Poster: djdolivieira
Ook thuis krijg je ook rekeningen dat je denkt WTF. Ben aan het sparen voor mijn NI-XT komt er iedere keer weer wat tussen door. Van de week weer gemeente belastingen binnen gekregen. 450 euros bij mekaar. Volgende maand de auto naar de keuring. Wat?zal?dat weer brengen. Dan heb ik nog een boete liggen van 100 euris.?Alles wordt duurder. Salaris is amper omhoog gegaan. Alimentatie geindexerd.?En de boekingen zijn nu ook niet van de jewelste. Maar ja zolang ik me neus boven water kan houden kunnen ze mij niet klein krijgen. En moet ik roeien met de?roeispanen die ik nu heb. En soms zijn het hele kleine roeispanen.?Mijn booth?uitgesloten natuurlijk want?daar over mag ik niet?klagen ????
Poster: djdolivieira
Ja,?mijn vrienden zijn het ook niet. En dat de politiek dom is, Niet echt. Maar ze hebben geen benul wat er met de mensen aan de hand is, moet je maar eens voor de gein een debat volgen of de politiek volgen wat ik al vaak doe, dan zie je dat ze zo ver weg van ons af staan. Dan zeg ik Kloof tussen de mensen. zien ze dat dan niet . Maar ja idd?laten we er maar over ophouden en aan leukere dingen denken,?en hier niet verder over discussieren?
Poster: Bootstrap
Ik ben op zoek naar nummers zoals 'Wildcat-Ratatat' en 'Rock N Roll Attitude-Calvin Harris'. Hebben jullie suggesties?
Poster: Snoey
Waarom roepen mensen altijd gelijk, ik moet ze aanklagen!! Weet je uberhaupt wel hoe je dat moet doen? Of roep je nou maar gewoon wat?
Het is heel smerig om tegen iemand anders zijn of haar eigendom te plassen, zal lekker worden als elke week iemand tegen mijn boom, muur of grond onder staat te plassen. Is 50 cent voor de wc nou echt teveel gevraagd?
En als je tegen mij zo'n vraag stelde, had ik je nog een bekeuring gegeven. Niks vervelender dan mensen, en dan vooral kleine jochies die net oud genoeg zijn om uit te gaan, zulke dingen gaan roepen. ?
En daarnaast, jij bent toch degene die een overtreding maakt? Zij doen gewoon hun werk.
Poster: Snoey
Nu opeens wel zogenaamd diplomatiek, maar gister tegen de agenten wel in discussie gaan.
Poster: Stevendlv
Rock N Roll atitude staat op iTunes: http://ax.itunes.apple.com/nl/album/the-girls-ep/id270439198 en als je even zoekt Wildcat - Ratatat ook
Poster: OneSixty
Was het :
A - tegen een boom?
B - tegen een huis?
C -?in de brievenbus?
D - ..............?
Belangrijk vind ik als we er dan toch een discussie over beginnen.
Poster: OneSixty
Voortaan pis je maar tegen die agent aan, zeveraars.
Poster: -FLoriZ-
Jongensch, ik zoek een toffe mapping voor mijn Reloop Digital Jockey Interface Edition want met deze zie ik toch nog wat gebreken. Ik kan alleen nergens iets vinden dus mocht iemand nog iets hebben liggen, merci!
Poster: StefjuuhIk heb mn complete mapping al aangepast en zelfgemaakt, maar ik blijf dingen niet echt lekker in kunnen stellen. Het is een mapping voor traktor en zelfs met welk programma dan ook krijg ik het niet echt ingesteld zoals hij zou moeten werken. :'(
Zelluf maken? Wat is daar het probleem van? De standaardmapping die bij mn XONE zat is sneller verdwenen dan dat het duurde voor hij verscheen..