De Late Leeuw Deel 33 (13/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Tekhead    posted on 13-02-2010 01:14

What do you think about De Late Leeuw Deel 33 ??

Vote :   

the-melody    posted on 17-02-2010 20:09
ook van mij een happy b-day?Cool
Tekhead    posted on 17-02-2010 20:10
thanx all, doet deugd
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Bootstrap    posted on 17-02-2010 20:15
Gefeliciteerd Tekhead! Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DaCompra    posted on 17-02-2010 21:05
Gefelicteerd Tekhead! Leuk dat je een cdj 400 heb gekregen, ik wil ze ook nog altijd bestellen :s
DjVictorF    posted on 17-02-2010 21:26
Ook nog een felicitatie van mijn kant! Nog vele jaren Tek!Winking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Roov    posted on 17-02-2010 21:35
Gefeliciteerd Tekhead! Happy, laughing
Seca    posted on 17-02-2010 21:37
Happy B-Day Roger Cool
Ouwe Zak! Cool

Hoelang draai je eigenlijk al?
Ken jij Dj Snake ( Guy )?toevallig? Is wel gestopt met draaien, maar is even oud als jij denk ik, en ook van Antwerpen ( Borgerhout ).

Morgen naar Antwerpen om 800 Plaatjes te kopen & eventueel een Sennheiser HD25! Cool
Word weer een duur dagje Cool
User edit by Seca on 17-02-2010 @ 21:46:28 (100%)
Xurion    posted on 17-02-2010 21:49
Die sennheiser lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo chil. Het is topkwaliteit maar ik heb hem eens gedragen en het klemt echt goed tegen je oren maar dan in de negative zin want op gegeven moment krijg je hier last van.
-FLoriZ-    posted on 17-02-2010 21:54
Jongensch, help! M'n WIndows XP laptopje herkent mijn Targa Databox niet meer :'(
Iemand een oplossing?

EDIT: Nvm, reboot was genoeg Tongue
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 17-02-2010 @ 21:55:04 (33%)
Xurion    posted on 17-02-2010 21:55
En wat is Targa Databox precies?

EDIT: XP veroudert ook nu erg snel hoor...
User edit by Xurion on 17-02-2010 @ 21:56:02 (100%)
-FLoriZ-    posted on 17-02-2010 21:56
Poster: DJJS
En wat is Targa Databox precies?
  EHDD van Targa Tongue
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Bootstrap    posted on 17-02-2010 21:57
Die sennheiser lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo chil. Het is topkwaliteit maar ik heb hem eens gedragen en het klemt echt goed tegen je oren maar dan in de negative zin want op gegeven moment krijg je hier last van.

Het is natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar ik vind de HD-25 echt geweldig. Ik gebruik hem nu een jaar ofzo en ik ben er nog steeds heel blij mee. Ding is niet kapot te krijgen en hij sluit bijna net zo goed af als in-ear dopjes Happy, laughing

Geluidskwaliteit is ook heel erg goed, hij mist misschien wat laag, maar dat is bijna niet te horen. Het enige andere nadeel wat ik kan bedenken is dat de earcups nogal makkelijk schuiven. Hier heb je geen last van als hij op je hoofd zit.

Ik heb er trouwens geen last van dat hij strak op mijn hoofd zit. Ik draag mijn HP bijna constant tijdens een optreden, dus dat zegt wel wat. Ik heb een medium-sized hoofd btw Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 17-02-2010 @ 21:59:44 (24%)
Seca    posted on 17-02-2010 22:12

Mja, maar elke headphone klemt wel hoor..
Ik heb eerst de Pioneer HDJ 1000 en direct daarna de Sennheise HD25 een jaartje geleden eens getest in de winkel. Ik wist het natuurlijk direct.. Cool

Voordat ik tot een aankoopbeslissing ga ga ik natuurlijk nog wel enkele andere headphone's testen, Xone 53, Technics RH DJ, ... Maar volgens mij zal het toch de HD25 worden Winking my eye
Tekhead    posted on 17-02-2010 22:34
Poster: Seca
Happy B-Day Roger Cool
Ouwe Zak! Cool

Hoelang draai je eigenlijk al?
Ken jij Dj Snake ( Guy )?toevallig? Is wel gestopt met draaien, maar is even oud als jij denk ik, en ook van Antwerpen ( Borgerhout ).

