Late Leeuw Chat Deel 32 En een paar regeltjes: - geen dubbel posting - geen links naar webshops - geen geruzie - geen spam
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 13-02-2010 @ 02:13:17 (5%)
Mod edit by Jorrit on 13-02-2010 11:56 (8%) [MOD Edit] Links
What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Timmy, dennon is een gerenomeerd merk, dat al jaren in dj wereldje aan de slag is, laat je dus niet wijsmaken dat het speelgoed is dat snel stuk gaat !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Die Denons zijn niet stuk te krijgen, maar inderdaad, ze vallen af en toe stil. Heb zelfs meerdere keren mee gemaakt dat ie mijn cd\\\'s gebarst heeft toen die hem afspeelde. Plus dat er veel features op zitten die niet echt comfortabel te gebruiken zijn. Maar het zijn ideale spelers als back up, omdat iig de play en de cue knoppen lang niet zo snel stuk gaan als die van Pioneer.?
Tsja de ouderwetse draaitafel blijft dan inderdaad het meest betrouwbaar, tenzij de naald breekt. Maar ik zie mezelf niet lopen met 2 a 3000 vinyls, en hoe moet ik mijn tracks dan vinden??
Ik kan in iig niet wachten tot in 60% van de clubs usb spelers staan, zelfde gemak als cd, maar dan minder kwetsbaar en een stuk ligter. Plus dat ik niet meer elke avond een gigantische stapel cds moet terugplaatsen en sorteren in me map.
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 20-02-2010 @ 08:03:32 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.