Welke merk verkies jij voor je mixer (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvir20    posted on 10-02-2010 18:12
Wel de titel is duidelijk Winking my eye

Ow er is iets fout gelopen want ik kan hier geen poll op zetten ? Iemand raad aub ?
User edit by djvir20 on 10-02-2010 @ 18:12:59 (100%)

What do you think about Welke merk verkies jij voor je mixer ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 16-02-2010 12:13
momenteel is het bij mij ecler.
-pioneer is wel leuk , maar toch voel je dat die ecler gewoon kwalitatiever aanvoelt en hij kan zeker evenveel
-Rodec zijn mooie standaard mixers, erg sterk en robuust?maar ik draai er niet zo heel graag mee, ik heb niet graag kuipfaders en ik vind de potmeters iets te klein
-Synq vind ik erg leuk voor het geld, maar het voelt net iets "goedkoper" aan, is wel een heel leuk toestel voor thuis
-JB sytems: leuk om mee te beginnen, verder niets, je voelt dat het een pak goedkoper is, ik heb lang een Classic 6 gehad en ik moet wel zeggen dat dit toestel erg goed dienst heeft gedaan. staat trouwens nu in een caf? hier en hij werkt nog altijd naar behoren ( staat wel geen dj mee te mixen, maar wel altijd in de rook enzo )
-Behringer: ben ik absoluut tegen, voelt erg goedkoop aan en klinkt ook zo.
-Denon: erg leuke mixers, voelen goed aan, leuke functies
-Numark ( de fx5000 ): leuke mixer, voelt net iets minder robuust aan als de synq, daarom had ik de synq gekocht

dit zijn zo een beetje mijn bevindingen Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.684 days.
 Post CommentThat would be 189.5 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

274 Users online: 131 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 170.903
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.689.818