Poster: Esmee
Goeiemorgen Esm?e!
Poster: nils7
jeuh!?
Donderdag vollen bak "normale" muziek!?
Vanmiddag van 3 tot 8 op een locatie geboekt waar ik gewoon mocht draaien wat ik wilde maar wel main carnaval aanhouden!
Vette mixes gemaakt met een Denon dubbelaar (zonder BPMcounter zelfs dus een ouw beestje al) en 16 jarige chicks die letterlijk voor mijn neus met hun kont stonden te schudden??(cd map lag op een dans podiumpje)
En dan vanavond van 11 tot 4 in mijn residentie, waar door de eigenaar was besloten echt carnaval te gaan draaien en hoogstens wat apr?s ski. Ten op zichte van het normale repetoire: House, Top 40 en Urban best een overgang als echt niets van het "normale" gedraait mocht worden (kreeg veel klachten erover maar jah, niet mijn keuze) heb wel geprobeerd er een leuke avond van te maken!
Poster: Tekhead
het lukt niet Tairip, zal wel iets stoms van mij zijn zeker.
Poster: Roov
Gisteravond een gig gehad met RemcoV van het forum, en ook weer bezig met een paar lekkere platen
Poster: MichaelH
Ik vetrek vandaag naar Zwitserland om te snowboarden!!
Jullie zullen mij dus een weekje moetenn missen ^^
& Ik zal men booth moeten missen
Leven de Ipod!
Poster: Adrien1989
Oude Denon dubbelaars zijn cewl. Geen master tempo, geen stuttercue niets, echt basic. Als je daar een goede set mee kan draaien kan je overal een goede zet mee draaien?.
Poster: Jorrit
Iemand hier ook problemen met Google Chrome 5.0 (OSX)? Ik heb sinds de update van vandaag dat hij constant vastloopt of het forum...
Poster: Adrien1989
Oude Denon dubbelaars zijn cewl. Geen master tempo, geen stuttercue niets, echt basic. Als je daar een goede set mee kan draaien kan je overal een goede zet mee draaien.
Poster: justjustin
Wat denk je van deinstalleren...Wat een klote browser is Chrome...Weggooien en nooit meer downloaden...