Ik heb net je filmpje bekeken, lekkere set heb je daar staan! Menig DJ hier is daar stikjaloers op, zoals je uit bovenstaande reacties al hebt gehoord

.
<BR>
Ik sluit mij volledig aan bij Sandr's verhaal over bekend worden, maar wel met de kanttekening dat het geen kwaad kan om je ook te blijven richten op wat je ?cht leuk vindt.?
<BR>
Verbeterpuntjes voor jouw mixtechniek: let op de opbouw van nummers en probeer de nummers niet uit te kauwen (zoals het eerste nummer, dat draait een beetje te lang door vind ik). Met het letten op opbouw bedoel ik het volgende: een nummer bestaat uit een beginstuk - waarin het nummer opbouwt, de breakdown, de climax, de tweede breakdown en de tweede climax. Iets dat erg fijn werkt om te beginnen met letten op de opbouw van nummers is ervoor te zorgen dat je je volgende plaat start bij de tweede climax. Zo weet je dat je nieuwe plaat 16 bars of 32 bars later (64 'beats' of 128 'beats') begint met opbouw en met vocals/geluiden/melodieen, noem maar op. Zo voorkom je hetgeen wat je had bij het inmixen van plaat 2, waar je van een vrij drukke track alles langzaam wegfilterde naar niks. Je had die eerste track best langer kunnen laten lopen, want die tweede track 'begon' nog niet echt.?
<BR>
Een ander verbeterpuntje dat ik nog voor je heb, tegelijkertijd het moeilijkste punt aan het hele DJ-en: let op je muziekkeuze. Probeer een opbouw in je mixje te bedenken die klopt, bijvoorbeeld van rustig naar hard, of juist van hard naar rustig. Ga geleidelijk over van 'muziekintensiteit', dus zorg dat platen goed aansluiten op elkaar. Dan voorkom je wat je had van track 1 naar track 2 in jouw mix, waar je van een erg intensieve track naar een rustiger nummer ging.
<br>
Ik hoop dat je wat aan deze kritiek hebt, want dat zal je waarschijnlijk verder brengen naar een hoger niveau. Succes ermee!!