Poster: Adrien1989
2 Denon dubbelaars, dikke apollo, lpm of gpm erbij en je hebt een mooie oldskool set.
Poster: Adrien1989
Een beetje kerel kan met die oldskool dubbelaars overweg.
Poster: Bouncy
Daar heb ik al zo vaak op gedraait/moeten draaien...?
De ergste was nog een roestige DN-2000F, maarja, hij werkte wel gewoon en deed gewoon goed wat ie kon!
Poster: Xtremer
Bleh, lang leven de luxe booths van tegenwoordig! Kan niet wachten op de clubstandaard CDJ-2000's.
Over precies 4 dagen ben ik een maand aan het wachten op mijn 1e CDJ-2000. Word er nu wel een beetje moe van, iedereen kan ze krijgen en overal zijn ze op voorraad, maar hier in Alkmaar weer niet.
Poster: DJADMIN
Trouwens, vorige week dinsdag had ik in het A katern van de Limburger een nogal omvangrijk artikel over mijn functioneren als leraar op school....voor degenen die het niet weten : ieder jaar word er in Limburg een verkiezing gehouden onder docenten op het middelbaar onderwijs in limburg, over wie de Hipste docent is. Leerlingen van mij hadden me ingeschreven, maar ik werk op een ROC, dus mocht uiteindelijk niet naar de laatste 10, ondanks het feit dat ik wel genoeg stemmen enzo had. Nouja, gevolg is dus, een paginavullend artikel met foto in het A katern van de krant, door heel limburg heen (c.a. 700.000 lezers per dag).
Op straat werd ik herkend / aangesproken door onbekenden, laat staan tijdens het draaien haha !
Willen jullie het zien, check dan ;
Poster: Flexii
Bestel ze dan gewoon op internet bij de betere webshops, garantie heb je toch bij alle pioneer dealers, alleen is het misschien iets makkelijker om in je eigen stad iets weg te brengen dan op te sturen of langs te brengen, maar voor apparatuur van 1700 euries why not
Poster: Saskia
Denk dat ik me binnenkort cdj 800?s aan ga schaffen
Poster: XMatiC
Eindelijk terug van school !
Nu is het tijd om te ontspannen &/of los te gaan ..?
Ik ga nu effe draaien !
Poster: Saskia
Iemand een idee van een webshop die goedkoop lege dvd?s verkoopt?