Poster: Tekhead
gefeliciteerd man, 23 heb je toch nog niet veel grijze haren he ?
btw, zag net op het olympisch journaal het drama van Kramer of Kuiper op de 10 km, man man toch, is dat niet om die coach naar Mars te schoppen, ik leef echt mee met die jongen.
erg is dat, ik heb er maar? oplossing voor: keel oversnijden van die boefjes, laten zien dat we het echt niet meer pikken, alle mooie woorden van onze regeringsleiders ten spijt, het heeft geen zin, AFMAKEN !!!!
Poster: Laidback
in de 40ge jaren hadden ze daar een hele mooie oplossing voor..
bij scheveningen de grens over. celletjes vol??Abar Genug Raum, Im Die Stromruecken!
mijn inziens hebben ze in Nederland nog genoeg ruimte, als ze zelfs Krapuul waarvoor bij ons geen plaats is op te vangen. Weet je dat 83% vab de Belgische cellen bevolkt zijn door buitenlanders ?? En van die 17% belgen er 9% van vreemde origine zijn, wat zeggen deze cijfers ? Juist, er zijn ook belgen in't gevangenis alleluja
Poster: Laidback
willen we die meuk in onze gevangenissen hebben?
je 1e optie is stukken goedkoper hoor.. reken es uit wat we aan belasting betalen voor die gevangenissen..
Poster: donkey
Reind van Aboutdj is online :p
Poster: dacuba
Ik kruip m'n bed in.. klaarmaken voor school (volgende week maandag) na 4 maanden vakantie pfft