De Late Leeuw Deel 33 (4/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

Stevendlv    posted on 14-02-2010 11:53
Ik heb gisteren de DJTT stream gevolgd, maar ben afgehaakt toen Sven Kramer aan het schaatsen was. Was zeker een leuke demo inderdaad.
Bootstrap    posted on 14-02-2010 11:56
Ik ben op zoek naar nummers zoals 'Wildcat-Ratatat' en 'Rock N Roll Attitude-Calvin Harris'. Hebben jullie suggesties? Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 14-02-2010 @ 11:57:41 (3%)
main    posted on 14-02-2010 12:01
Poster: djdolivieira

Ook thuis krijg je ook rekeningen dat je denkt WTF. Ben aan het sparen voor mijn NI-XT komt er iedere keer weer wat tussen door. Van de week weer gemeente belastingen binnen gekregen. 450 euros bij mekaar. Volgende maand de auto naar de keuring. Wat?zal?dat weer brengen. Dan heb ik nog een boete liggen van 100 euris.?Alles wordt duurder. Salaris is amper omhoog gegaan. Alimentatie geindexerd.?En de boekingen zijn nu ook niet van de jewelste. Maar ja zolang ik me neus boven water kan houden kunnen ze mij niet klein krijgen. En moet ik roeien met de?roeispanen die ik nu heb. En soms zijn het hele kleine roeispanen.?Mijn booth?uitgesloten natuurlijk want?daar over mag ik niet?klagen ????

de overheid is gewoon dom (mijn eigen mening, gelieve geen gigantische discussie starten) ze kunnen zich beter bezig houden met echte misdaden tegenhouden.
ik heb dus gister aan de 2 agenten die mij bekeurden gevraagd waarom ze dat niet deden, het antwoord dat ik terug kreeg: de burgemeester wil dat we dit doen, en verder geen brutale vragen meer he jochie?

zou ze eigenlijk moeten aanklagen voor het bespotten van mijn lengte (1.75), maarja dat kost natuurlijk een hoop geld terwijl iemand bekeuren bijna niks kost voor die agentjes; oneerlijk als je het mij vraagt.
Dolivieira    posted on 14-02-2010 12:11
Ja,?mijn vrienden zijn het ook niet. En dat de politiek dom is, Niet echt. Maar ze hebben geen benul wat er met de mensen aan de hand is, moet je maar eens voor de gein een debat volgen of de politiek volgen wat ik al vaak doe, dan zie je dat ze zo ver weg van ons af staan. Dan zeg ik Kloof tussen de mensen. zien ze dat dan niet . Maar ja idd?laten we er maar over ophouden en aan leukere dingen denken,?en hier niet verder over discussieren?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
main    posted on 14-02-2010 12:12
Poster: djdolivieira
Ja,?mijn vrienden zijn het ook niet. En dat de politiek dom is, Niet echt. Maar ze hebben geen benul wat er met de mensen aan de hand is, moet je maar eens voor de gein een debat volgen of de politiek volgen wat ik al vaak doe, dan zie je dat ze zo ver weg van ons af staan. Dan zeg ik Kloof tussen de mensen. zien ze dat dan niet . Maar ja idd?laten we er maar over ophouden en aan leukere dingen denken,?en hier niet verder over discussieren?

helemaal mee eens, en dat lijkt me een goed planWinking my eye

lekker dromen over mijn denon dn hp 700 die maandag of dinsdag aankomt Cool

edit: en lekker dit nummer luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=fNjA57yRDIs wat een goddelijke muziek, luxx bedankt voor het sharenCool
User edit by main on 14-02-2010 @ 12:14:42 (24%)
Stevendlv    posted on 14-02-2010 12:17
Poster: Bootstrap
Ik ben op zoek naar nummers zoals 'Wildcat-Ratatat' en 'Rock N Roll Attitude-Calvin Harris'. Hebben jullie suggesties? Happy, laughing

Rock N Roll atitude staat op iTunes: http://ax.itunes.apple.com/nl/album/the-girls-ep/id270439198 en als je even zoekt Wildcat - Ratatat ook Winking my eye
User edit by Stevendlv on 14-02-2010 @ 12:19:06 (18%)
Snoey    posted on 14-02-2010 12:22
Waarom roepen mensen altijd gelijk, ik moet ze aanklagen!! Weet je uberhaupt wel hoe je dat moet doen? Of roep je nou maar gewoon wat?

Het is heel smerig om tegen iemand anders zijn of haar eigendom te plassen, zal lekker worden als elke week iemand tegen mijn boom, muur of grond onder staat te plassen. Is 50 cent voor de wc nou echt teveel gevraagd?

En als je tegen mij zo'n vraag stelde, had ik je nog een bekeuring gegeven. Niks vervelender dan mensen, en dan vooral kleine jochies die net oud genoeg zijn om uit te gaan, zulke dingen gaan roepen. ?

En daarnaast, jij bent toch degene die een overtreding maakt? Zij doen gewoon hun werk.
www.soundcloud.com/ten-hooven
main    posted on 14-02-2010 12:37
Poster: Snoey
Waarom roepen mensen altijd gelijk, ik moet ze aanklagen!! Weet je uberhaupt wel hoe je dat moet doen? Of roep je nou maar gewoon wat?

Het is heel smerig om tegen iemand anders zijn of haar eigendom te plassen, zal lekker worden als elke week iemand tegen mijn boom, muur of grond onder staat te plassen. Is 50 cent voor de wc nou echt teveel gevraagd?

