Poster: TripleSpin
Wat heb je allemaal aan apparatuur aangesloten op je mixer?
Poster: remixer
ja 2 aansluitingen op je boxen?is tegenwoordig ook normaal 1 aansluiting naar je versterker en de andere aansluiting kun?je een subwoorfer op?aansluiten?(maar dat is nu niet van toepassing)
Probeer dit eens.
Zet eerst de volume knoppen van de versterker helemaal naar links.
Sluit daarna de cd-speler aan via die xlr -> tulp kabel.
Zorg dat er een cd in zit en aanstaat.
Draai nu de volume knoppen voorzichting open.
Als het goed is moet je dan geluid horen.
Poster: thomassmith
wat voor versterker is t?
t kan namelijk ook zo zijn dat je het inkomende signaal in je versterker wel heb maar dat hij zeg maar op cd of op tuner staat. maja misschien dat wat meer info over je speakers en versterker geen kwaad kan
Poster: thomassmith
wat voor versterker is t?
t kan namelijk ook zo zijn dat je het inkomende signaal in je versterker wel heb maar dat hij zeg maar op cd of op tuner staat. maja misschien dat wat meer info over je speakers en versterker geen kwaad kan
Jack of xlr maakt niet uit.
Die 4 draaiknoppen zijn geen draaiknoppen. Zijn ook aansluitingen voor je speakers. Alleen dan voor losse kabels. Vaak gebruikt voor vaste installaties.
het is geen hifi versterker maar een prof dus die heeft maar 1 ingang dus er zou altijd geluid uit moeten komen
wat staat er bij die draaiknoppen dan? maar ik denk dat dit ook extra?klem aansluiting zijn voor je speakers (deze heb je niet nodig als je speakon aansluiting gebruikt)
die jack ingangen zijn extra ingangen dan kun je kiezen: of je gebruikt XLR of jack
die jack aansluiting zou je ook nog een kunnen proberen in de plaats van XLR (als je daar de kabels voor hebt)?
Poster: main
wat is dat voor kabel? heb je geen normale tulpjes?
ik denk ook dat het aan de verloop kabels ligt, ik heb het wel vaker meegemaakt dat daar iets niet goed in zat, en anders ligt het toch echt aan je versterker