Poster: RemcoDelst
beste,
mij is verteld dat ik dan een andere mixer moet aanschaffen want met de american audio kan ik dan maar 1 cd speler gebruiken :S. hij zei dan dat ik de Behringer DJX 750 pro DJ mixer dan moet aanshaffen, het was mij nog niet helemaal duidelijk dus misschien kunnen julie mij helpen
Onzin, je kan de EFX gewoon aansluiten tussen je master en je versterker als je geen send en return hebt. De berhinger DJX750 heeft ook geen send en return. ?
Poster: djdolivieiraPoster: RemcoDelst
beste,
mij is verteld dat ik dan een andere mixer moet aanschaffen want met de american audio kan ik dan maar 1 cd speler gebruiken :S. hij zei dan dat ik de Behringer DJX 750 pro DJ mixer dan moet aanshaffen, het was mij nog niet helemaal duidelijk dus misschien kunnen julie mij helpen
Onzin, je kan de EFX gewoon aansluiten tussen je master en je versterker als je geen send en return hebt. De berhinger DJX750 heeft ook geen send en return. ?
DJX 750 heeft wel Send & Return.
Ontoppic: Sorry. Ik heb er geen ervaring mee.
Poster: Tekhead
Is er dan geen users manual bij ? Anders downloaden.? De kabels voor de EFX-500 zijn jacks (zoals bij een HP), bij de EFX - 1000 denk ik ook, dus zie dat je de juiste kabels hebt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.