Poster: DJADMIN
Ik heb net mn lichtbesturingssoftware binnen van Showtec haha, heb ik mn broertje blij mee gemaakt...en voor mij is t ook ideaal, als ik zelf een keer met de drive in op stap ga hoef ik alleen nog de pc aan te zetten en een voorgeprogrammeerd setje af te spelen..
trouwens super levering door RJ, gisteren om 17.00 besteld vanmorgen om 11.00 in huis...
Poster: Estacy
wat een rampzalige 10km net... gvd zeg, Kramer werd naar de binnenbaan gestuurd, ging over de lijn en is gediskwalificeerd. reed een toptijd...
Dat is topsport mensen..
eigenlijk voelt dit voor mij 't zelfde als trouwen
Je hoeft niet te trouwen om elkaar liefde te bewijzen
Je hoeft geen olympisch kampioen te zijn om te weten dat je de beste bent
Heb zelf vroeger ''topsport'' gedaan, en weet dat deze dingen kunnen gebeuren...en dat is hard, maar doet niks af aan de prestatie van die koreaan natuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, de een wat groter dan de ander.
Dat is topsport mensen..
Heb zelf vroeger ''topsport'' gedaan, en weet dat deze dingen kunnen gebeuren...en dat is hard, maar doet niks af aan de prestatie van die koreaan natuurlijk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, de een wat groter dan de ander.
Poster: JollyJunkiePoster: DJADMIN
Dat is topsport mensen..
Ik wel benieuwd wat voor sport je dan gedaan hebt?Tennis...en ook voetbal op een hoog niveau, dus ik weet wel waar ik over spreekTrouwens, ik denk dat Kempkes ook van baan kan gaan wisselen, haha?
Poster: Estacy
een Tom Tom zie je het al voor je :p maar inderdaad. regels zijn regels, hij moest gediskwalificeerd worden. thats it. het is wel heel vervelend voor hem EN de coach, want die mag er voorlopig mee leven dat ie iemand goud door de neus heeft geboord.
Poster: Vassilli
http://www.youtube.com/watch?v=OYPIOYI7FMw&feature=grec
LOL!
Poster: VassilliLuister eens bij Dance-Tunes de lijst met hardstyle. Allemaal pauper
Showtek he.. Commerciele shit.