Ik heb de volgende vraag voor jullie als collega-dj's: Sinds kort heb ik een Denon DNX-100 mengpaneel tussen mijn cd-mixers staan. Het ding draait prachtig, helemaal goed, maar 1 ding vind ik een beetje vreemd. Ik heb de split-cue functie aanstaan als ik aan het mixen ben. Ik vind het daarbij erg prettig als ik rechts op rechts hoor en links op links. Maar elke keer als ik een nieuwe?nummer ga scherpzetten (en de cue-functie voor deze kant. bv. rechts selecteer) dan verplaatst het nummer van de ene kant van de koptelefoon naar de andere kant.
Oftewel: ik luisterde op rechts een nummer, heb deze erin gegooid, wil overschakelen naar links en dan verplaatst de rechterplaat naar de linkerschelp van de koptelefoon. Ik moet dus na elk nummer mn koptelefoon omdraaien. Beetje irritant vind ik zelf.
Ik had hiervoor een Gemini PMX-80 mengpaneel en daar bleef qua split cue rechts op rechts en links op links, dus de koptelefoon kon gewoon elke keer op dezelfde manier op.
Helaas heb ik geen handleiding van het mengpaneel (die ik vast op Internet kan vinden, I know) maar misschien dat iemand van jullie het hier weet. Als je iets weet, please let me know! Bedankt alvast!
What do you think about Denon DNX-100. Whats up met de split cue! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het werkt als volgt: Je hebt op links de master (zaalgeluid) en op rechts de Cue (het gekozen kanaal) Er is dus geen verband met de linker of rechter cdspeler.
p.s. grappige usernaam als je zo'n probleem hebt...
User edit by DonBasco on 18-02-2010 @ 12:12:47 (27%)
Aha, dat is de grap dus. Alleen op mn vorige mengpaneel had ik deze 'optie' dus wel. Naja, so be it.
Tsja...Decepticons hadden wel eens vaker technische problemen he?
This is an old Topic
No new postings for 5.682 days. Post CommentThat would be 189.4 months or a whopping 15.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.