De Late Leeuw Deel 33 (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 24-02-2010 23:03
Poster: Tekhead
gefeliciteerd man, 23 heb je toch nog niet veel grijze haren he ?

btw, zag net op het olympisch journaal het drama van Kramer of Kuiper op de 10 km, man man toch, is dat niet om die coach naar Mars te schoppen, ik leef echt mee met die jongen.

Ik leef net zo hard, zo niet harder mee met die coach...als je kijkt wat die man vandaag over zich heen heeft gekregen, en dat alles door een dure, maar menselijke fout...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Laidback    posted on 24-02-2010 23:29
thnx everyone!
ben al bijna niet meer jarig, toch vloeid de alcohol rijkelijk hier, morgen vrij dus vannacht heel veel herrie maken en waarschijnlijk nog meer kantelen!..
het bier en de bacardi staat koud.
heb ook nog een 5 flessen Hypnotiq staan en wat pruttel champagne (voor het "poef/knal/gat in het plafond" effect)
mocht je in de nahe zun, ga op de herrie af!

Zaterdag me B-Day Bash!
TimmyV    posted on 24-02-2010 23:31
Neef van een vriend net beroofd met een mes op zijn keel bij een pinautomaat. Door Jawel, Finse bontkraagjes.
*zucht*
Let's go f*cking mental
Tekhead    posted on 24-02-2010 23:34
erg is dat, ik heb er maar? oplossing voor: keel oversnijden van die boefjes, laten zien dat we het echt niet meer pikken, alle mooie woorden van onze regeringsleiders ten spijt, het heeft geen zin, AFMAKEN !!!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Laidback    posted on 24-02-2010 23:37
erg is dat, ik heb er maar? oplossing voor: keel oversnijden van die boefjes, laten zien dat we het echt niet meer pikken, alle mooie woorden van onze regeringsleiders ten spijt, het heeft geen zin, AFMAKEN !!!!

in de 40ge jaren hadden ze daar een hele mooie oplossing voor..
bij scheveningen de grens over. celletjes vol??Abar Genug Raum, Im Die Stromruecken!
Tekhead    posted on 24-02-2010 23:46
Poster: Laidback

in de 40ge jaren hadden ze daar een hele mooie oplossing voor..
bij scheveningen de grens over. celletjes vol??Abar Genug Raum, Im Die Stromruecken!

mijn inziens hebben ze in Nederland nog genoeg ruimte, als ze zelfs Krapuul waarvoor bij ons geen plaats is op te vangen. Weet je dat 83% vab de Belgische cellen bevolkt zijn door buitenlanders ?? En van die 17% belgen er 9% van vreemde origine zijn, wat zeggen deze cijfers ? Juist, er zijn ook belgen in't gevangenis alleluja
Laidback    posted on 24-02-2010 23:50

mijn inziens hebben ze in Nederland nog genoeg ruimte, als ze zelfs Krapuul waarvoor bij ons geen plaats is op te vangen. Weet je dat 83% vab de Belgische cellen bevolkt zijn door buitenlanders ?? En van die 17% belgen er 9% van vreemde origine zijn, wat zeggen deze cijfers ? Juist, er zijn ook belgen in't gevangenis alleluja

willen we die meuk in onze gevangenissen hebben?
je 1e optie is stukken goedkoper hoor.. reken es uit wat we aan belasting betalen voor die gevangenissen..
timmy90    posted on 24-02-2010 23:50
inderdaad, hier in belgie is het erg, kreeg onlangs nog een mooie mail,

Marktonderzoek :?
?????? ?sex onder de douche

In een marktonderzoek van de firma Dove (douchecr?me), waren Marokkanen de
grootste groep die aangaf seks in de douche te hebben gehad.
96% van de Marokkanen gaf toe dat ze genoten hadden van seks in de?douche.
De andere 4% had nog niet in de gevangenis gezeten.
?
Tekhead    posted on 24-02-2010 23:59
Poster: Laidback

willen we die meuk in onze gevangenissen hebben?
je 1e optie is stukken goedkoper hoor.. reken es uit wat we aan belasting betalen voor die gevangenissen..

