advies gevraagd voor hardstyle event (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 11-02-2010 14:39
Zoals sommige waarschijnlijk wel weten, organiseer ik nogal wat feesten.

Nu ben ik bezig om 26 maart mijn 2e hardstyle feest te organiseren.
En hiervoor wil ik graag wat advies van mensen die bekender zijn met het genre dan dat ik ben.

Ik heb nu een line up staan met tatanka en zatox en een entree van 5 euro.
alles vind plaats in: de senaat in Valkenswaard dus in brabant.

Zijn tatanka en zatox grote publieks trekkers? en zo ja waarom en indien nee waarom niet.

Hoor graag wat jullie hiervan vinden
www.moonentertainment.nl

What do you think about advies gevraagd voor hardstyle event ??

Vote :   

Stagiar    posted on 11-02-2010 14:56
Ik zit niet meer zo in de Hardstyle scene, maar voor 5 euro die 2 namen heb je denk ik uitverkochte bak.

Om het feestje compleet te maken zou ik ook nog een Nederlandse topper neerzetten, dan verkoop je het helemaal uit Happy, laughing

Succes iig.
dancedimension    posted on 11-02-2010 15:09
Lekker italian Hardstyle... gaat het super doen. Helemaal voor 5 euro trek je veel publiek ook uit verre omstreken. Hou er wel rekening mee dat mensen bij dit soort feesten al snel niet tevreden zijn over het feest wanneer het geluid slecht is. Met name flink blazende bassen worden gewaardeerd.
Succes ermeeWinking my eye?
dp_    posted on 11-02-2010 15:12
Ja ik als hardstyle liefhebber zou er zeker naar toe gaan! Zatox & Tatanka zijn echt helden en van die 5 euro en word ik ook niet arm en reizen van Eindhoven naar Valkenswaard is ook geen rampCool
Het zullen niet grootste publiekstrekkers zijn zoals Headhunterz & noisecontrollers dat zijn maar dat vind ik juist beter, hoef dat hardstyle publiek niet dat alleen komt omdat ze Headhunterz - Qlimax.mp3 op hun ipod hebben staan
Mantana    posted on 11-02-2010 15:16
Poster: Stagiar
Ik zit niet meer zo in de Hardstyle scene, maar voor 5 euro die 2 namen heb je denk ik uitverkochte bak.

Om het feestje compleet te maken zou ik ook nog een Nederlandse topper neerzetten, dan verkoop je het helemaal uit Happy, laughing

Succes iig.

Offtopic: ik zeg: Kinz!
Ontopic: Zatox en Tatanka zijn zeker wel vet! Vaak staan ze wel op de grotere feesten. Echter betaal je daar dan ook 50 euro voor een kaartje. Om nu die twee namen voor "maar" ?5 euro te horen draaien is een buitenkansje.
djmamo    posted on 11-02-2010 15:39
Poster: dancedimension
Hou er wel rekening mee dat mensen bij dit soort feesten al snel niet tevreden zijn over het feest wanneer het geluid slecht is. Met name flink blazende bassen worden gewaardeerd.

het geluid zit goed, heb een filmpje van de eerste editie: massive
is zelfs zo erg dat we van de 6 subs er standaart er 3 uit hebben staan, omdat het anders teveel is.

en als ik zatox verander in tuneboy?
www.moonentertainment.nl
jellejelle    posted on 11-02-2010 15:57
ik zou zatox zeker niet vervangen! lekker laten staan.
ik weet niet of je het bij 2 dj of meerdere nog wilt.
anders zou ik tatanka wisselen voor een nederlandse dj Winking my eye
TimmyV    posted on 11-02-2010 16:28
Zatox en Tatanka?Cool

Dat heb je echt goed voor elkaar.
Reken maar dat je een volle zaal krijgt.
Vind 5 euro entree vrij weinig voor deze twee toppers.
Je zou de prijs makkelijk kunnen verdubbelen. Dan nog zal de zaal vol zijn.

Heb ze laatst gehoord op Hardbass. Wat een sets. Vooral die van Zatox!
Iedereen kent Tatanka natuurlijk. En Zatox is echt ontzettend goed bezig de laatste tijd.

Natuurlijk kan je ze vervangen, maar Zatox zal ik zeker laten staan als ik jou was.
En het hangt er natuurlijk vanaf met wie je ze kan ruilen.

Post anders wat namen van dj's die beschikbaar zijn die avond en die in je budget vallen.
Nogmaals: Deze 2 namen zijn groot en zullen zeker voor een knallende avond zorgenCool
EDIT:?Ik denk dat de meeste hardstyle liefhebbers hier het wel met me eens zijn.

Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 11-02-2010 @ 16:32:19 (14%)
djmamo    posted on 11-02-2010 18:00
ja budget enz is niet zo intressant voor mij, ik heb alleen een programmeer tijd van 22:00 tot 02:00 uur en daar moet het in kunnen
www.moonentertainment.nl
polly    posted on 11-02-2010 18:04
Ik vind Tatanka en Zatox 2 geweldige namen. Ik zou eerder een derde erbij zetten dan 1 van die 2 weghalen. En zoals al gezegd word 5 euro is een koopje voor de bezoekers.

Edit nu ik je post las zou ik het lekker zo laten
User edit by polly on 11-02-2010 @ 18:06:05 (30%)
Vassilli    posted on 11-02-2010 18:06
Geweldige line-up! Weet wel zeker dat het uitverkocht wordt :D
Dj_Fantasy    posted on 11-02-2010 19:00
Hoi Mamo,

Zatox en Tatanka zou zeker leuk zijn voor een avondje pompen in Valkenswaard.

Voor de 5 euro is het ook een top prijs natuurlijk!!?

Ik weet ook niet bepaald wat de doelgroep is, maar als het van 22 till 02 is dan denk ik al een de gemiddelde leeftijden van 16 tot ouder.

Het zou dus inderdaad niet slecht zijn om Zatox te vervangen door Tuneboy die iets bekender is bij de meer commerciele hardstyle lover. Vooral omdat Tuneboy zichzelf al wat heeft omhoog gewerkt in de Italiaanse Hardstyle.

Verder ga ik deze datum zeker in mijn agenda zetten, en zal proberen ook aanwezig te zijnWinking my eye.

dj2dj.nl
djmamo    posted on 11-02-2010 20:04
Ja kijk ik had eerst technoboy en tatanka staan, maar door omstandigheden?kon technoboy niet meer.

wat zijn anders nog goeie grote namen die ik neer kan zetten.
ik heb Zany, dozer en DV8 al bij de eerste editie gehad.

doelgroep is 18 t/m 25+
www.moonentertainment.nl
Dj_Fantasy    posted on 11-02-2010 20:09
Mogen mensen die 16 zijn dan ook niet binnen ofwat?
Want mogelijk neem ik iemand mee.

Goh eventueel zou je ook nog kunnen denken aan DBSTF, maar na al een avondje NL'se hardstyle mag er ook wel eens een italiaans avondje zijn.

Zou zeker eens kijken zoals Prozei zegt naar Stephanie. Tuneboy zou ik ook zeker in overweging nemen!
Misschien ook eens kijken naar David Sonar?
Ofwel The StreetgangzCool
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 11-02-2010 @ 20:11:43 (10%)
nils7    posted on 11-02-2010 20:14
Poster: djmamo
Ja kijk ik had eerst technoboy en tatanka staan, maar door omstandigheden?kon technoboy niet meer.

wat zijn anders nog goeie grote namen die ik neer kan zetten.
ik heb Zany, dozer en DV8 al bij de eerste editie gehad.

doelgroep is 18 t/m 25+

Paul Elstak of is dat te veel retro hardcore?
Zeker omdat ik 25+ zie staan... nu natuurlijk weer helemaal hip..
Of anders The Prophet?
Prozei    posted on 11-02-2010 20:15
noisecontrollers d-block & s-te-fan headhunterz als hoofdact.
zatox, wildstylez, brennan heart, psyko punkz, a-lusion, scope dj ,frontliner als 2e

noisecontrollers icm mc renegade.
headhunterz icm mc ruffian.

Mod edit by Prozei on 11-02-2010 22:50 (18%)
polly    posted on 11-02-2010 20:26
Je kan ook nog aan Fausto denken
Prozei    posted on 11-02-2010 22:46
Poster: polly
Je kan ook nog aan Fausto denken

fausto is niet echt een publieks trekker
Xtremer    posted on 12-02-2010 09:50
Als je de vorige keer al Fusion DJ's geboekt hebt zou ik nu inderdaad voor Italian DJ's kijken en misschien een aantal Scantraxx artiesten. Tat & Zat is niet gekSmile. Ik zou ze dan (als ze daar mee akkoord gaan) een set van 2 uur laten draaien, van 0.00 - 2.00. Gewoon back2back, voor die tijd 2 upcoming DJ's laten openen en opwarmen. Tatanka & Zatox zijn de ultieme Italiaanse Hardstyle knallers, zou daarom daarvoor wat Nederlandse DJ's neerzetten. Zoals Prozei al noemde uit de 2e serie DJ's in zijn lijst zou je misschien aan Wildstylez en Brennan Heart kunnen denken. Wat ook vet zou zijn is Second Identity (A-Lusion & Scope DJ).

