Poster: michiel505
Ik heb ervaring genoeg eigenlijk, gewoon de songs om een hele avond te vullen was ik niet zeker van omdat ik sinds de zomervakantie mijn muziekcollectie van recentere muziek niet zo sterk hebt uitgebouwd. Maar na een avondje googlen heb ik nu ondertussen al een 1500 nummers extra van het genre top 100 op de radio hits, of hoe je dat ook mag noemen. Toch bedankt voor het aanbod om te helpen, maar meer dan wat pintjes als vergoeding kan ik ook niet geven omdat ik die avond voor gratis drank + inkom voor kameraden werk, aangezien deze opdracht via een kameraad is doorgegeven als vriendendienst meer. Qua materiaal staan er 2 basskasten, 2 tops, versterker,? 4x par 56 leds, lichtcontroller en dan mn eigen djbooth, eventueel ga ik vrijdag ook nog een monitor lene bij een kameraad maar voor +/- 150 man zal het niet echt nodig zijn vermoed ik. De persoon die het feestje geeft zit in Hasselt op school, ik weet niet welke, maar een deel van de vriendengroep van haar die komt zit op sjb, waar ik ook heb gezeten.
@ djdolivieira : Inderdaad, ik ben gewoon lui geweest, en dat mag ook gezegd worden. Maar nu heb ik er werk van gemaakt en zal ik alles terug wat bijhouden.
Vandaag en morgen staat op het programma dit allemaal op CD banden
Het was een goede avond geweest, alleen het R&B mixen viel iets tegen omdat ze constant bepaalde zaken aanvroegen, deze moest ik dan nog snel op cd branden terwijl ik de set nog aan elkaar moest mixen, en dan ging het vaak van 110 naar 135 bpm en van die zaken, veel werk dus. Maar niemand die het hoorde volgens mij. Al bij al viel het nog goed mee achteraf op de set geluisterd. Daartussen wat electro/commerciee, op het einde wat apr?s ski en iedereen was tevreden. De organisatie was tevreden. Zelfs nog contacten gelegd met iemand die de boxen voorzag, en nu kan ik via hem ook nog wat fuiven draaien in de toekomst.