Poster: Tekhead
niet doen Sas, spaar beter door voor (als je absoluut Pio wil) voor de 1000 reeks, of de cdj-400.
Poster: Snoey
Ja die gaat zeker nog scoren, Pete Tong zei afgelopen vrijdag: weg met de sweedish house maffia en door met de dirty dutch. En als hij dat zegt, dan gaat dat ook voor 90% zeker gebeuren.?
Poster: Renzis
Heb je daar audio van? Ben wel benieuwd hoe hij dat zei...
Maar het gaat niet scoren, dit is gewoon weer zo'n hype als jump etc. Zo kotsen al die engels producers op Riverside van Sidney samson, ik citeer even van Funkagenda zn Twitter
- Riverside sounds like a Guinea Pig having angry make-up sex with a klaxon..
- ??
taskycakey:
Riverside..it sounds like a mouse on crack, turning "tricks" to pay for it's habit.
- Riverside = Flipper With Tourettes
- Riverside makes
me want to cut open my scrotom, remove my gonads with a plastic spoon
from Little Chef and then cram them in my ears...
Poster: -FLoriZ-
Jongens, problemen! Ik kom er net achter dat mijn Reloop RHP-10 bij de scharnier waar hij naar binnen en buiten geklapt kan worden een klein stukje mist. Hierdoor blijft hij niet meer goed zittenIk ga heel netjes met dat ding om dus geweldschade kan het niet zijn. Garantie maar even aanpreken?
Poster: EsmeeMkay, ik ga zo even mn klantgegevens opsnorren en dan maar even bellen. Wel altijd goeie service daar ( heb mn iPod er ook vandaan ) dus dat komt wel goed, alleen beetje balen dat ik dan even zonder hp zit
als je hem korter dan 3 jaar hebt sowieso doen! (en zo ver ik weet is hij nog een 3 jaar op de markt...)
Poster: Bartjens
En toch staat de mash van Riverside & Let's Go best hoog in de UK Charts?
Poster: Renzis
Heb je daar audio van? Ben wel benieuwd hoe hij dat zei...
Poster: Ywe
Wij hebben even wat hulp nodig....
Stephanie kreeg deze vraag op haar hyves, en nu moet ik deze intelligent gaan beantwoorden...
Wie heeft een idee!
Poster: Sandr
Ik weet niet hoe de fotos op haar hyves eruit zien anders kan je haar misschien een dagje laten langskomen?
Ik zou haar het advies geven om mix cd's te scoren. Dat dit veel makkelijker en beter is dan zelf mixen. Einde!
Stephanie kreeg deze vraag op haar hyves, en nu moet ik deze intelligent gaan beantwoorden...
Wie heeft een idee!
Poster: YweWij gaan gewoon chillen dan op haar feest xD
het adres staat erbij jongens, gewoon doorklikken via steph en advies geven of mee uit vragen
Poster: FlexiiIk ben dan toch wel benieuwd wat voor bejaardendisco daar gegeven gaat worden
sommige mensen zijn ook echt te dom voor worden he, dan lig je toch helemaal dubbel als je zoiets leest he xD
Wie heeft een idee!