Poster: dacuba
Hou op met mijn punt te ontwijken. Als iedereen enkel de personen die hij ontmoet heeft zou beoordelen zou het hier ook maar stil zijn. Ik trek conclusies uit zijn houdinging in dit filmpje.
Poster: Tomazos
roog zegt op een HELE nette manier.. hele 'afkrakende' dingen over de bliepjes house,
maar heeft wel gelijk, en snap ook wel dat hij zich zo rot voelt erover.
hij blijft wel heel netjes en normaal.. en dat is voor mij een pluspunthou van dj's die normaal blijven.. hoe groot of klein ze ook zijn
ik heb wel vaak eric-e ontmoet en zakelijk mee gewerkt, top gozer!
altijd vrolijk en babbelen
roog nooit ontmoet, maar die twee zullen vast hetzelfde karakter hebben, ook zoals ik hem zo zie in het filmpje..
(kan me een raar filmpje herinderen van Jean.. die totaal tegenover gestelde voordoet als roog in deze movie)
Poster: Tomazos
roog zegt op een HELE nette manier.. hele 'afkrakende' dingen over de bliepjes house,
maar heeft wel gelijk, en snap ook wel dat hij zich zo rot voelt erover.
hij blijft wel heel netjes en normaal.. en dat is voor mij een pluspunthou van dj's die normaal blijven.. hoe groot of klein ze ook zijn
ik heb wel vaak eric-e ontmoet en zakelijk mee gewerkt, top gozer!
altijd vrolijk en babbelen
roog nooit ontmoet, maar die twee zullen vast hetzelfde karakter hebben, ook zoals ik hem zo zie in het filmpje..
(kan me een raar filmpje herinderen van Jean.. die totaal tegenover gestelde voordoet als roog in deze movie)
Poster: ArCee
Ik vind wel dat hij soms wat denigrerend en / of negatief in zijn uitspraken is over "stijlen" in house. Kijk, het is en blijft een feit dat House zich inderdaad blijft vernieuwen, en soms keert men inderdaad terug naar het begin. Is dat erg?
Welnee, de vernieuwing is juist de kracht van House. Zonder die vernieuwing had House al lang niet meer bestaan, zeker niet in Nederland. Wij hebben de meest moeilijke, veeleisende en verwende party stappers in de wereld volgens mij??
Kan ook zowat niet anders, veel onstaat hier, en wij lopen op het gebied van Dance vaak voorop. Lukt iets in Nederland, dan volgt de wereld vanzelf.?
Nadeel is, dat het uitgaanspubliek snel aan wat nieuws toe is, en dat lijkt wel steeds sneller te zij, soms misschien te snel. Ik bedoel, mijn verwachting is dat een nieuwe stijl of stroming niet snel meer 5 jaar "main stream" zal zijn, zoals we met Trance hebben meegemaakt, zonder vernieuwingen.
Het publiek is sneller aan iets nieuws toe, en dat Roog daarbij wat laagdunkend doet over Minimal, dat eigenlijk gewoon een oude sound in een nieuw jasje is, so what?
Veel mensen die nu de clubs onveilig maken kennen die ouwe meuk helemaal niet. Kwestie van Go with the flow. Uiteindelijk is elke nieuwe stijl niets meer of minder als een variant van een bestaande stijl waar weer een nieuwe sticker op word geplakt. ?
Ook zijn (zijn eigen woorden) onbegrip op het gebied van radio is een handicap voor hem.
Ik begrijp zijn uitspraak erg goed, op een feest zie meteen je publiek reageren, op radio merk je daar niets van, maar radio is wel een ,niet te onderschatten, medium. Tiesto, Armin, Ferry en Paul van Dyk waren echt niet zo "GROOT" geworden zonder het medium radio. De juiste platen uitbrengen op het juiste moment, en sets aanbieden of gewoon maken voor uitzendingen (of podcast)?zijn een niet te onderschatten manier om een groot publiek te bereiken, naam op bouwen, promotie maken. Daar laat hij een kans liggen in mijn optiek waar hij wat aan moet verbeteren.
Gelukkig voor hem is hij?al helemaal geen onbekende.
Als laatste, het is?op zich helemaal niet erg dat House zich blijft vernieuwen / veranderen. Kijk, het is op zich leuk als de stijl waar jij je hart aan verloren hebt een tijd "main stream" is, maar het heeft ook voordelen als dat over waait.
Een saaie stijl die jouw niets doet zal niet al te lang te horen zijn op radio, kijk naar Jump!!?
Ten?tweede houd het helemaal niet in dat een stijl meteen dood is. Kijk naar Techno, Trance en Hardcore (style). Niet main stream, niet veel op de radio (op de commerciele zenders bedoel ik) maar goed georganiseerde feesten in die stijlen trekken nog steeds veel publiek en volle zalen, voor hen die het trouw blijven, of gewoon eens iets anders willen, zelfs uit het buitenland (Trance Energy, Climax etc).??
Het voordeel is wel dat de commeciele en vaak slappe uitbuiting van ,NIET main stream, zijnde stijlen vaak een hele verbetering is voor de muziek op zich. Zo snel een muziek meer "underground" word merk je vaak meteen een kwaliteits verbetering in die bepaalde stijl. Ik zeg nadrukkelijk vaak, en niet per definitie altijd.
Dus, niet elk nadeel is negatief, niet elk vordeel positie,en nu ff me handen insmeren, pffffff
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.