Morgen naar Antwerpen om 800 Plaatjes te kopen & eventueel een Sennheiser HD25! Cool
Word weer een duur dagje Cool

Thanx en niet thanx(ouwe zak) Seca, ik ben niet oud, ik heb alleen veel levenservaring Cool
Ik draai al heel lang, meer dan dubbel zolang dan vele hier hun leeftijd, nl 29 jaar.

En ik ken Snake ja, die speedfreak, met z'n jaloers vriendinneke, is enkele jaartjes jonger dan mij. Die heeft enkele malen gedraaid op feestjes, voor of na mij. Is wel een grappige gast, maar z'n draaikunsten, daar hield ik niet erg van. Zolang Snake achter de booth stond was het lachen geblazen, als zen mokke zich kwam moeien verging het lachen hem snel, en mij ook, zo een jaloers wijf, jongens toch, zelfs mijn vrouwke werd er ambetant van en zette haar regelmatig op haar plaats. Wist niet dat hij gestopt was.
Winston    posted on 17-02-2010 22:42
Poster: Tekhead
Dank je wel, alhoewel, ik zeg niet, ben 45, maar ben vandaag 2 keer 22,5 gewordenHappy, laughing.

Als je 2 keer 22,5 bent ben ik nog net niet te laat denk ik, want het duurt 2 keer langer. Dus happy birthday tekman van antwerpen Cool

Ook gefeliciteerd met je huis justjustin.
Tic Toc
Seca    posted on 17-02-2010 22:44

Thanx en niet thanx(ouwe zak) Seca, ik ben niet oud, ik heb alleen veel levenservaring Cool
Ik draai al heel lang, meer dan dubbel zolang dan vele hier hun leeftijd, nl 29 jaar.

En ik ken Snake ja, die speedfreak, met z'n jaloers vriendinneke, is enkele jaartjes jonger dan mij. Die heeft enkele malen gedraaid op feestjes, voor of na mij. Is wel een grappige gast, maar z'n draaikunsten, daar hield ik niet erg van. Zolang Snake achter de booth stond was het lachen geblazen, als zen mokke zich kwam moeien verging het lachen hem snel, en mij ook, zo een jaloers wijf, jongens toch, zelfs mijn vrouwke werd er ambetant van en zette haar regelmatig op haar plaats. Wist niet dat hij gestopt was.

Ik ken snake zelf niet zo goed,

Maar ik heb zijn ganse collectie overgekocht, jongens, daar zit wat tussen!
Ook heb ik zijn versterker, technics, speakers en equalizer overgekocht.

Van zijn draaikunsten weet ik niets af, maar het was wel een aangename gast om zaken mee te doen.
Tja de wereld is klein h?!Cool

Bedoel je met zijn mokke die zwartharige vrouw?
Het verbaasd me trouwens niet dat je hem speedfreak noemt Cool

On the record: dat van die ouwe zak was maar een grapje Cool

User edit by Seca on 17-02-2010 @ 22:49:16 (6%)
Tekhead    posted on 17-02-2010 22:51
Tja, of ze nu zwartharig was weet ik niet meer, wat jonger dan hem denk ik. Heeft hij een reden gegeven voor z'n stoppen, en heeft hij z'n collectie op computer gezet of niet ? Kgeloof wel dat hij een mooie collectie had, maar veel -vooral hoezen in slechte staat- Ik denk dat hij mss dringend geld nodig had. Hoeveel platen heb je dan gekocht ?
Winston    posted on 17-02-2010 22:57
Ga je vanacht nog lekker met je meisie n.....n i.v.m. het vieren van de verjaardag? Ik gok dat de betekenis is "neuspeuteren", best wel intiem zeg ....Cool
Tic Toc
Seca    posted on 17-02-2010 22:58
Tja, of ze nu zwartharig was weet ik niet meer, wat jonger dan hem denk ik. Heeft hij een reden gegeven voor z'n stoppen, en heeft hij z'n collectie op computer gezet of niet ? Kgeloof wel dat hij een mooie collectie had, maar veel -vooral hoezen in slechte staat- Ik denk dat hij mss dringend geld nodig had. Hoeveel platen heb je dan gekocht ?

