All-round fuif
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

michiel505    posted on 14-02-2010 19:40
Komende vrijdag moet ik op een kleinere fuif de hele avond draaien, ik zal een deel electro/electro-house/fidget/house draaien en ook een deel all-round. Nu ik heb wel wat all-round muziek (Michael Jackson/ rock/ Black eyed peas/ flow rider/ ect...) maar ik vrees dat ik niet voldoende zal hebben om een hele avond te vullen indien electro niet echt zal aanslaan. Daarom graag enkele suggesties van (klassieke/bekende/recente) all round nummers die altijd wel aanslaan. De gemiddelde leeftijd zal rond de 17 jaar zijn vermoed ik. Voornamelijk top 100 gezocht die altijd wel aanslaat. Natuurlijk heb ik al vanalles richting electro genre (i think i like it/heads will roll / ect...) Eventueel een site waar ik snel en gemakkelijk een top 100 kan downloaden (apparte nummers) zou ook wel handig zijn.

What do you think about All-round fuif ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 14-02-2010 20:20
Moet je de hitlijsten af gaan struinen ook kan je kijken bij de top1000 allertijden. Top590 van de Radio?Veronica Beste of de jaren 90 is dat. En Top 880?ook Veronica. dat is de beste uit de jaren 80.Verder voor de hedendaagse muziek, de hedendaagse luisten af kijken. Kijk ik ken wel titels gaan noemen maar ik hou ook zo mijn muziek collectie compleet. Doe ik al jaren. Ook nog uit de 12inch en 7 inch tijdperk. En er zijn hier al topics over. We kunnen wel blijven voorkauwen. Maar ween DJ moet ook werken aan zijn?collectie. Niet?hatelijk bedoeld maar het is niet zo moeilijk om aan je muziek titels te komen. ??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 14-02-2010 @ 20:22:03 (1%)
Lucalicious    posted on 14-02-2010 20:23
17 h?? Ik zou als ik jouw was nummers als tik tok, replay, whatcha say en fireflies zeker meenemen. Verder zeker nummers meenemen die ze allemaal mee kunnen blehren, zoals bijv i gotta feeling. broodje bakpao slaat vaak ook goed aan.
Dit zijn meer de nummers van nu zeg maar, over de oudere heb ik niet heel veel verstand...

edit: groot gelijk dolivieira!
User edit by Lucalicious on 14-02-2010 @ 20:24:31 (10%)
qwasta    posted on 14-02-2010 20:24
misschien heb je hier wat aan?

Edit: het werkt nietCool
User edit by qwasta on 14-02-2010 @ 20:26:22 (100%)
timmy90    posted on 14-02-2010 20:30
van waar ben je ergens en waar is de fuif?
michiel505    posted on 14-02-2010 20:31
Zonhoven, en Zonhoven centrum, zaal kwint. Ben ondertussen de top 100 van verschillende radiostations aan het bekijken.
timmy90    posted on 14-02-2010 20:32
check die van rgr fm, zeker de moeite!

als je hulp kan gebruiken ben ik altijd bereid h?
CopainsDeluxe    posted on 14-02-2010 22:32
Dubstep & Drumm & Bass zeker niet vergeten , Tegenwoordig is dat wel "in" hier in Limburg ! :D
Is het een priv? feestje?
Ben zelf ook van Limburg ! ^^
michiel505    posted on 14-02-2010 23:21
Jep priv? feestje, mijn eerste echt priv? feestje, normaal zijn het tonnen/fuiven en draai ik "wat ik wil" ook wat populairdere muziek natuurlijk, maar nu gaat het ook een groot stuk verzoekjes zijn, vandaar dat ik mijn collectie wat wou uitbreiden. Het is niet echt publiek voor dubstep vermoed ik en D&b heb ik altijd wel bij :p
timmy90    posted on 14-02-2010 23:23
als je graag hulp hebt om te draaie om genre's/songs/ervaring op te doen en enkele kneepjes te leren ben ik bereid,

staat er licht en geluid?
CopainsDeluxe    posted on 14-02-2010 23:28
Enig idee van welke school de gasten zijn? :D , Ik zit zelf heel dicht bij Zonhoven op school en kan zo wel eens polsen welke liedjes ze zeker graag horen !

