Poster: LemonKick
?4 uur totaal aan oefening
Poster: tek-zotic
1. timing
2. equaliser
3. je denkt na 4 uur al te kunnen mixen?dit vergt tijd, maanden, jaren, geen uren
4. beatmatch zit ook niet snor hoor
oefenen, oefenen, oefenen tot je erbij doodvalt, en dan nog verder oefenen
'je denkt na 4 uur al te kunnen mixen'
Dacht ik niet, maar je moet ergens beginnen
Input van pro's is altijd handig
Ik wil gewoon puur en alleen weten wat ik er aan kan verbeteren en hoe, uiteindelijk ligt de essentie in het oefenen, maar zonder te weten waar ik op moet letten kom ik natuurlijk niet zo ver
Aan de andere kant, ik mag ook niet klagen met 4 uur totaal aan oefening, waarvan 1 uur in t verkeerde programma
(ik gebruik nu traktor, wat een verademing is dat!)
Poster: MaximDJ
Ik wil niet onaardig overkomen maar wil het toch even kwijt. Het Keywoord is OEFENEN!!! Dit is weer een typisch voorbeeld van: Oh, ik ben wel even DJ. Pof, even een middagje voor gaan zitten klaar!
Poster: LemonKickPoster: MaximDJ
Ik wil niet onaardig overkomen maar wil het toch even kwijt. Het Keywoord is OEFENEN!!! Dit is weer een typisch voorbeeld van: Oh, ik ben wel even DJ. Pof, even een middagje voor gaan zitten klaar!
Maar zonder input kom je minder snel vooruitheb al een hoop nuttige input gekregen om mijn skills in ieder geval op peil te brengen, dat is ook een beetje het doel van dit topic. Ik weet zelf ook wel dat 4 uur oefening bij lange na niet genoeg is
Je schijnt het niet begrepen te hebben he, de enige input die er in dit topic gegeven word is dat je niet na 4 uur al kan draaien.
Poster: LemonKickPoster: MaximDJ
Maar zonder input kom je minder snel vooruitheb al een hoop nuttige input gekregen om mijn skills in ieder geval op peil te brengen, dat is ook een beetje het doel van dit topic. Ik weet zelf ook wel dat 4 uur oefening bij lange na niet genoeg is
je bent op weg met je 4 van de 100 uur om goed te kunnen beatmatchen.
en na het beatmatchen mag je beginnen met leren mixen.
mijn mening over traktor: alleen gebruiken als je beatmatchen goed kan en je je vooral wilt focussen op het mixen zelf. niet ideaal voor beginners dus.
'je denkt na 4 uur al te kunnen mixen'
Dacht ik niet, maar je moet ergens beginnen
Input van pro's is altijd handig
Ik wil gewoon puur en alleen weten wat ik er aan kan verbeteren en hoe, uiteindelijk ligt de essentie in het oefenen, maar zonder te weten waar ik op moet letten kom ik natuurlijk niet zo ver
Poster: MaximDJ
Je moet eerst iets kunnen, eer je het kan verbeteren?