Ik heb zelf al op een aantal feesten gestaan van 18+ en 16+. Je hoort heel veel mensen al op hun 16e zeggen van ja ik wil naar Defqon dit en dat. Misschien is het daarom leuk om je feest 16+ te doen, zo krijgen de wat jongere mensen ook de kans om los te kunnen gaan met zulke grote namen voor je. Ook zul je qua inkomsten merken dat het omhoog gaatCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
DJADMIN    posted on 12-02-2010 10:08
Poster: Xtremer
Als je de vorige keer al Fusion DJ's geboekt hebt zou ik nu inderdaad voor Italian DJ's kijken en misschien een aantal Scantraxx artiesten. Tat & Zat is niet gekSmile. Ik zou ze dan (als ze daar mee akkoord gaan) een set van 2 uur laten draaien, van 0.00 - 2.00. Gewoon back2back, voor die tijd 2 upcoming DJ's laten openen en opwarmen. Tatanka & Zatox zijn de ultieme Italiaanse Hardstyle knallers, zou daarom daarvoor wat Nederlandse DJ's neerzetten. Zoals Prozei al noemde uit de 2e serie DJ's in zijn lijst zou je misschien aan Wildstylez en Brennan Heart kunnen denken. Wat ook vet zou zijn is Second Identity (A-Lusion & Scope DJ).

Ik heb zelf al op een aantal feesten gestaan van 18+ en 16+. Je hoort heel veel mensen al op hun 16e zeggen van ja ik wil naar Defqon dit en dat. Misschien is het daarom leuk om je feest 16+ te doen, zo krijgen de wat jongere mensen ook de kans om los te kunnen gaan met zulke grote namen voor je. Ook zul je qua inkomsten merken dat het omhoog gaatCool.

Ben het helemaal met je eens, behalve de laatste zin. Jonger volk heeft eenmaal minder geld te besteden...dus voor een club als de senaat is het interessanter om ''ouder'' volk binnen te hebben.

Verder wel een hele mooie locatie voor een dergelijk event..draai ook wel vaker in valkenswaard, en loop op een zaterdagavond nog wel eens binnen...erg vette tent is het !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
MoXeGy    posted on 12-02-2010 10:46
ben het ook eens met Xtremer, gewoon een combinatie maken zodat iedereen wel wat heeft. Mischien zelfs? deepack, bioweapon, alpha twins, a-lusion of the pitcher? daar komen vooral de top40 luisteraars op af en op het einde wildstyles,frontliner, activator.

Wat ik wel heb gemerkt en ik zelf ook vind is dat dj's zoals o.a: headhunterz, dblock-stefan, showtek vaak dezelfde set draaien en dat daar dan toch minderechte hardstyle fans op af komen, het is maar net wat je wilt.

als je nog andere dj's nodig hebt bied ik me ook aan *hint* Cool
User edit by MoXeGy on 12-02-2010 @ 10:52:33 (100%)
Illusion    posted on 12-02-2010 13:46
Kratoz, Tatanka en Zatox is ook wel heel vet Cool Cool

Zijn zeker grote namen Tatanka en Zatox! Doen het zeker goed! Elk hardstyle event waar ik heen ga van Q-dance bijv. En ze draaien, dan wil ik ze voor geen goud missen. Tatanka op Qlimax 2008 was HEERLIJK!!!

Goede boekingen!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
robinevertz    posted on 12-02-2010 13:48
mooie line-up hoor.

reken er maar op dat er genoeg party-peopele's zijn Winking my eye
neutje    posted on 12-02-2010 21:44
brennan heart vind ik ook zeer goed, op xqlusive hhz ging die ook lekker Cool
User edit by neutje on 12-02-2010 @ 21:45:34 (4%)
tairip    posted on 13-02-2010 01:40
2 goede DJ's publiekstrekkers doen. Zoals tat en zat. (alleen zijn dat wel liefhebber DJ's). Headhunters, Noisecontrollers, D-block & S-te-fan enz... enz... zijn echt hot items nu. Italian is echte liefhebbermuziek (hier zijn wel veel van). Je buurmeisje op de hoek van 16 met dubbel D zegt ook "HeadhunterzConfused Cool".
Dat heb je met Tat en Zat niet. Ik zou echt bekende NL dj's nemen + aanvullende dj's.

Tips:
Prozei
Basrose
Zyris
Base Abuse
Traumatikz
Low-E
Kratoz (kunnen met zijn 2en!)
djmamo    posted on 13-02-2010 03:16
ik hoor veel goeie dingen, en hardstyle is voor mij ook niet echt vreemd en ik heb een paat jongens om mij heen die direct betrokken zijn met fusion, dus met zany, jowan, dv8, pitcher and many more
dus ik heb mijn directe contacten wel.

Alleen is het zo dat technoboy niet kan the prophet niet kan en tatankan en zatox bnest duur zijn.
en het nadeel is dat ik maar 5 euro kan vragen voor entree.

Dat wil niet zeggen dat ik geen groet jongens kan programmeren, maar is momenteel ff moeilijk.
DJADMIN?als je in de buurt bent laat ff wat weten. ik kan misschien wel wat deuren openen in valkenswaard, en is altijd leuk om elkaar te ontmoeten
www.moonentertainment.nl

130 Users online: 20 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 57.036
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.793.551