Probleem met output van de PC
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ianroma    posted on 18-02-2010 19:28
Hallo allemaal.

Ik heb een vervelend probleem met mijn pc die verbonden is aan mijn mixer. Het is waarschijnlijk heel eenvoudig op te lossen alleen ik heb het nog niet ontdekt.
Ik heb dus laatst een headset gekocht met USB aansluiting. Alles werkte prima. Maar toen haalde ik de headset weer uit mijn PC en wou ik gewoon weer via mijn mixer naar muziek vanaf de computer luisteren. Maar nu krijg ik om de een of andere vage reden geen geluid meer uit mijn PC.
Als ik bij het configuratiescherm kijk dan wordt er wel duidelijk aangegeven dat er geluid is, maar hij stuurt het niet mijn computer uit? Ook heb ik de kabel gecontroleerd maar die doet het ook prima.
Dus het probleem is dat mijn PC geen geluid uitstuurt.
Iemans enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Hartelijk dank

What do you think about Probleem met output van de PC ??

Vote :   

DJNOMEN1997    posted on 18-02-2010 19:42
Er zal een probleempje zijn in de instellingen van welke geluidskaart er wordt gebruikt.
Heb je de headset eruit gehaald toen de PC uitstond?
Als het antwoord op deze vraag ja is dan zullen de instellingen van de geluids-drivers niet veranderd zijn en die staan dan dus nog op de 'geluidskaart' die ingebouwd zit in die Headset.
Even in configuratiescherm kijken welke geluidksaart wordt gebruikt en die zal denk ik op de verkeerde staan.
Adrien1989    posted on 18-02-2010 19:48
Als je hem opnieuw opstart zonder de headset aangesloten is het weer ongedaan. Als ik mijn laptop opstart met mijn audiointerface ingeplugd pakt ie die voor geluid, laat ik hem bij het opstarten ontkoppelt, dan pakt ie gewoon de speakers van de pc.
DJNOMEN1997    posted on 18-02-2010 19:57
Ik heb dat anders niet.. Ik heb laatste ook een USB headset van een vriend geleend en toen had ik eerst ook even dit probleem maar mijn vorige post was de oplossing.

This is an old Topic

No new postings for 5.680 days.
 Post CommentThat would be 189.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

369 Users online: 254 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 23.718
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.291.691