Boss GT-8 als effecten processor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 16-02-2010 23:45
Ey mensen, ik kom hier met een nogal rare vraag maar ik vraag wel om een serieus antwoord.

Mijn stiefbroer speelt gitaar en hij heeft een Boss GT-8, hij doet er nooit iets mee. Hij heeft hem ooit uitgeleend aan een andere DJ en die vond hem prefect! Ik vraag me af wat ik er nu al met dat ding kan met DJ'en. Het is ontworpen voor gitaren maar misschien wil het wel werken.

Ik wil dus het zo gaan doen: Mengpaneel >> Boss GT-8 >> Versterker

Nu is dus eigenlijk samengevat de vraag: Wat kan ik ermee als ik dit doe?

(Ja misschien is het een domme vraag maar omdat die andere DJ hem prefect vindt en zelfs over wil kopen vraag ik me af wat ik ermee zou kunnen doen)

Edit: er ging iets fout, de hidden message is leeg. Ik weet ook niet waarom ik er opeens een hidden message bij kreeg.

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Xurion on 16-02-2010 @ 23:47:10 (21%)

What do you think about Boss GT-8 als effecten processor ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 17-02-2010 11:29
Meestal zijn die dingen MONO. Dus denk ik dat het niet geschikt is om mee te DJen. Het is een extra uitgebreid ding dat wel. Maar ik denk dat die mono is. Voor guitaren en misschien andere instrumenten zal die?perfect zijn. Want je hebt gelijk 13 effecten op de vloer. Proberen kan natuurkijk?geen?kwaad. Let wel dat als je hem?aansluit en aanzet dat je hem. Dat je volume knop(pen) van je versterker?dicht heb staan en voorzichtig open zet. Effectprocesoren?kunnen natuurlijk de raarste geluiden produceren en de boel opblazen. ???
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 17-02-2010 @ 11:38:03 (1%)
Xurion    posted on 17-02-2010 11:31
Ik heb hem nu aangesloten. Inderdaad beschik ik nu niet de juiste kabels om stereo geluid aan te kunnen maar ik ga zo naar de muziekshop nieuwe kabels halen en dan zal dat probleem opgelost zijn
Hansy    posted on 10-03-2010 18:38
Interessant om weten is dat de Boss GT over een send- return beschikt. Dat kan interessant zijn in samenwerking met je mengpaneel.

This is an old Topic

No new postings for 5.591 days.
 Post CommentThat would be 186.4 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

32 Users online: 6 Guests (26 Unknown)
Pages generated today : 19.073
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.490