Hoezen in slechte staat?
Bijna geen enkele tekhead. Hij heeft veel op zijn computer gezet, want ik moest nog speciaal wachten tot hij klaar was met recorden voordat ik ze mocht kopen. Hij heeft al zijn?vinyls netjes genummerd. 3000 Vinyls van hem gekocht, dus bijna mijn gehele collectie ( Heb er vandaag de dag 3500 )... Hij had inderdaad geld nodig, voor zijn nieuwe hobby: Fotografie.

Die 3000 vinyls, was en zal altijd mijn beste aankoop ooit blijven, juist de genre's die ik zoek.
Jaren 90 techno, trance.. Zitten heerlijke nummers bij zoals Komakino - Man on mars, Binary Finary - 1999, Greece 2000 - Three drives on a vinyl, noem maar op.
User edit by Seca on 17-02-2010 @ 23:00:35 (5%)
Tekhead    posted on 17-02-2010 23:09
Degene hij in z'n platentas bij had waren de hoezen toch in redelijk gehavende staat, die zal hij dan wel niet mee verkocht hebben, heel correct van Guy. Je gaat morgen weer vinyls kopen in Antwerpen, waar ergens ? Of bij een prive persoon ?
Seca    posted on 17-02-2010 23:17
Degene hij in z'n platentas bij had waren de hoezen toch in redelijk gehavende staat, die zal hij dan wel niet mee verkocht hebben, heel correct van Guy. Je gaat morgen weer vinyls kopen in Antwerpen, waar ergens ? Of bij een prive persoon ?

Bij een priv? persoon in Mortsel.
Na deze aankoop ga ik voor een lange tijd stoppen met aankoop van vinyls, behalve wanneer ik een shop soms binnenga zal ik het wel niet kunnen laten om enkele vinyls mee te nemen. Al mijn tijd steekt tegenwoordig in het beluisteren van plaatjes.

Ik heb deze collectie in Juli 2009 overgenomen, en heb sindsdien vele weken van 9uur smorgens tot 17.00 uur s' avonds bezig geweest met het sorteren van de vinyls, alles wat mijn stijl niet was heb ik dan te koop aangeboden.
Ik heb ongeveer 2000 Vinyls zelf bijgehouden van guy, en 900/1000 ongeveer staan er tekoop.
Ik heb de vinyl's relatief goedkoop gekocht, en verkoop dus ook de resterende 1000 andere vinyls goedkoop aangezien het mijn stijl niet is.
User edit by Seca on 17-02-2010 @ 23:21:35 (69%)
Tekhead    posted on 17-02-2010 23:25
Poster: Winston
Ga je vanacht nog lekker met je meisie n.....n i.v.m. het vieren van de verjaardag? Ik gok dat de betekenis is "neuspeuteren", best wel intiem zeg ....Cool

Heb afgelopen nacht lekker geneuried,deze avond op de kin denk ik, tante Roos is op bezoek Cool
Seca    posted on 17-02-2010 23:28

Heb afgelopen nacht lekker geneuried,deze avond op de kin denk ik, tante Roos is op bezoek Cool

Hahaha ! Cool
Winston    posted on 17-02-2010 23:28
Ooo.... neurien, wil ik ook een keertje doen ...
Tic Toc
Tekhead    posted on 17-02-2010 23:28
Ja Seca, eens die vinyl virus je te pakken heeft, laat ze je niet meer los.
De platen die je morgen gaat kopen is dat ook Dance/house, Techno, hardstyle etc... ?

241 Users online: 24 Guests (217 Unknown)
Pages generated today : 32.041
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.840.500