Poster: Tekhead
Dave Clarke heeft er net 2 gekocht, dat zegt genoeg
Dat zegt net niks. Ik kan hier een lijst posten van wereldbekende dj's die of met pioneer (waarmee ik niet bedoel dat het daarom goed is), Ecler, Xone, of?gelijk wat anders?draaien.
Dus dat is een argument dat echt n?rgens op slaat.
Ik heb hem 1x voor me gehad van een verhuur bedrijf. Ik spreek niet tegen dat je die mixers op de grond kan gooien en dat ze nog gaan werken maar aangenaam mixen vind ik het niet met die dingen.
De crossfader heb ik maar gelaten voor wat hij was want met dat ding valt echt niks aan te vangen als je een ecler crossfader gewoon bent. Verder vond ik dat de knopjes te klein, te dicht op elkaar en te stroef draaien.
Nuja, voor mij goed als je iets nodig hebt wat echt lang meegaat en waar je niet elke 2 minuten een ander nummer door moet gaan jagen...
Dubbele effects zijn trouwens ook niet nieuw want ecler heeft heeft/had het met de evo4. (ik weet niet welke het eerst op de markt zijn gekomen).
edit: ik vrees dat ik het verkeerd begrepen heb want in de rodec zelf zit geen ingebouwde fx unit? Deze heb ik ook nog niet in m'n handen gehad dus daar zwijg ik ook over.
conclusie: wat ik ervan vind is puur subjectief. Over de kwaliteit spreek ik me niet uit maar de vorige hebben zich wel bewezen. Goed gerief blijkbaar, maar ik krijg geen glimlach op m'n gezicht als ik em voor me krijg.
Ieder z'n ding lijkt me zo :D