www.dj-js.tk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 16-02-2010 19:08
Omdat er nogal kritiek was op de achtergrond heb ik frissere gemaakt met het programma: Paint.NET
Ik heb op de contact pagina links gezet naar verschillende DJ's hier op DJR. Als hieraan iets verandert moet worden, of je wil er van af, of ik ben je vergeten kun je me dat gewoon verstellen. Ik zal het snel veranderen.
www.dj-js.tk?het oude adres www.dj-js.co.cc linkt nu naar www.dj-js.tk

What do you think about www.dj-js.tk ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 16-02-2010 19:19
Kortom, het trekt op niets.
Ik zou nog eens goed nadenken over de inhoud van je website.
Bekijk eens de website's van andere dj's van het forum eerst.
dj2dj.nl
Xurion    posted on 16-02-2010 19:25
Nou, omdat ik pas een jaar bezig ben met het draaien voor publiek en die inhoud zal langzaam wel opgevult worden.
Adrien1989    posted on 16-02-2010 19:32
Ik heb de moeite genomen om in mijn bezielende aanwezigheid hier je website eens te bekijken en je uiteraard te voorzien van opbouwende kritiek.

De website ziet er in ieder geval overzichtelijk uit, dat is een mooi begin. Als ik begin te lezen kom ik in de paar regels op de 'Home' pagina gelijk al fouten tegen in het taalgebruik op het gebied van stijl en spelling. Dit is erg zonde. Een eerste indruk kan je maar ??n keer maken en je zou natuurlijk moeten willen dat ie goed is.?

Wat ik ook erg bijzonder vind, dan wel in een negatieve zin, is dat je beginpagina maar liefst twee verschillende emailadressen bevat. Zelf het adres van de website komt niet over??n met de site waar ik nu naar zit te kijken. Dat kan natuurlijk niet.

Het nieuws schrijf je beter niet in telegramstijl op. Maar juist in goede zinnen, op deze manier lijkt het alsof je het maar even snel hebt neer gezet en het niet erg belangrijk is, die indruk mag het natuurlijk niet wekken.

'About'. Leuk die opsomming van je gear, maar dat zal degene die jou in wilt huren wellicht niet eens snappen, omdat dat persoon er geen verstand van heeft. Eigenlijk vrij nutteloos dus. Verder wordt een dergelijke opsomming correct gedaan met opsommingstekens, niet cijfers. De tekst is ook niet slim. Je zegt dat je in 2007 al op feesten draaide. Dat is positief. Later zeg je dat je klaar bent nu je kunsten te vertonen. Wat bedoel je en welke van de twee uitspraken is werkelijk waar? Als ik iemand ging huren had ik de website nu afgesloten. Er staan onwaarheden in. Een koop sluit je op eerlijkheid, of op zijn minst een vermeende eerlijkheid.?

Al die illegale software ga je vast ook niet gebruiken tijdens je performance, doe dan ook niet de moeite om het te vermelden. Net als andere spullen die je wellicht totaal nooit zult gebruiken in tijdens een boeking.?

Dan 'photos'. Je plaatst drie foto's, waarvan twee van een tafel met wat gear. Nogmaals, een potenti?le klant van jou gaat zijn beslissing niet maken op je gear en zeker niet op basis van een foto waar wat gear staat (, wellicht niet eens wat je net in die lijst noemde!). Als je dan een foto van jezelf neerzet, ik zou persoonlijk een foto plaatsen waar ik wat enthousiaster over kwam. Foto's die wel bij kunnen dragen aan de koop zijn foto's waarop mensen helemaal los gaat op je feest. Je potenti?le klant moet denken dat jij het feest compleet kan maken op zijn feest.?

'Demos'. Ik maar denken dat je met deze site business probeerde binnen te halen, etc. Als ik dit lees zou je denken dat je de site aan mede dj's oid richt.?

'Downloads'. Leuk idee die achtergronden. Ik weet niet of die met die stad eigen werk is, als dat niet het geval is zou je hem beter niet neerzetten i.v.m. auteursrechten.?

'Contact'. Die emailadressen weer... En DJR is vast geen subside of profiel van jou Happy, laughing.?

Zo kan je wel weer even vooruit denk ik Tongue.

User edit by Adrien1989 on 16-02-2010 @ 19:33:09 (1%)
Dj_Fantasy    posted on 16-02-2010 19:33
Daar gaat het totaal niet om.
Bij je dj booth geef jij de idiootste info ooit!

schrijf gewoon:

Geluid:

Mengpaneel : Merk, Type

CD-speler: Merk, Type

Versterker: Merk, Type, Wattage

Speakers: Merk, Type, Wattage

Licht:

Soort licht

Niet gezever van is aansluitbaar aan versterker ofzo.

Iemand die jou gaat boeken kan het niet schelen of jou lampen aangesloten kunnen worden aan een versterker!

Je moet nadenken ook welke info is interessant als mensen mij willen boeken of niet.

dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 16-02-2010 @ 19:33:25 (4%)
Nvie    posted on 16-02-2010 19:58
Poster: DJJS
Nou, omdat ik pas een jaar bezig ben met het draaien voor publiek en die inhoud zal langzaam wel opgevult worden.

That's the other way around. Zoals je misschien wel uit de reactie van Adrien kunt opmaken, is het belangrijk dat je ??rst over inhoud nadenkt, deze vervolgens structureert en op basis van die structuur een lay-out ontwerpt. Werp op z'n minst nog eens een zeer kritisch oog op wat je vertelt op je website en hoe je dat verteld (m.a.w.: wie wil je bereiken (DOELGROEP))

Wat weerhoud je trouwens van die ?15 uitgeven aan een .nl domein?

Mod edit by Nvie on 16-02-2010 19:58 (1%)
Xurion    posted on 16-02-2010 20:01
Poster: Adrien1989
Ik heb de moet blablablabla

Die subsite/profiel link naar djr is de link naar mijn profiel op djr. Ik zal de inhoudt van de site nu eens goed bekijken en schrappen wat niet nutig is en ik ga binnenkort ook een nieuwe demo maken ?zodat die troep die er nu op staat er af kan. De downloads heb ik trouwens allemaal zelf gemaakt behalve de new york skyline maar daar heb ik toestemming voor gerkegen. Met mijn emails is het nogal een probleem want laatst is mijn dns dienst ermee gekapt dus ik heb nu nog 2 emails: live en gmail.
Xurion    posted on 16-02-2010 20:03
Poster: Nvie

That's the other way around. Zoals je misschien wel uit de reactie van Adrien kunt opmaken, is het belangrijk dat je ??rst over inhoud nadenkt, deze vervolgens structureert en op basis van die structuur een lay-out ontwerpt. Werp op z'n minst nog eens een zeer kritisch oog op wat je vertelt op je website en hoe je dat verteld (m.a.w.: wie wil je bereiken (DOELGROEP))

Wat weerhoud je trouwens van die ?15 uitgeven aan een .nl domein?

sorry voor dubbelpost bye the way.?
Op het moment baanloos zijn en ik geef nu al mijn geld uit aan het opbouwen van mijn dj booth
niiicola    posted on 16-02-2010 20:04
Even off-topic, bij .tk krijg je toch altijd veel reclame? Waarom jij nu niet?
Gewoon.
Xurion    posted on 16-02-2010 20:05
omdat ik geregistreerd ben op www.dot.tk

This is an old Topic

No new postings for 5.564 days.
 Post CommentThat would be 185.5 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 23 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 55.766
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.718