De Late Leeuw Deel 33 (34/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

timmy90    posted on 22-02-2010 21:02
Poster: Tekhead

niet doen Sas, spaar beter door voor (als je absoluut Pio wil) voor de 1000 reeks, of de cdj-400.

wat is er mis met de 800?
MoXeGy    posted on 22-02-2010 21:08
inderdaad, voor het geld zijn ze echt goed.
Renzis    posted on 22-02-2010 22:49
Damn waarom scoort die track: Thomas Gold - Push the Button op beatport (nr 3 nu)zo goed? Die dub snap ik nog, die is HARD. Maar die origineel, daar maakt Alvaro er 16 per uur van.

Gaat die "Dutch house" sound toch nog scoren wereldwijdCool
User edit by Renzis on 22-02-2010 @ 22:50:21 (10%)
Snoey    posted on 23-02-2010 03:20
Ja die gaat zeker nog scoren, Pete Tong zei afgelopen vrijdag: weg met de sweedish house maffia en door met de dirty dutch. En als hij dat zegt, dan gaat dat ook voor 90% zeker gebeuren.?

Ik vind sowieso dat bepaalde artiesten enorm zijn gegroeid in het ontwikkelen van en complexere Dirty Dutch platen, dan de simpele trackjes waar ze eerst mee aankwamen.?

Ik had twee jaar geleden een hekel aan dutch house, omdat het te simpel was. Maar sinds afgelopen zomer ben ik fan geworden van die sound, doordat ze tegenwoordig een stuk interessanter zijn. En natuurlijk zijn er nog een hoop Beatjunk artiesten, met goedkope tracks, maar die krijgen ook niet heel veel support.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Lucalicious    posted on 23-02-2010 09:13
ik denk het ook hoor. steeds meer mensen worden fan van de dutch house. hoewel ik de sweedish house maffia ook nog steeds uber goed vind. alleen die tracks die alvaro bijv maakt zullen het niet wereldwijd doen denk ik. meer de chuckie platen etc.
Renzis    posted on 23-02-2010 11:20
Poster: Snoey
Ja die gaat zeker nog scoren, Pete Tong zei afgelopen vrijdag: weg met de sweedish house maffia en door met de dirty dutch. En als hij dat zegt, dan gaat dat ook voor 90% zeker gebeuren.?

Heb je daar audio van? Ben wel benieuwd hoe hij dat zei...

Maar het gaat niet scoren, dit is gewoon weer zo'n hype als jump etc. Zo kotsen al die engels producers op Riverside van Sidney samson, ik citeer even van Funkagenda zn Twitter

- Riverside sounds like a Guinea Pig having angry make-up sex with a klaxon..
-
?? taskycakey:
Riverside..it sounds like a mouse on crack, turning "tricks" to pay for it's habit.

- Riverside = Flipper With Tourettes
-
Riverside makes me want to cut open my scrotom, remove my gonads with a plastic spoon from Little Chef and then cram them in my ears...

-FLoriZ-    posted on 23-02-2010 11:30
Jongens, problemen! Ik kom er net achter dat mijn Reloop RHP-10 bij de scharnier waar hij naar binnen en buiten geklapt kan worden een klein stukje mist. Hierdoor blijft hij niet meer goed zitten Unhappy Ik ga heel netjes met dat ding om dus geweldschade kan het niet zijn. Garantie maar even aanpreken?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Adrien1989    posted on 23-02-2010 11:31
Dirty House?Cool. Wegwezen met die zooi Tongue.
Bartjens    posted on 23-02-2010 11:39
Poster: Renzis

Maar het gaat niet scoren, dit is gewoon weer zo'n hype als jump etc. Zo kotsen al die engels producers op Riverside van Sidney samson, ik citeer even van Funkagenda zn Twitter

- Riverside sounds like a Guinea Pig having angry make-up sex with a klaxon..
-
??
taskycakey:

Riverside..it sounds like a mouse on crack, turning "tricks" to pay for it's habit.

- Riverside = Flipper With Tourettes
-
Riverside makes
me want to cut open my scrotom, remove my gonads with a plastic spoon
from Little Chef and then cram them in my ears...

