhuis bezoek na..
en dit jaar vroeg de eigenaar persoonlijk via de NL manager of ik weer wou komenHappy, laughing,

dus gaat leuk worden!,
(dit keer alleen hoogseizoen.. ga met de auto omdat vliegtickets dan niet te betalen zijn)
RemcoV    posted on 23-03-2010 10:13
Poster: Tomazos
Heb begrepen dat Remco V/remzy mijn collega word in spanjeHappy, laughing

hij gaat bij het feestcafe draaien waar wij mee samen werken..
de grote discotheek waar ik draai ligt eronderHappy, laughing, (onder de grond)

gezellig!

Sowieso gaan we knallen daar samen! LOL

En ik zal je helpen de vrouwen van je af te slaan :P hahahahaha
Xtremer    posted on 23-03-2010 10:17
Defqon 1! Vakantie weet ik nog niet.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
RemcoV    posted on 23-03-2010 10:25
Btw, Tomas wanneer ga je rijden dan?
Hoop dat die BMW het?overleefd haha Cool

Edit: net met de eigenaar gesproken, hij wil dat ik op 10 juni al kom en er zit zelfs nog een kans in dat ik met springbreak in de Arena ga draaien.
User edit by RemcoV on 23-03-2010 @ 13:14:36 (37%)
FML    posted on 23-03-2010 13:19
Poster: Xtremer
Defqon 1! Vakantie weet ik nog niet.

Ik ben 17 april ingelogd hoor ! elk jaar al bij geweest dus deze ook zeker weer !
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
walteur    posted on 23-03-2010 13:39
tomorrowland!
Tomazos    posted on 23-03-2010 14:08
Poster: RemcoV

Edit: net met de eigenaar gesproken, hij wil dat ik op 10 juni al kom en er zit zelfs nog een kans in dat ik met springbreak in de Arena ga draaien.

wie zou dat nou voorgesteld hebben bij arena Winking my eye
niiicola    posted on 23-03-2010 14:14
Floris en ik gaan met een rubberbootje naar Defqon.1Cool
Gewoon.
Dolivieira    posted on 23-03-2010 14:25
Vlaardingen Festival. Zelf draaien

Latin Village, Misteryland, Dance valley?en Extrema ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Stephanie    posted on 23-03-2010 15:16
Eerst in het voorjaar met vrienden een weekje lekker luieren in ons huisje in Frankrijk. Helemaal in the middle of nowhere, lekker de kop even helemaal leeg maken?Cool.?Dan beginnen ?de zomertours weer....

Je gaat ons met TMF In De Mix wekelijks vinden op Texel en een nog niet te noemen ander wadden-eiland, op verschillende plaatsen in Zeeland (oa Duin en Strand en Club Joy) en twee weken lang voor opnames van The Marmaris Expedition in Turkije (Place 2B The Rembrandt).

Vreselijke baan....dus eind oktober met Dennis even een weekje London of New York om weer bij te komen.
User edit by Stephanie on 23-03-2010 @ 15:18:40 (14%)
RemcoV    posted on 23-03-2010 15:16

wie zou dat nou voorgesteld hebben bij arena Winking my eye

Haha, heb jij dat gedaan?:P

Jacco vertelde me dat de Arena wel echt iemand nodig had nog, dus dat hij mij zou aandragen als optie.
Tomazos    posted on 23-03-2010 15:24
klopt, want ik ga springbreak niet doen,
had het er gister over.. en ze zeiden dat het wel ideaal zou zijn omdat je daarna toch naar de buren gaat..

de grote zaal is niet open he in de springbreak, op 1 of 2 keer na.. die 'kleine' zaal past alsnog 400a500 man in.

ik ga 1 deze dagen even bellen omdat ik me planning voor Juli in nederland moet gaan maken nu, en dus moet weten welke datum ik vertrek en terug kom Happy, laughing

komt wel goedHappy, laughing
RemcoV    posted on 23-03-2010 15:45
Oke nou beter, dan zit ik dus 3 volle maanden in Blanes :P

