Poster: Flexii
Een studio is ja ook een een kamer appartement zoals de dikke van dale ook al aangeeft net zoals dat ik op mijn kamer een bank heb staan maar daar zet ik geen geld op
Poster: Adrien1989
Uiteraard verwachten we discussie op enig niveau.
Poster: Seca
Ik verschiet ervan dat er nog niemand met het topic " wanneer ben je een producer? "
Poster: Bouncy
Die discussie zal snel zijn afgelopen, er zit hier op het forum maar 1 echte producer..
Die discussie zal snel zijn afgelopen, er zit hier op het forum maar 1 echte producer..
BamBam is wel de enige die z'n instrumenten beheerst! Een echte muziekant word je niet in 2 daagjes!
Poster: Bart_
Weetje, neem jij gewoon een abbo op de BamBamkrant, en we houden er over op, ok??
Poster: Bart_
Weetje, neem jij gewoon een abbo op de BamBamkrant, en we houden er over op, ok??
BamBam is wel de enige die z'n instrumenten beheerst! Een echte muziekant word je niet in 2 daagjes!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.