En toch staat de mash van Riverside & Let's Go best hoog in de UK Charts?Cool
www.djbrowbeat.com
MCO    posted on 23-02-2010 11:40
Haha wat een held is funkagenda:p gelijk heeft dieWinking my eye
Esmee    posted on 23-02-2010 12:06
Poster: -FLoriZ-
Jongens, problemen! Ik kom er net achter dat mijn Reloop RHP-10 bij de scharnier waar hij naar binnen en buiten geklapt kan worden een klein stukje mist. Hierdoor blijft hij niet meer goed zitten Unhappy Ik ga heel netjes met dat ding om dus geweldschade kan het niet zijn. Garantie maar even aanpreken?

als je hem korter dan 3 jaar hebt sowieso doen! (en zo ver ik weet is hij nog een 3 jaar op de markt...)
-FLoriZ-    posted on 23-02-2010 12:15
Poster: Esmee

als je hem korter dan 3 jaar hebt sowieso doen! (en zo ver ik weet is hij nog een 3 jaar op de markt...)
  Mkay, ik ga zo even mn klantgegevens opsnorren en dan maar even bellen. Wel altijd goeie service daar ( heb mn iPod er ook vandaan ) dus dat komt wel goed, alleen beetje balen dat ik dan even zonder hp zit Tongue

EDIT: alles netjes geregeld, wordt morgen opgehaald en binnen 10 werkdagen moet er een nieuwe klaarliggen voor mij =D
User edit by -FLoriZ- on 23-02-2010 @ 12:32:34 (34%)
Renzis    posted on 23-02-2010 12:57
Poster: Bartjens
En toch staat de mash van Riverside & Let's Go best hoog in de UK Charts?Cool

Ja i know, hier ook, maar hier was ook veel kritiek op de plaat!
Snoey    posted on 23-02-2010 13:09
Poster: Renzis

Luister maar naar de Essential Selection @ Radio1 van afgelopen vrijdag.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Ywe    posted on 23-02-2010 13:54
Wij hebben even wat hulp nodig....

Stephanie kreeg deze vraag op haar hyves, en nu moet ik deze intelligent gaan beantwoorden...

Wie heeft een idee!

Laidback    posted on 23-02-2010 14:11
Cool?... ^^^^

(doorsluizen naar djresource!)

ze kan altijd de roadshow aanvragen hoor!
in het kader van "ook voor thuis" of "papa betaald"
User edit by Laidback on 23-02-2010 @ 14:12:29 (63%)
Sandr    posted on 23-02-2010 14:14
Poster: Ywe

Stephanie kreeg deze vraag op haar hyves, en nu moet ik deze intelligent gaan beantwoorden...

Wie heeft een idee!

Ik weet niet hoe de fotos op haar hyves eruit zien anders kan je haar misschien een dagje laten langskomenCool? Cool

Ik zou haar het advies geven om mix cd's te scoren. Dat dit veel makkelijker en beter is dan zelf mixen. Einde!

Play that funky music white boy....
Laidback    posted on 23-02-2010 14:15
Poster: Sandr

Ik weet niet hoe de fotos op haar hyves eruit zien anders kan je haar misschien een dagje laten langskomenCool? Cool

Ik zou haar het advies geven om mix cd's te scoren. Dat dit veel makkelijker en beter is dan zelf mixen. Einde!

ze is 14 Cool?in het kader van, alles boven de 11..... ??
User edit by Laidback on 23-02-2010 @ 14:17:09 (17%)
-FLoriZ-    posted on 23-02-2010 14:40

Wie heeft een idee!

"Huur een van de mensen van DJR in"

Ik zag die krabbel ook staan, dodelijk grappig :')
Ywe    posted on 23-02-2010 14:41
het adres staat erbij jongens, gewoon doorklikken via steph en advies geven of mee uit vragen
-FLoriZ-    posted on 23-02-2010 14:45
het adres staat erbij jongens, gewoon doorklikken via steph en advies geven of mee uit vragen
  Wij gaan gewoon chillen dan op haar feest xD
Flexii    posted on 23-02-2010 14:49
sommige mensen zijn ook echt te dom voor worden he, dan lig je toch helemaal dubbel als je zoiets leest he xD
-FLoriZ-    posted on 23-02-2010 14:50
Poster: Flexii
sommige mensen zijn ook echt te dom voor worden he, dan lig je toch helemaal dubbel als je zoiets leest he xD
  Ik ben dan toch wel benieuwd wat voor bejaardendisco daar gegeven gaat worden Tongue
Bouncy    posted on 23-02-2010 16:04

Wie heeft een idee!

djtutor.com
Saskia    posted on 23-02-2010 16:12
Ja zoon intelligente vragen krijg ik ook wel eens pff..

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 70.393
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.767