Gaat een lange maar gezellige zomer worden! LOL
Tomazos    posted on 23-03-2010 19:05
vorig jaar deed ik ook 3 maanden.. je houd het alleen vol als je het er als je 'thuis' gaat voelen en dus geen heimwee gaat krijgen. maar je daar net zo vermaakt overdag enzo als in NL.. let niet op de Datum want dan duurd het langer.. ik liet dus ook me mobiel enzo thuis in me appartement en kluis liggen Happy, laughing en keek dan 1 keer per dag of ik een sms had vanuit nl, in spanje had ik een spaans nummer en oude tel.. maar gewoon datum niet ingesteld

EN

veel
gezond eten en water drinken!,

39/40 graden is heel normaal daar, snachts 25+,

het is heel verleidelijk om elke dag een goedkoop restaurantje te pakken.(10 eu heb je 4 gangen menu) of een snackbar,
maar ga gewoon boodschappen doen bij de winkel.. Liddle enzo kosten daar niks, en groothandel heb je daar ook..

voor 20 eu heb je daar een week eten.. alles is stuk goedkoper.

ik ben met de auto dus boodschappen doen is lekker makkelijk :D

Brood wat je in spanje koopt is heel anders dan NL.. beetje droger en zit meer plakkerig suiker in zo voelt het.. ik raad je daarom aan om lekker een tosti ijzer te kopen of mee te nemen.. dan is dat brood nog wel te eten.

je hebt ook een 'appie hein' met nederlandse producten.. maar die zijn een stuk duurder dan in NL,
ik deed 1 keer in de week voor mijn appartement boerekool/stampot ofzo maken.. na een tijdje spaans voedsel vind iedereen dat lekker:P

ik at vorig jaar weinig en daarom ziek geworden,
en je gaat 'blanes pest' krijgen.. omdat het klimaat daar anders is dan NL ga je keelpijn krijgen en hoesten enzo.. met een week is dat overHappy, laughing
User edit by Tomazos on 23-03-2010 @ 19:07:51 (42%)
Laidback    posted on 23-03-2010 20:31
vorig jaar deed ik ook 3 maanden.. je houd het alleen vol als je het er als je 'thuis' gaat voelen en dus geen heimwee gaat krijgen. maar je daar net zo vermaakt overdag enzo als in NL.. let niet op de Datum want dan duurd het langer.. ik liet dus ook me mobiel enzo thuis in me appartement en kluis liggen Happy, laughing en keek dan 1 keer per dag of ik een sms had vanuit nl, in spanje had ik een spaans nummer en oude tel.. maar gewoon datum niet ingesteld

EN

veel
gezond eten en water drinken!,

39/40 graden is heel normaal daar, snachts 25+,

het is heel verleidelijk om elke dag een goedkoop restaurantje te pakken.(10 eu heb je 4 gangen menu) of een snackbar,
maar ga gewoon boodschappen doen bij de winkel.. Liddle enzo kosten daar niks, en groothandel heb je daar ook..

voor 20 eu heb je daar een week eten.. alles is stuk goedkoper.

ik ben met de auto dus boodschappen doen is lekker makkelijk :D

Brood wat je in spanje koopt is heel anders dan NL.. beetje droger en zit meer plakkerig suiker in zo voelt het.. ik raad je daarom aan om lekker een tosti ijzer te kopen of mee te nemen.. dan is dat brood nog wel te eten.

je hebt ook een 'appie hein' met nederlandse producten.. maar die zijn een stuk duurder dan in NL,
ik deed 1 keer in de week voor mijn appartement boerekool/stampot ofzo maken.. na een tijdje spaans voedsel vind iedereen dat lekker:P

ik at vorig jaar weinig en daarom ziek geworden,
en je gaat 'blanes pest' krijgen.. omdat het klimaat daar anders is dan NL ga je keelpijn krijgen en hoesten enzo.. met een week is dat overHappy, laughing

Jep.. sommige nachten is het nog erger, graadje of 30 en mega plakkerig,. vergeet het dan maar om ramen open te zetten, hele dag alles dicht houden, gordijnen ervoor is koeler!

