Ok misschien vinden jullie dit onzin en het komt inderdaad ook voor op andere forums maar ik vindt het wel eens leuk om het bureaublad van andere DJ's te zien.
Mijn inzending:
(Klik voor vergroting) Dit is een gewone Vista laptop maar omdat ik het OSX interface ben gewent heb ik het hierop nagebootst en het werkt fantastisch!
What do you think about Show je bureaublad! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Eindelijk een echte MAC. Wat werkt dat toch fijn en is ook erg mooi vormgegeven. Excuses voor het afstoffen van dit topic maar het leek me misschien wel een leuk idee om hier nog even mee door te gaan
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.