En ben ook wel benieuwd als er nog licht & geluid nodig is :D
En Michiel je hebt PM :D !
michiel505    posted on 14-02-2010 23:59
Ik heb ervaring genoeg eigenlijk, gewoon de songs om een hele avond te vullen was ik niet zeker van omdat ik sinds de zomervakantie mijn muziekcollectie van recentere muziek niet zo sterk hebt uitgebouwd. Maar na een avondje googlen heb ik nu ondertussen al een 1500 nummers extra van het genre top 100 op de radio hits, of hoe je dat ook mag noemen. Toch bedankt voor het aanbod om te helpen, maar meer dan wat pintjes als vergoeding kan ik ook niet geven omdat ik die avond voor gratis drank + inkom voor kameraden werk, aangezien deze opdracht via een kameraad is doorgegeven als vriendendienst meer. Qua materiaal staan er 2 basskasten, 2 tops, versterker,? 4x par 56 leds, lichtcontroller en dan mn eigen djbooth, eventueel ga ik vrijdag ook nog een monitor lene bij een kameraad maar voor +/- 150 man zal het niet echt nodig zijn vermoed ik. De persoon die het feestje geeft zit in Hasselt op school, ik weet niet welke, maar een deel van de vriendengroep van haar die komt zit op sjb, waar ik ook heb gezeten.
CopainsDeluxe    posted on 15-02-2010 00:03
Dat is dan al goed nieuws ! ^^
Moest je nog wat nodig hebben, laat je het maar weten ! ^^
djjw    posted on 15-02-2010 05:39
Uhm, die monitor gebruik je voor je zelf!
Niet voor je publiek..
Dolivieira    posted on 15-02-2010 08:52
Poster: michiel505
Ik heb ervaring genoeg eigenlijk, gewoon de songs om een hele avond te vullen was ik niet zeker van omdat ik sinds de zomervakantie mijn muziekcollectie van recentere muziek niet zo sterk hebt uitgebouwd. Maar na een avondje googlen heb ik nu ondertussen al een 1500 nummers extra van het genre top 100 op de radio hits, of hoe je dat ook mag noemen. Toch bedankt voor het aanbod om te helpen, maar meer dan wat pintjes als vergoeding kan ik ook niet geven omdat ik die avond voor gratis drank + inkom voor kameraden werk, aangezien deze opdracht via een kameraad is doorgegeven als vriendendienst meer. Qua materiaal staan er 2 basskasten, 2 tops, versterker,? 4x par 56 leds, lichtcontroller en dan mn eigen djbooth, eventueel ga ik vrijdag ook nog een monitor lene bij een kameraad maar voor +/- 150 man zal het niet echt nodig zijn vermoed ik. De persoon die het feestje geeft zit in Hasselt op school, ik weet niet welke, maar een deel van de vriendengroep van haar die komt zit op sjb, waar ik ook heb gezeten.

Zie je nou zo moeilijk is het niet en nu elke maand een beetje bijhouden.
michiel505    posted on 15-02-2010 11:19
@ djjw : Ja ik bedoelde dat wanneer er niet te veel volk is je nog makkelijk het geluid van de zaal kan gebruiken ipv monitors, zo is het vaak op de kleinere fuiven om budget te besparen.

@ djdolivieira : Inderdaad, ik ben gewoon lui geweest, en dat mag ook gezegd worden. Maar nu heb ik er werk van gemaakt en zal ik alles terug wat bijhouden.

Vandaag en morgen staat op het programma dit allemaal op CD banden
Dolivieira    posted on 15-02-2010 11:28

@ djdolivieira : Inderdaad, ik ben gewoon lui geweest, en dat mag ook gezegd worden. Maar nu heb ik er werk van gemaakt en zal ik alles terug wat bijhouden.

Vandaag en morgen staat op het programma dit allemaal op CD banden

je bent niet de enigste hier. Cool
michiel505    posted on 21-02-2010 19:51
Het was een goede avond geweest, alleen het R&B mixen viel iets tegen omdat ze constant bepaalde zaken aanvroegen, deze moest ik dan nog snel op cd branden terwijl ik de set nog aan elkaar moest mixen, en dan ging het vaak van 110 naar 135 bpm en van die zaken, veel werk dus. Maar niemand die het hoorde volgens mij. Al bij al viel het nog goed mee achteraf op de set geluisterd. Daartussen wat electro/commerciee, op het einde wat apr?s ski en iedereen was tevreden. De organisatie was tevreden. Zelfs nog contacten gelegd met iemand die de boxen voorzag, en nu kan ik via hem ook nog wat fuiven draaien in de toekomst.
timmy90    posted on 21-02-2010 19:53
voila se,
zeer goed, als je contacten kan leggen is da avond meestal wel geslaagd!
Dolivieira    posted on 21-02-2010 20:08
Het was een goede avond geweest, alleen het R&B mixen viel iets tegen omdat ze constant bepaalde zaken aanvroegen, deze moest ik dan nog snel op cd branden terwijl ik de set nog aan elkaar moest mixen, en dan ging het vaak van 110 naar 135 bpm en van die zaken, veel werk dus. Maar niemand die het hoorde volgens mij. Al bij al viel het nog goed mee achteraf op de set geluisterd. Daartussen wat electro/commerciee, op het einde wat apr?s ski en iedereen was tevreden. De organisatie was tevreden. Zelfs nog contacten gelegd met iemand die de boxen voorzag, en nu kan ik via hem ook nog wat fuiven draaien in de toekomst.

Zo moet je het ook doen. Alleen verwacht niet veel van de contacten die op die feesten tegenkom. Als wat mij belooft is op feesten allemaal is?nagekomen. Had ik nu een bekende DJ geweest. Maar goed. Je heb je best gedaan, en iedereen is tevreden. En las er nog wat werk naar je toekomt, Kan het in?principe niet meer stuk. ??

This is an old Topic

No new postings for 5.608 days.
 Post CommentThat would be 186.9 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

39 Users online: 20 Guests (19 Unknown)
Pages generated today : 18.546
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.242.963