Poster: Stagiar
Ik zit niet meer zo in de Hardstyle scene, maar voor 5 euro die 2 namen heb je denk ik uitverkochte bak.
Om het feestje compleet te maken zou ik ook nog een Nederlandse topper neerzetten, dan verkoop je het helemaal uit
Succes iig.
Poster: dancedimension
Hou er wel rekening mee dat mensen bij dit soort feesten al snel niet tevreden zijn over het feest wanneer het geluid slecht is. Met name flink blazende bassen worden gewaardeerd.
Poster: djmamo
Ja kijk ik had eerst technoboy en tatanka staan, maar door omstandigheden?kon technoboy niet meer.
wat zijn anders nog goeie grote namen die ik neer kan zetten.
ik heb Zany, dozer en DV8 al bij de eerste editie gehad.
doelgroep is 18 t/m 25+
Poster: polly
Je kan ook nog aan Fausto denken
Poster: Xtremer
Als je de vorige keer al Fusion DJ's geboekt hebt zou ik nu inderdaad voor Italian DJ's kijken en misschien een aantal Scantraxx artiesten. Tat & Zat is niet gek. Ik zou ze dan (als ze daar mee akkoord gaan) een set van 2 uur laten draaien, van 0.00 - 2.00. Gewoon back2back, voor die tijd 2 upcoming DJ's laten openen en opwarmen. Tatanka & Zatox zijn de ultieme Italiaanse Hardstyle knallers, zou daarom daarvoor wat Nederlandse DJ's neerzetten. Zoals Prozei al noemde uit de 2e serie DJ's in zijn lijst zou je misschien aan Wildstylez en Brennan Heart kunnen denken. Wat ook vet zou zijn is Second Identity (A-Lusion & Scope DJ).
Ik heb zelf al op een aantal feesten gestaan van 18+ en 16+. Je hoort heel veel mensen al op hun 16e zeggen van ja ik wil naar Defqon dit en dat. Misschien is het daarom leuk om je feest 16+ te doen, zo krijgen de wat jongere mensen ook de kans om los te kunnen gaan met zulke grote namen voor je. Ook zul je qua inkomsten merken dat het omhoog gaat.