En als je tegen mij zo'n vraag stelde, had ik je nog een bekeuring gegeven. Niks vervelender dan mensen, en dan vooral kleine jochies die net oud genoeg zijn om uit te gaan, zulke dingen gaan roepen. ?

En daarnaast, jij bent toch degene die een overtreding maakt? Zij doen gewoon hun werk.

-,- ik ben 17, niet net oud genoeg maar al een jaar oud genoeg.
ik vind het terecht dat je hiervoor een bekeuring krijgt maar als je de situatie had meegemaakt gisteravond had je gemerkt dat het mierenneuken was.

verder ga ik er niet meer op in want met dit soort reacties ga je weer een hele (vijandelijke) discussie uitlokken.
Snoey    posted on 14-02-2010 12:43
Nu opeens wel zogenaamd diplomatiek, maar gister tegen de agenten wel in discussie gaan. Winking my eye
www.soundcloud.com/ten-hooven
main    posted on 14-02-2010 12:48
Poster: Snoey
Nu opeens wel zogenaamd diplomatiek, maar gister tegen de agenten wel in discussie gaan. Winking my eye

dat komt omdat ik onder invloed was, anders had ik ook niet zomaar de wet overtreden en had ik het geld lekker aan gear uit kunnen geven. gelukkig wel weer een leer moment: eerst nadenken voordat je zomaar ergens tegenaan pist.
DjVictorF    posted on 14-02-2010 13:09
Het ging net zo goed, en dan krijgen we dit weerCool

Oke het was niet zo'n slimme actie van main maar snoey, alsof jij nog nooit hebt wildgeplast.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
User edit by DjVictorF on 14-02-2010 @ 13:10:47 (100%)
OneSixty    posted on 14-02-2010 13:32
Was het :

A - tegen een boom?
B - tegen een huis?
C -?in de brievenbus?
D - ..............?

Belangrijk vind ik als we er dan toch een discussie over beginnen.
Bootstrap    posted on 14-02-2010 13:33
Poster: Stevendlv

Rock N Roll atitude staat op iTunes: http://ax.itunes.apple.com/nl/album/the-girls-ep/id270439198 en als je even zoekt Wildcat - Ratatat ook Winking my eye

je leest niet goed Winking my eye ik ben op zoek naar nummers zo?ls de nummers die ik noemde. Die twee nummers heb ik al.
main    posted on 14-02-2010 13:36
Poster: OneSixty
Was het :

A - tegen een boom?
B - tegen een huis?
C -?in de brievenbus?
D - ..............?

Belangrijk vind ik als we er dan toch een discussie over beginnen.

A, tegen een huis of een brievenbus zou ik nooit doen, zelfs al ben ik aangeschoten
OneSixty    posted on 14-02-2010 13:49
Voortaan pis je maar tegen die agent aan, zeveraars.
Lucalicious    posted on 14-02-2010 13:58
Poster: OneSixty
Voortaan pis je maar tegen die agent aan, zeveraars.

haha lol

nou kun je zeker voorlopig mijn mengpaneel niet meer overkopen kain, of wel?
main    posted on 14-02-2010 14:00
was ik ook allang niet meer van plan
-FLoriZ-    posted on 14-02-2010 14:01
Jongensch, ik zoek een toffe mapping voor mijn Reloop Digital Jockey Interface Edition want met deze zie ik toch nog wat gebreken. Ik kan alleen nergens iets vinden dus mocht iemand nog iets hebben liggen, merci!
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bootstrap    posted on 14-02-2010 14:04
Poster: -FLoriZ-
Jongensch, ik zoek een toffe mapping voor mijn Reloop Digital Jockey Interface Edition want met deze zie ik toch nog wat gebreken. Ik kan alleen nergens iets vinden dus mocht iemand nog iets hebben liggen, merci!

Voor welk programma? En mijn ervaring is dat je het beste zelf een mapping kunt maken. Dan kun je hem echt precies instellen zoals je wil.
Xurion    posted on 14-02-2010 14:05
Ik vroeg me ff af he, wie bezit er op dit forum een?Jazzmutant Lemur?Confused :P
Stefjuuh    posted on 14-02-2010 14:06
Zelluf maken? Wat is daar het probleem van? De standaardmapping die bij mn XONE zat is sneller verdwenen dan dat het duurde voor hij verscheen..
-FLoriZ-    posted on 14-02-2010 14:10
Poster: Stefjuuh
Zelluf maken? Wat is daar het probleem van? De standaardmapping die bij mn XONE zat is sneller verdwenen dan dat het duurde voor hij verscheen..
  Ik heb mn complete mapping al aangepast en zelfgemaakt, maar ik blijf dingen niet echt lekker in kunnen stellen. Het is een mapping voor traktor en zelfs met welk programma dan ook krijg ik het niet echt ingesteld zoals hij zou moeten werken. :'(
Bootstrap    posted on 14-02-2010 14:40
Wat lukt er niet dan? Ik zou gewoon wat info opzoeken over hoe je kunt mappen binnen traktor (met modifiers e.d.), dan zou het toch moeten lukken.
djmathijs    posted on 14-02-2010 14:55
Jammer genoeg gister niet bij feedback of correct geweest, maar was wel gezellig.
Weet iemand welk liedje het volgende is??
Een of andere kinderstem of iemand met een hoog gepitchte stem zingt in het refrein all night long. Is best bekend nummer want hoor hem best vaak.
-FLoriZ-    posted on 14-02-2010 15:00
Lasgo - All Night Long.

@ Bootstrap: Ik zal nog een keer zoeken Winking my eye

127 Users online: 11 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 16.614
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.988