Poster: Bouncy
Goeiemorgen!!!
Ik zit lekker in de trein richting Hoofddorp, en ik denk dat de gemiddelde djresourcer wel weet waar ik naartoe onderweg ben (A)
Poster: DjVictorF
Gr?sgott! Straks SERFAUSSSSSSSS
Poster: Adrien1989
Toemaar, veel plezier dan maar he.?
Of is er gewoon een nieuwe video mix op komst.?
Poster: DjVictorF
Gr?sgott! Straks SERFAUSSSSSSSS
Poster: Adrien1989
Ik kan het niet laten om dit dubbelzinnig op te vatten?.
Poster: DJJS
Bij macjes is het niet zo als je er wat software op gooit dat hij dan al gelijk trager wordt.
De uitspraak lekker plaatjes draaien krijgt zo ineens een heel andere betekenis (A)
Poster: SandrValt mee hoor. Ik gebruik mijn Macbook ook voor meer dan alleen draaien (school, Logic, etc) en hij blijft gewoon supersnel, superhandig, superdupervet enzo
Zal best, maar ik wil me macbook alleen gebruiken om te draaien dus zie het nut van andere software niet in. En als je begint met een paar programmas merk je hoe fijn alles werkt en voor je het weet gebruik je hele dagen je macbook waardoor hij misschien minder gaat werken voor het doel waar ik hem voor gekocht heb.
Poster: qntr0l
Valt mee hoor. Ik gebruik mijn Macbook ook voor meer dan alleen draaien (school, Logic, etc) en hij blijft gewoon supersnel, superhandig, superdupervet enzo.
Poster: EsmeeNee
weet je nou al wat er in Hoofddorp te doen is?
Valt mee hoor. Ik gebruik mijn Macbook ook voor meer dan alleen draaien (school, Logic, etc) en hij blijft gewoon supersnel, superhandig, superdupervet enzo.
Nee
Poster: EsmeeHAHAHAHHA OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Kijk eens waar ik woon dan
Dus?
Is het gezond als je macbook er zo uit ziet?