Poster: djvir20
ja oke dan tekhead heeft een vooroordeel over mij. En btw. ik denk dat iedere mens fouten maakt en kan ik er aan doen dat ik dat niet wist ? sorry hoor..
niks van, je moet het niet persoonlijk oppakken, heb het gewoon over de jonkies in het algemeen, er is veel te veel te koop en veel te weinig geld, dus moeten er keuze's gemaakt worden, en dat heeft jeugd er meestal niet voor over. En zeg niet wat weet jij er nu van, want ik heb zelf 2 zoontjes, en jongeman moet ik nu ontroerd zijn omdat jij een middag bij -7 op je sax aan't spelen was ? Ik werk al 25 jaar 6 en soms zelfs 7 dagen per week, en werkdag in de week is min. 11 uur in alle weersomstandigheden en in de week altijd buiten, en dit om ik m'n eigen huis wou hebben, auto, vakantie, muziek en m'n kinderen later eventueel naar de unif te kunnen laten gaan, en zorgeloos te laten opgroeien.
Toen ik 11 was, begon ik smorgens om 5u30 aardappelen te schillen en in friet vorm te snijden, tot 7u45 en dan wat verfrissen en dan naar school, en savonds na school nog 1 1/2 uurtje (ouders hadden een Frietkraam), dan eten,huiswerk maken, en dan veelal gaan slapen omdat ik te moe was om nog iets anders te doen. Hang dus niet zo de zielige uit.
Alert : Dubbelpost verwijderd. Je was gewaarschuwd.