Bekender worden  (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bj29    posted on 17-02-2010 22:41
Beste DJR'ers,
Ik draai nu toch al een tijdje, een maandje of 5. Het is niet heel erg lang maar ik heb het beatmixen wel onder de knie. Ik draai op veel feestjes van vrienden. Mijn vrienden waren er erg enthousiast over. Ik vind het zelf erg leuk om te doen, maar ik wil nog wat meer feestjes. En niet alleen feestjes van mijn vrienden. Ik zou dus graag op wat meer feestjes willen draaien. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken. Hebben jullie misschien tips om wat bekender te worden en op meer feestjes te kunnen gaan draaien? Alvast heel erg bedankt!

What do you think about Bekender worden ??

Vote :   

funk-m    posted on 28-02-2010 11:31
Poster: DJJS
Als je nog op school zit ga op schoolfeesten draaien, koop visitekaartjes, briefje bij de supermarkt (op dat reclame bord), via via, zoek andere DJ's op en vraag ze eventueel om gunsten, maak een website.

Je kunt het zo gek niet verzinnen om bekender te worden. Wees creatief dan kom je er van zelf wel. Ik zeg niet dat ik er al ben maar zeker met dit vak (en eigenlijk elk ander) moet je laag beginnen en een reputatie opbouwen.

Helemaal mee eens. Probeer van die flyers te laten drukken. T-shirts petjes. en zet overall advertentie's op verschillende site's Hoe meer hoe beter zeg ik altijd maar.
DAW    posted on 28-02-2010 11:44
Het gaat toch om de muziek? Maak gewoon met regelmaat Mixtapes en verspreid deze onder vrienden. Zorg dat deze jou gegevens bevat hoe ze je kunnen bereiken. ?Als je dit in MP3 formaat doet geef dan de tags mee met jou gegevens. (bijvoorbeeld e-mail)
Plaats met regelmaat een mix hier op de site.
Plaats mixen op bijvoorbeeld profiel sites zoals Hyves
verspreidt mixen onder vrienden.
Je kunt mixen sturen naar clubs, bars, kroegen etc.?
Belangrijkste is toch dat je geduld hebt.?

http://EOSfotografie.nl
XMatiC    posted on 28-02-2010 11:46
Poster: DAW
Het gaat toch om de muziek? Maak gewoon met regelmaat Mixtapes en verspreid deze onder vrienden. Zorg dat deze jou gegevens bevat hoe ze je kunnen bereiken. ?Als je dit in MP3 formaat doet geef dan de tags mee met jou gegevens. (bijvoorbeeld e-mail)

Plaats met regelmaat een mix hier op de site.

Plaats mixen op bijvoorbeeld profiel sites zoals Hyves

verspreidt mixen onder vrienden.

Je kunt mixen sturen naar clubs, bars, kroegen etc.?

Belangrijkste is toch dat je geduld hebt.?

Soms iedereen visitekaartjes geven kan aandringend/vervelend opgenomen worden.
(Door sommige mensen)
een mengeling van wat DAW & DJJS zeggen "de guldenmiddenweg"
doe ik ..
www.youtube.com/LennertDJ
main    posted on 28-02-2010 11:47
upload je 10 minmix naar youtube (met filmpje ipv simpel plaatje, die worden niet bekeken namelijk) en zorg dat mensen je link krijgen.

de teller van mijn verspreide link staat op de 3000 van de 12000 views, helpt heel erg dus.
sl1zer    posted on 28-02-2010 16:56
Ik ga zelf nog beginnen maar om bekender te worden zou ik gewoon meedoen met dj contests ff opzoeken op google enzo en je kan natuurlijk ook zelf nummers maken en naar mensen sturen als scantraxx,
zo moet je het aanpakken als je echt bij de top wilt horen. ^^ (moet je maar opzoeken op youtube headhunterzmedia channel en daar staat een mooi intervieuw van headhunterz waarop die vertelt hoe hij bekend is geworden.
bj29    posted on 28-02-2010 23:42
ik heb binnenkort weer een paar feestjes, zorg dat ik daar goed draai. Ook ga ik visitekaartjes maken, en meer mixes op youtube zetten. Maar hoebedoel je een video in plaats van een plaatje? Ik had toch nu ook een video?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

34 Users online: 6 Guests (28 Unknown)
Pages generated today : 19.281
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.698

DJResource