Jullie niks, maar wij, of dacht je dat we jullie cellen gratis mogen gebruiken ? TARARA, veel geld , dus mijn 1e optie is de beste met een 100% R.O.S.
donkey    posted on 25-02-2010 00:16
Reind van Aboutdj is online :p
Maniax
OneSixty    posted on 25-02-2010 07:31
Poster: donkey
Reind van Aboutdj is online :p

Het blijft spannend h?! Cool

ander nieuws:

Zit lekker 3 dagen thuis :D
Moet normaal 3dagen naar zee met school maar dat ga ik dus echt niet doen in februari xD
Zeker als je dan ook nog van die belachelijke opdrachten moet gaan doen.

Vandaar ben ik nu nog wakker Cool
dacuba    posted on 25-02-2010 07:43
Ik kruip m'n bed in.. klaarmaken voor school (volgende week maandag) na 4 maanden vakantie pfft
OneSixty    posted on 25-02-2010 08:09
Poster: dacuba
Ik kruip m'n bed in.. klaarmaken voor school (volgende week maandag) na 4 maanden vakantie pfft

oeehh, ik voel de pijn.

maar 4 maand vakantie is wel kickass, maar dan zullen der nietveel andere vakanties zijn in het jaar zijn zeker?
Doe mij dan maar 2 maand grote vakantie & een paar kleinere vakanties zoals hier Happy, laughing
Sandr    posted on 25-02-2010 09:45
Goedesmorgens,

We zijn weer aanwezig, kost echt veel moeite om je bed uit te komen 's ochtends vroeg als het dit weer is...

Play that funky music white boy....
DVDM    posted on 25-02-2010 11:37
zeg dat wel.. grouwe rotlucht, maar wel beter als sneeuw Happy, laughing
Sandr    posted on 25-02-2010 12:03
Dat zoiezo, en het is ook niet zo vervelend koud meer....

Het is wel stil vandaag op resource... mijn productiviteit ligt hier nogal laag en dan zit ik automatisch veel op resource. Dan valt het tegen als er niet zoveel gepost wordtWinking my eye
Play that funky music white boy....
Bartjens    posted on 25-02-2010 12:28
Geef mij maar weer de sneeuw Cool, is toch veel leuker dan dit miezer weer Cool
www.djbrowbeat.com
Xurion    posted on 25-02-2010 12:45
Geef mij maar de zon!
polly    posted on 25-02-2010 12:48
Was de zomer maar begonnen.
Bouncy    posted on 25-02-2010 13:51
Volgens mij heeft dit stelsel een zon... weinig van te merken...
Vassilli    posted on 25-02-2010 14:14
Hoe vinden jullie stands voor Cdj's werken? (Zoon platter waar er 2 op kunnen) Zit er aan te denken om dat te kopen.:P
ArTy    posted on 25-02-2010 16:10
Sow.. ben hier ook een tijdje niet meer geweest..

Heb namelijk woensdag me rijexamen gehaald en vrijdag me rijbewijs op kunnen halen bij het gemeentehuis.. Zaterdag meteen een auto op de kop getikt, rode seat ibiza 1.3cl uit 1995 (dikke deuk in het protier maar rijd nog?super en komt?waarschijnlijk wel?door de volgende?apk, deze zit nog tot juli erop), prijs was zo belachelijk laag dat ik hem meteen mee genomen heb. Dus lekker de hele tijd gereden en me pc een beetje verwaarloosd Cool

Vandaag nieuwe speakers voor in de hoedeplank gekocht, wel gewoon budgetspul, maar het is al een wereld van verschil.. vind het echt super klinken voor de 55 euro dat t koste..
DVDM    posted on 25-02-2010 17:13
congratz voor je rijbewijs Happy, laughing
Laidback    posted on 25-02-2010 17:19
zijn er Radio dj's hier?
ik hoor geregeld mensen praten over "DALET 5.1D" . een dj programma voor de radio/broadcast branche.
het schijnt dat het ook rete duur is..
wie maakt mij wijzer??
remixer    posted on 25-02-2010 17:37
moet je maar eens kijken op het radioforum daar wetem ze alles van Dalet en bijna alle commerciele radiozenders gebruiken deze software
User edit by remixer on 25-02-2010 @ 17:38:26 (88%)

350 Users online: 280 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 140.021
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.658.936