Een best vet electro house trackje van mij. Helaas kan ik hem niet zomaar meer afmaken, want het project is verloren gegaan bij een reinstall??Beetje aan het samplen geweest van "I'm In Miami Bitch" vocals en wat geklooi met een electro synth maken?
Maar alle reacties en feedback worden gewaardeerd! Echt waar?
edit: lol precies 400e productie op DJR?
User edit by Sebasz on 08-02-2010 @ 23:30:30 (18%)
What do you think about [P] Sebasz - Miami ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Lekker nummertje, misschien beetje aan de softe kant. kan nog meer knallen. Lekkere synth hoor alleen dat hij soms niet helemaal doorkomt en dat je soms een klikje hoort. Die kick & Snare kunnen harder.
Weet niet of je er wat aan hebt aangezien je het project zelf niet meer hebt
Overal : Goed gedaan, jammer dat je hem niet kan afmaken..
Thanks voor je comment Aan feedback heb ik altijd wat, leren moet ik nog veel doen namelijk :P bedankt?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.