Ik heb de moeite genomen om in mijn bezielende aanwezigheid hier je website eens te bekijken en je uiteraard te voorzien van opbouwende kritiek.
De website ziet er in ieder geval overzichtelijk uit, dat is een mooi begin. Als ik begin te lezen kom ik in de paar regels op de 'Home' pagina gelijk al fouten tegen in het taalgebruik op het gebied van stijl en spelling. Dit is erg zonde. Een eerste indruk kan je maar ??n keer maken en je zou natuurlijk moeten willen dat ie goed is.?
Wat ik ook erg bijzonder vind, dan wel in een negatieve zin, is dat je beginpagina maar liefst twee verschillende emailadressen bevat. Zelf het adres van de website komt niet over??n met de site waar ik nu naar zit te kijken. Dat kan natuurlijk niet.
Het nieuws schrijf je beter niet in telegramstijl op. Maar juist in goede zinnen, op deze manier lijkt het alsof je het maar even snel hebt neer gezet en het niet erg belangrijk is, die indruk mag het natuurlijk niet wekken.
'About'. Leuk die opsomming van je gear, maar dat zal degene die jou in wilt huren wellicht niet eens snappen, omdat dat persoon er geen verstand van heeft. Eigenlijk vrij nutteloos dus. Verder wordt een dergelijke opsomming correct gedaan met opsommingstekens, niet cijfers. De tekst is ook niet slim. Je zegt dat je in 2007 al op feesten draaide. Dat is positief. Later zeg je dat je klaar bent nu je kunsten te vertonen. Wat bedoel je en welke van de twee uitspraken is werkelijk waar? Als ik iemand ging huren had ik de website nu afgesloten. Er staan onwaarheden in. Een koop sluit je op eerlijkheid, of op zijn minst een vermeende eerlijkheid.?
Al die illegale software ga je vast ook niet gebruiken tijdens je performance, doe dan ook niet de moeite om het te vermelden. Net als andere spullen die je wellicht totaal nooit zult gebruiken in tijdens een boeking.?
Dan 'photos'. Je plaatst drie foto's, waarvan twee van een tafel met wat gear. Nogmaals, een potenti?le klant van jou gaat zijn beslissing niet maken op je gear en zeker niet op basis van een foto waar wat gear staat (, wellicht niet eens wat je net in die lijst noemde!). Als je dan een foto van jezelf neerzet, ik zou persoonlijk een foto plaatsen waar ik wat enthousiaster over kwam. Foto's die wel bij kunnen dragen aan de koop zijn foto's waarop mensen helemaal los gaat op je feest. Je potenti?le klant moet denken dat jij het feest compleet kan maken op zijn feest.?
'Demos'. Ik maar denken dat je met deze site business probeerde binnen te halen, etc. Als ik dit lees zou je denken dat je de site aan mede dj's oid richt.?
'Downloads'. Leuk idee die achtergronden. Ik weet niet of die met die stad eigen werk is, als dat niet het geval is zou je hem beter niet neerzetten i.v.m. auteursrechten.?
'Contact'. Die emailadressen weer... En DJR is vast geen subside of profiel van jou

.?
Zo kan je wel weer even vooruit denk ik

.