Poster: DJJSEHDD van Targa
En wat is Targa Databox precies?
Poster: DJJS
Die sennheiser lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo chil. Het is topkwaliteit maar ik heb hem eens gedragen en het klemt echt goed tegen je oren maar dan in de negative zin want op gegeven moment krijg je hier last van.
Poster: DJJS
Die sennheiser lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo chil. Het is topkwaliteit maar ik heb hem eens gedragen en het klemt echt goed tegen je oren maar dan in de negative zin want op gegeven moment krijg je hier last van.
Poster: Seca
Happy B-Day Roger
Ouwe Zak!
Hoelang draai je eigenlijk al?
Ken jij Dj Snake ( Guy )?toevallig? Is wel gestopt met draaien, maar is even oud als jij denk ik, en ook van Antwerpen ( Borgerhout ).
Morgen naar Antwerpen om 800 Plaatjes te kopen & eventueel een Sennheiser HD25!
Word weer een duur dagje
Poster: Tekhead
Dank je wel, alhoewel, ik zeg niet, ben 45, maar ben vandaag 2 keer 22,5 geworden.
Thanx en niet thanx(ouwe zak) Seca, ik ben niet oud, ik heb alleen veel levenservaring
Ik draai al heel lang, meer dan dubbel zolang dan vele hier hun leeftijd, nl 29 jaar.
En ik ken Snake ja, die speedfreak, met z'n jaloers vriendinneke, is enkele jaartjes jonger dan mij. Die heeft enkele malen gedraaid op feestjes, voor of na mij. Is wel een grappige gast, maar z'n draaikunsten, daar hield ik niet erg van. Zolang Snake achter de booth stond was het lachen geblazen, als zen mokke zich kwam moeien verging het lachen hem snel, en mij ook, zo een jaloers wijf, jongens toch, zelfs mijn vrouwke werd er ambetant van en zette haar regelmatig op haar plaats. Wist niet dat hij gestopt was.
Tja, of ze nu zwartharig was weet ik niet meer, wat jonger dan hem denk ik. Heeft hij een reden gegeven voor z'n stoppen, en heeft hij z'n collectie op computer gezet of niet ? Kgeloof wel dat hij een mooie collectie had, maar veel -vooral hoezen in slechte staat- Ik denk dat hij mss dringend geld nodig had. Hoeveel platen heb je dan gekocht ?
Degene hij in z'n platentas bij had waren de hoezen toch in redelijk gehavende staat, die zal hij dan wel niet mee verkocht hebben, heel correct van Guy. Je gaat morgen weer vinyls kopen in Antwerpen, waar ergens ? Of bij een prive persoon ?
Poster: Winston
Ga je vanacht nog lekker met je meisie n.....n i.v.m. het vieren van de verjaardag? Ik gok dat de betekenis is "neuspeuteren", best wel intiem zeg ....
Heb afgelopen nacht lekker geneuried,deze avond op de kin denk ik, tante Roos is op bezoek