Elke dag een restau zou ik niet doen, maar als je het toch wil doen zoek dan een Chinees op met een lopend buffet! betaal je 8 of 10 euro de man en mag je zoveel eten als je op kan.
of een Rotisseria, (gegrilde kip) die zijn ook goed te doen!

verder gewoon bij de Intermarche, Supercat, Stop-Self en ik raad ook de DIA aan, is een soort van Spaanse Aldi, fix er ff een Membercard (als je geen spaans kunt, gewoon iemand vragen in de winkel) en je koopt er bijna voor niks!
Mocht je nog een Macro Pasje hebben liggen kun je ook naar de "Grossmercat" (groothandel), toch. als je echt geen woord spaans praat moet je het niet eens proberen. ze zijn vaak niet zo dol op shoppende toeristen.
eveneens is het een Echte groothandel ala Sligro/macro dus alleen goedkoop als je dozen vol haald .
wil je sterke drank halen dan raad ik aan om ergens buiten de stad te zoeken naar een "Bodega". er zitten er misschien wel 80 in de stad zelf maar geloof me (ik kom al 14 jaar in spanje) daar betaal je 10x zoveel voor een fles drank.
buiten de stad heb je vaak een liter ECHTE Bacardi voor 10 euro (bijv.) waar je in de stad wel 18 euro betaald.
bij de DIA trouwens ook cheapass. had je een fles bacardi oro/malibu/Erristof/etc (alles 70cl) voor 7.50 euro afgelopen zomer..

even als nadruk op Tomazos, haal niet zo even 1 fles water. haal gewoon direct 20 flessen en een paar grote 5 liter kannen, water uit de kraan kun je drinken (doen de spanjola's ook) maar als je het niet gewend bent dan kun je er goed ziek (diaree/buikgriep/ontstekingen etc) van worden!
Water is een 1e levensbehoefte, en het kost in spanje per 1.5 liter nog geen 50 ct.
(en vaak als je 6 flessen koopt nog geen 25ct per fles)

Eet meer als je op kan, het is er ontiegelijk warm en dat bederft vaak de eetlust, je kunt dan minder op. gewoon proppen! en natuurlijk.. GEZOND & Gevarieerd!

neem dikke vette factor 35 zonnebrand mee. en spendeer niet de complete dag in de zon.
klinkt even heel lelijk maar geloof me, de zon is er zo f*cking heet en intensief overdag dat je zonder het te weten binnen NO-Time de vellen erbij hebt hangen (trust me, ive been there and you do NOT want that!)
als het 40 graden+ is, gewoon een wit shirt aan in de zee. ik heb afgelopen 14 jaar genoeg mensen gezien die er behoorlijk uitzagen, als je verbrand bent dan vreed het energie weg, brandende / zwerende pijn, plus dat je dan ook nog de hele avond moet draaien.
en tsja.. als je de 1e maand ff rustig doet met de zon, ben je de maanden erop echt een sjikkies magneet met een super bruine huid!
TIP: Gebruik Wortelextract Olie!! (na een maandje normaal zonnen)? word je zo bruin als een neger!
(verbrand je wel, Haal dan bij de Farmacia een fikse pot ALOE VERA, of een fles azijn als je van pijn houd :P)

Tsja.. ik heb nog wel meer tips, mocht je nog vragen hebben, ram ze neer! Winking my eye

Suc6

Yvaroz    posted on 23-03-2010 20:43
heb weer nieuw adres gevonden om te draaien:p
dus zoiezo daar draaien en ik weet niet watvoor drive ins er nog komen maar die gaat ook wel goed
Nothing is Impossible
ThijsG    posted on 23-03-2010 21:09
Eigenlijk niet echt plannen voor de vakantie.
Maar toch heb ik er superveel zin in!!:D:D
Oja ik ga op een zeilkamp, das altijd wel leukHappy, laughing

358 Users online: 230 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 76.081
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.118