hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum en nieuw in de turntable wereld :D ik wil het graag leeren alleen zou ik bij g.. niet weten wat ik zou moeten aanschafen, dus jullie raden het zkrs al.... wat is een goede starters set (niet te duur ben student :D) en zijn er dingen zoals les dvd's of boeken ?? ik wil het gaan gebruiken in een band zoals linkin park , limpbizkit achtige styl
What do you think about new be hierow :D ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wat is volgens jou het verschil tussen "muziek draaien" en "turntables" ? (bedoel je niet turntablism? Want turntables is gewoon het meervoud van 1 turntable, en turntables is voor zover ik weet nog geen discipline )
nee niet op linkin park scratchen maar zoals die gasten het daar doen of een beter voorbeeld is limpbizkit ik wil gewoon bij een band die crossover met hiphop en metal maakt gaan scratchen
hey welkom.. ik draai ook met vinyl (Turntable) maar wel Hardstyle,, dus ga er asjebliefd niet van uit dat iedereen met plaaten scratchen,, als je vinyl wilt gaan draaien en niet te duur kan ik je de Sync XTRM1 aanbevelen,,
heej welkom op de site, maar zoals je zei, " - krijg een beetje het idee dat dit meer een forum is voor mensen die muziek draaien en niet echt turntabels of vergis ik me daar in? - ". Als je met turntables gaat draaien, betekent dat niet altijd dat je hoeft te scratchen. Je kan op cd's draaien, maar je kan muziek net zo goed op vinyl draaien.
Groeten, Dj Illusion
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.260 days. Post CommentThat would be 242 months or a whopping 19.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...